Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän kiristää hermoja taas :evil: Pyörä myynnissä nettimotossa ja lukee monta kertaa isolla, että " EI VAIHTOA", en halua vaihtaa, vain raha kelpaa jne.. Silti ei mee joillekin oikeesti kaalii toi homma vittu.
Vitun lakkoilijat perkele, siirty työhaastattelu kaupan alan lakon takia ja nyt menee aikataulu ihan vituiksi
Ei tarvittu kun t soutuun vyötä ja se jätkä veteli sitä penkkiä minuutin välein.. joten ei sit kyselty
Jätkä oli vähän reilu 20v, joku jalkapalloilija asusteiden perusteella.
Käytäks säki vyötä tehdessäs kickbackia 10kilolla kun ei selkä kestä?
Kaikki olikin liian täydellistä... tyttöystävä joutuu lähtemään puoleks vuodeks ulkomaille, ei nyt hirveen kauan olla oltu yhdessä mut...:itku:
Ikinä en oo pyytänyt paljoa, vain yhden ihmisen jonka kanssa olen oikeasti onnellinen ja sit kun kerrankin sen löydän, en voi saada edes sitä. Tuli eilen katseltua ylös taivaalle aika pitkään ja mietittyä että miksi minä...

Kaikki olikin liian täydellistä... tyttöystävä joutuu lähtemään puoleks vuodeks ulkomaille, ei nyt hirveen kauan olla oltu yhdessä mut...:itku:
Ikinä en oo pyytänyt paljoa, vain yhden ihmisen jonka kanssa olen oikeasti onnellinen ja sit kun kerrankin sen löydän, en voi saada edes sitä. Tuli eilen katseltua ylös taivaalle aika pitkään ja mietittyä että miksi minä...