Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ihan empiirisen tiedonkeruun varjolla. Kun nyt tuo luomuilu on mennyt niin, että syöt primal-safkaa, kävelet primal-tossuissa, et enää istu, vaan käytät tietokonetta primal-pöydällä ja pään pesemisessä jätetään kaikki pois paitsi vesi. Missä järjestyksessä nämä ovat tulleet? Kiihottaako primal-syöminen laajentamaan tuota luomuharrastusta muillekin alueille vai miten?Mites jengillä nykyään kokeilut?
Mä oon jättänyt käytännössä kaikki muotoilutuotteetkin pois, kun niitä ei yksinkertaisesti tarvitse, pelkkä tupeeraus riittää... Järkyttävän helppoa ja edullista.
Niille jotka kärsivät päänahan kutinasta niin lääkäri voi määrätä sellaisia lääkkeitä jotka poistavat kutinan.
Aivan sairaan hyviä, yhen imaisee huuleen niin ihmettelee,kutina, mikä kutina?
(paitsi ihan just shampoopesun jäljiltä, vaikka sen laimennankin..)No luomut varmaan menee tuolla kadulla itse kudottu tooga päällä tukka sekaisin, mut me synteettiset ihmiset emme mene. Ei tätä kikkaraa saa kuin vahoilla muotoon.Mikä sen jatkuvan vahaamisen tarkoitus on?
Vesipesu ottaa osan pois, mutta pakko se on kerta pari viikkoon pestä kokonaan shampooll aja hoitoaineella.Joo, aika sekasin saa olla että tunkee vahaa joka päivä edellisten päälle eikä pese välillä pois.
No luomut varmaan menee tuolla kadulla itse kudottu tooga päällä tukka sekaisin, mut me synteettiset ihmiset emme mene. Ei tätä kikkaraa saa kuin vahoilla muotoon.
Vesipesu ottaa osan pois, mutta pakko se on kerta pari viikkoon pestä kokonaan shampooll aja hoitoaineella.
En oikein ymmärrä tuota luomujen totaalikieltäytymistä, se on jotenkin niin lapsellisen kuuloista, vaikka sen hyödyt kumoutuvat anyways sitten taas osa-alueella kuten muotoilu ja miltä näyttää. Kerta viikkon shampoon ei luulis olevan luomullekaan mikään maata kaatava, ei edes rahallisesti.
![]()
No luomut varmaan menee tuolla kadulla itse kudottu tooga päällä tukka sekaisin, mut me synteettiset ihmiset emme mene. Ei tätä kikkaraa saa kuin vahoilla muotoon.
Mitä vahaa sä käytät?
Meikän blogissa on paljon juttua vahoista, olen koittanut kaikenmoisia komboja tähän fledaan. Osis Matt ja Osis Rough toimii hyvin. Jos ei pese shampoolla, niin letti on semmoisessa tökötissä, että pelkkä Matt riittää. Gatsbyn vahat, jotka tossa kuvassakin on, on ihan parhaita, mutta sain niitä vain Japanista. Noi tuoksuu ihan tolkuttoman herkulliselle.
http://mike.pakkotoisto.com/index.php?s=vaha-analyysi
Mä tajusin viikon aikana testaa Japanissa noita ja toinkin mukanani hyvän satsin. Mut nyt alkaa loppumaan. Vajaa 7 euroa muistaakseni maksoi iso purkki.Vähän meinasinkin että on moving rubberit kädessä, meitsi osti sitä honkkarista ja vitutti suunnattomasti kun en tajunnut ostaa purkkikaupalla. Se ei edes maksanut mitään. Netistä löytyy pikkupurkki 6 taala kipale, aattelin tilata vuoden tarpeiksi. Toi Gatsby on kyllä pakko pestä illalla pois tai lähtee aamulla tyyny päässä töihin.