Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa ku ei viikset kasva silleen ku parta muuten. Haluun pilluparran saatana. Ehkä se tästä pikkuhiljaa.
Kasvata semmoset ronjeremy-henkiset reisiharjat.
Ei saatana! Toi on niin vitun paska tilanne. Mulle kävi itse viimevuonna kans noin, paitsi että ajoin autolla ja jäin rekan alle. Rekka lähti haneen eikä jäänyt koskaan kiinni, koska sattuneesta syystä en pystynyt ite ottamaan kilpeä ylös.Mopolla n. 50 km/h autoo päin. Auto lähtee karkuun ja meikä sairaalaan tikattavaks. Toivottavasti hampaat kunnos (nyt tuntuu tosi pahalta hampaissa) niin kaikki olis hyvin.
Vittu, piti käydä nyt töiden päätteeksi salilla, vaan vitut, kertausharjoitukset päällä ja reserviläiset on majoittunut joka paikkaan, myös salilla punkkaavat. Myös huomiset treenit menee vituksi. Perse.
No vähän niinkun sinnepäin.Työpaikan salista puhuin.Oot sä intissä töissä vai ihan jollekkin yleiselle salille ?
No vähän niinkun sinnepäin.Työpaikan salista puhuin.
Komp, niistän minuutin välein. En halua mennä nukkuu, koska aamulla on tulppa aivoissa asti ja suu kuiva.Allergia
Tää on taas ihan järkyttävää paskaa
kyllä ja kyllä.Eli olet rajalla?
Ja bongasin muuten tuolla erälle.netissä sun kuvat kanssa. Aikasemmin jo olin epäilin että sama mies asialla.