Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Youtube ei taas toimi, valittaa vaan että pitäisi päivittä flashplayer ja ei auta vaikka oon 3 kertaa päivitäny prkl

Viimeksi muokattu:
Joku homo on taas keksinyt kaivaa Pohjois-Espan auki, vittu melkein viikonhan se oli kaksikaistainen sen jälkeen kun edellinen saatanan virasto oli repinyt sen auki muutamaksi kuukaudeksi :wall:. Eikö niitä hommia voi perkele tehdä yhdellä kertaa kun katu on auki, vaan ensin pitää pistää paska aina pariksi päiväksi kasaan ja sitten taas uudestaan kaivinkonetta kehiin? Sen muutaman vuoden mitä minä olen tilannetta läheltä, eli ratin takaa suu vaahdossa joka perkeleen arkipäivä, seurannut, niin tuolla vitun Pohjois-Espalla on ollut aina jokin saatanan remontti ja kun yksi saadaan tehtyä, niin viimeistään parin viikon päästä seuraavat apinat keksivät taas uuden syyn repiä koko katu paskaksi :curs:.

Tajuan kyllä, että korjaustöitä on pakko tehdä, mutta jokin kusee aivan selvästi jos samaa pätkää on viisi vuotta leivottu vuorotellen auki ja kiinni nonstoppina ja sama vitun paska jatkuu aina vain
angry-smiley-050.gif
. Pohjois-Espa on vielä aika saatanan kriittinen katu liikenteen sujumisen kannalta ja, onko siinä yksi vai kaksi kaistaa auki, näkyy työmatkan kestossa sen verran saatanan selvästi, että tämä vitun pelleily alkaa vähitellen vituttamaan ihan oikeasti
angry-smiley-054.gif
.

Saatanan saatana
angry-smiley-037.gif
.

Vituttaa lakkoilu ja siihen liittyvät uutiset ja niiden kommentit. Aika harvassa ovat työnantajamyönteiset uutiset - työnantaja on vain ja ainoastaan paha ja ahne, joka levittää propagandaa lakkorintaman murtamiseksi.

Hidastelijat ja muutenkin ajattelemattomat ihmiset jalkakäytävällä. Muutama päivä sitten törmäsin kävellen semmoseen vitun parin vanhuksen tandemiin kun eivät osanneet ajatella muita. Ensin kävellään vittu keskellä tietä ja sit kun tulee joku tuttu vastaan niin jämähdetään paikalleen -1000m/s^2 kiihtyvyydellä ja heilautetaan niitä läskikäsiä vielä ympäri kuin joku vitun karuselli.

Hidastelijat ja muutenkin ajattelemattomat ihmiset jalkakäytävällä. Muutama päivä sitten törmäsin kävellen semmoseen vitun parin vanhuksen tandemiin kun eivät osanneet ajatella muita. Ensin kävellään vittu keskellä tietä ja sit kun tulee joku tuttu vastaan niin jämähdetään paikalleen -1000m/s^2 kiihtyvyydellä ja heilautetaan niitä läskikäsiä vielä ympäri kuin joku vitun karuselli.

Tää on muaki vituttanu jo pitkän aikaa. Varsinki pyöräillessä vituttaa ku pitää kävellä siinä keskellä tietä tai muuten vaan olla ihan pihalla. On pirikello meinaa aika kovassa käytössä.

Vituttaa, kun on nälkä, mutta siltikään ei vaan nyt vielä ruokamaita, no kait tuo sit kohta korjaantuu, jälki seurausta vattataudista, joka parani onneks yhessä päivässä sillon tiistaina.

Minkä vitun takia kauppaan on tehty 8 kassalinjaa ja nytkin pahimpaan ruuhka-aikaan käytössä oli vain kolme? Jokaisessa jonossa oli >15 henkilöä. Voi saatana mitä juutalaisuutta.

Vituttaa pelikoneet ja noi saatanan turhat facebook merkinnät. Perkele. Ja sit kans noi vitun itkut ja ininät facebookis että miten on lukio rankkaa ja koeviikko sitä ja koeviikko tätä ym. Vittu luulis niitte tajunnee sen ku lukioo haki. Aaaarrg. O.O

Työharjoittelu palkatta *tuttaa. Kassalla kaupassa. Sitten työpaikkaohjaaja on niin vaativa ja nihilistinen, että voisi olla hyvinkin kauppias itse. No ihan ok kai muuten, mutta suomalaiset asiakkaat on kaikki niin tyhmiä. Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa ostokset hihnalle siististi, se muovikassi mieluiten ensin ja kun se on tehty niin mennä jo täyttämään sitä kassia? No vain bodarit ja "bodarit" (tunnistaa ryhdikkyydestä ja maitorahkasta yleensä) on tätä pientä eliittiä:rock:, joka ei jää suu auki odottamaan, että saa kaivaa kasan kolikoita lompakon pohjalta ja tukkia koko kassa systeemin.. Menee kaikkien aika ja köyhän opiskelijan hermot, kun perhana köhitään siinä sitä tupakka yskää ja puheesta ei saa mitään tolkkua, sitten toinen samanlainen pelle kiroilee takana, että "*tana siellä taas kestää!?" Ja kyseiset pellet hakevat siinä toista kertaa aamun aikana sitä Ässä-arpaa ja 2-3 pulloa olutta.

Ei se ole siellä kassalla olla kiva töissäkään, eikä asiakaskaan. Suomalaista työnantajamoraalia?

Joo ei varmaan ole kun joutuu kuunnella valittavia asiakkaita viel bonarina. Onneks oli hyvät asiakaspalvelutaidot omaava kassaneiti ni ei vituttanu enää kassalla sitten itseä ollenkaan niin paljon. Rahtusen nakerti asettua siihen elämää pidempään jonoon kun kaikilla viel kärryllinen tavaraa melkein.

Vituttaa pelikoneet ja noi saatanan turhat facebook merkinnät. Perkele. Ja sit kans noi vitun itkut ja ininät facebookis että miten on lukio rankkaa ja koeviikko sitä ja koeviikko tätä ym. Vittu luulis niitte tajunnee sen ku lukioo haki. Aaaarrg. O.O

Muutenki vituttaa noi lukiolaiset, kun ne on ainaki täällä päin nii helvetin ylimielisiä ja muita korkeemmalla. Eikö ne tajua että lukioo pääsee melkein ketä vaan, mutta ammatikouluihin ei noin vaan mennä. Samoin vituttaa nää ala-ikäset pissis yläastelaiset joitten tarvii kirjottaa aina viikonlopusta, kuinka ne oli taas nii perseet. Tuntuu kyllä että välillä vituttaa kaikki ihmiset, ja vitutus nousee maksimii ku avaa tän niin ihanan facebookin, joka kans vois joskus toimia moitteettomasti.

Joo ei varmaan ole kun joutuu kuunnella valittavia asiakkaita viel bonarina. Onneks oli hyvät asiakaspalvelutaidot omaava kassaneiti ni ei vituttanu enää kassalla sitten itseä ollenkaan niin paljon. Rahtusen nakerti asettua siihen elämää pidempään jonoon kun kaikilla viel kärryllinen tavaraa melkein.

Jep, pari kertaa olen meinannu jo, että nousen ja tinttaan joltain kitisiältä leegot lattialle.. Oikeasti. "laskeen kymmeneen, ei riitä jatkan tuhanteen.."

"Muutenki vituttaa noi lukiolaiset, kun ne on ainaki täällä päin nii helvetin ylimielisiä ja muita korkeemmalla. Eikö ne tajua että lukioo pääsee melkein ketä vaan, mutta ammatikouluihin ei noin vaan mennä. Samoin vituttaa nää ala-ikäset pissis yläastelaiset joitten tarvii kirjottaa aina viikonlopusta, kuinka ne oli taas nii perseet. Tuntuu kyllä että välillä vituttaa kaikki ihmiset, ja vitutus nousee maksimii ku avaa tän niin ihanan facebookin, joka kans vois joskus toimia moitteettomasti. "

-"Mä oon niin kännissä, join 4sidukkaa, wii", ärsytys nousee, ei vain voi mitää kun 2 vuotta sitten täytin 18 (tänään synttärit muuten!) ja kun minä aloin juoda, niin olen läikyttänyt enemmän alkoholia, kuin teinitytöt on juoneet.. (sori on pakko mainostaa omaa juomista, kun se on maan tapa).. Täytyy muuten poistaa facebook profiili(?) kun hyväksyin yhden teinin kaveriksi ja "mä olen niin juoppo"-kommentit vituttaa!! sit arvostelevat mua lapselliseksi, kun menin kerran ostamaan nikotiinipurkaa (kaverille) "sähän nyt kova nikotinisti olet olevinasi, uuu kova jätkä". Svea-pipolukiolaiset ruotuun... Vai mitä muut mieltä?

Siis mikä vittu toi youtuben "Go upgrade!" homma on. Haluais et päivitän flash playerin. Video latautuu hyvin ja näkyy pari sekunttia ja sit menee valkoseks ja tulee toi vitun linkki tohon.

Siis mikä vittu toi youtuben "Go upgrade!" homma on. Haluais et päivitän flash playerin. Video latautuu hyvin ja näkyy pari sekunttia ja sit menee valkoseks ja tulee toi vitun linkki tohon.

En tiedä, mutta ite olen jo luovuttanut youtuben suhteen. Siis en voi ymmärtää miten se paskapalvelu ei voi toimia koskaan ilman, että aiheuttaisi hillittömän vitutuksen. :curs:

Nettiauto..prkl.. Jos useemmin autoja siellä myy niin heti epäilevät jobbariksi ja sulkevat tilin.. :puntti: Ja huimat kaksi autoa tässä puolen vuoden sisällä siellä ollu mulla myynnissä.

Vitun islannin tulivuori perui 3kk odotetun lontoon matkan. Saatana.

Ja meille koiran tulon tanskasta. Oli lomat,pakkolomat ja palkkattomat vapaat järjestetty kaikki tähän samaan saumaan että pentu haetaan ja saadaan sopeutumaan tuon vanhemman koiran kanssa mutta joku vitun,saatanan,perkeleen,helvetin,********,********,********** tulivuori, saatana,perkele,********,******* Islanti joutas mun puolesta pommittaa montuksi jospa sitten ei olis enää tulivuorien kanssa ongelmia.

Back
Ylös Bottom