maitoa 4ltr/pv ==
;)... satojen eurojen edestä bulkkisafkaa ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
;)... satojen eurojen edestä bulkkisafkaa ...
Ohjelmaa kannattaa käyttää tasan tarkkaan niin kauan kuin se toimii. Rippetoen ohje oli, että kun kyykky on resetoitu kolme kertaa, on tämä tapa treenata nähty. Aivan sama, meneekö siihen kolme kuukautta, vai enemmän - "jos se toimii, älä korjaa sitä."
Ymmärrän huolesi, osittain.. Eihän ne reidetkään loputtomiin kasva :D
itse olen sitä mieltä, että kannattaisi ensin tarkistaa tekniikka.Mulla menee muuten hyvin tämän ohjelman kanssa, mutta penkki ei kulje sitten millään. Olisiko joku tukiliike rintalihaksille hyvä juttu? Ja jos olisi, niin mikä se voisi olla? Taljalla voisin vaikka kiskoa jotain..![]()
Oisko hyvä pohja lähtee tolla liikkeelle?
Treeni 1
Kyykky
Penkki
Leuat myötäote
Pystypunnerrus
Ranskalainen
Hauiskääntö
Treeni 2
Maastaveto
Jalkaprässi
Vinopenkki
Leuat vastaote
Vipunostot sivulle
Ranskalainen
Treeni 3
Kyykky
Penkki
Kulmasoutu
Pystypunnerrus
Hauiskääntö
Treeni 4
Askelkyykky
Kapea penkki
Vinopenkki KP
Leuanveto
Vipunostot sivulle.
Oisko hyvä pohja lähtee tolla liikkeelle?
Treeni 1
Kyykky
Penkki
Leuat myötäote
Pystypunnerrus
Ranskalainen
Hauiskääntö
Treeni 2
Maastaveto
Jalkaprässi
Vinopenkki
Leuat vastaote
Vipunostot sivulle
Ranskalainen
Treeni 3
Kyykky
Penkki
Kulmasoutu
Pystypunnerrus
Hauiskääntö
Treeni 4
Askelkyykky
Kapea penkki
Vinopenkki KP
Leuanveto
Vipunostot sivulle.

Ihan hyvältä systeemiltä näyttää omaan silmään. Leukoja ei tarvis noin paljon tehdä, tee mielummin joka toisessa treenissä kulmasoutua/alataljaa selälle. Vipunostoja sivulle on vähän turha liike 1-jakoisessa, tee mielummin takaolkapäille jotain. Mites sarjamäärät? Jalkaliikkeille enemmän sarjoja kuin muille, koska niitä on vähemmän.
esim treeni1:
kyykky 4x
penkki 3x
leuat myötäote 3x
pystypunnerrus 2x
ranskalainen 2x
hauiskääntö 2x
Näin ainakin itse toimisin![]()
Noniin eli ajattelin alottaa tän ohjelman mut ois pari kysymystä enne sitä. Eli täytyykö noita painoja lisätä toi 2.5kg joka treenis vai voiko jättää joskus välistä? Ja sit et täytyykö noita painoja lisätä toi 2.5kg vai voiko lisätä vähemmän jos mahdollista?
.Maalaisjärkeä saa käyttää. Kehityskään ei voi olla ikuista eli ei todellakaan ole pakko lisätä, jos tietää, että suuremmalla painolla ei onnistu. Tolla "2,5kg lisää joka treeniin" haetaan mielestäni takaa säännöllistä progressiota eli voit hyvin lisätä vähemmänkin painoa tankoon, jos 2,5kg on liikaa. Itse pyrin kuitenkin ohjelmaa tehdessäni noudattamaan ohjelmaa orjallisesti ja vasta ongelmatilanteissa käytin maalaisjärkeä ongelmieni ratkaisemiseksi. Näin neuvoisin omien kokemuksieni perusteella.
Joku kokeneempi voi tietenkin valaista asiaa tarkemmin, jos on ihan.
^ Eikös tuossa tule hieman paljo rasitusta olkapäille kun joka päivä on joku penkki + punnerrus tai dippi.
Mulla menee muuten hyvin tämän ohjelman kanssa, mutta penkki ei kulje sitten millään. Olisiko joku tukiliike rintalihaksille hyvä juttu? Ja jos olisi, niin mikä se voisi olla? Taljalla voisin vaikka kiskoa jotain..![]()