Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei nyt ehkä vituta (tai ehkä pikkusen:D). Naapurin täti tossa muuttaa talonyhtiössä asunnosta toiseen ja rappusissa törmätessään pyyti hieman apua raskaamman oloisen lipaston siirtämisessä. No minäpä reippaana just treeneistä tulleena, notta iliman muuta! Noh, eipä siinä, lipasto heilahti aika nätisti uuteen osoitteeseen. Sittenpä täti -Moonika vielä kyseli, että:"Olisi tuossa itseasiassa vielä toinenkin lipasto, joka pitäisi saada siirrettyä, viitsisikö nuori mies auttaa?" Minäpä siihen, että:"Toooottakai! Pitäähän naapuria auttaa." Toisenkin lipaston sain siirrettyä aika kivuttomasti ja ajattelin, että jospa tästä lähtisi nyt himaan tekemään safkaa... Ja mitä vielä? P*rkl, niitä siirrettäviä tavaroita rupes löytymään koko ajan lisää ja lisää... Mulla meni yhteensä 1,5 tuntia itekseen nokkakärrillä vielä siirrellessä pesukonetta ja kaikenmaailan kirjahyllyjä... :D. Ois kuulema ollut vielä huomiseksikin tarvinnu apua lattian pesuun... Jooh, en varmaan kyllä oo menossa :D Tätä se hyväsydämmisyys teettää :D

^ Ei perhana en tajuu miten joku kehtaa edes pyytää tollasta. Toi 1-2 juttuahan ei ole vielä mitään, mutta 1.5h kamojen kantelua?! huhhuh :D

Ihmiset jotka eivät tajua tuijottavansa muuta kuin omaa napaansa. Vielä enemmän vituttaa että tietyistä syistä johtuen mä en voi asiasta avautua vaikka kerta kerralta se itsensä hillitseminen on vaikeampaa.

Join pari tuntia sitten 2 mukia kahvia ja nyt on sellaiset rytmihäiriöt että ei helvetin perse. Ei ole sellaisia muljahduksia vaan pulssi nopeutuu ja laskee vähän väliä. Tuntuu melko ahdistavalta :S

Kaveri halusi kebabille, ja piti sitten mennä tusinaketjun paska-annokselle. Dieetti päällä eikä olisi yhtään tehnyt mielikään mutta en viitsinyt jättää väliin. En oikeasti tajua miten noissa paikoissa riittää kävijöitä ton tasoisilla safkoilla. Oon aikaisemminkin vannonut että loppuu koko kebulla käynti lopullisesti mutta tää oli kyllä viimeinen niitti arkkuun. Tuli oikein paha olo kun ajatteli mitä kaikkea tunkee sisäänsä.. Tulipahan lisämotivaatiota syödä puhtaasti.

Piti mennä kouluun ja yritin mennä ajoissa nukkumaan. No en saanut unta ja tässä sitä juodaan aamukahvia ja lähetään kiskasemaan joku hyvä elämän-tasoa nostava sikari
ja ehkä lasi jotain hyvää alkomahoolia kyytipojaksi

Vähän kiristää hermoja taas :evil: Pyörä myynnissä nettimotossa ja lukee monta kertaa isolla, että " EI VAIHTOA", en halua vaihtaa, vain raha kelpaa jne.. Silti ei mee joillekin oikeesti kaalii toi homma vittu.

Vähän kiristää hermoja taas :evil: Pyörä myynnissä nettimotossa ja lukee monta kertaa isolla, että " EI VAIHTOA", en halua vaihtaa, vain raha kelpaa jne.. Silti ei mee joillekin oikeesti kaalii toi homma vittu.

Minä olen huomannut saman homman. Lähestulkoon ihan sama mitä siihen ilmotukseen kirjottaa kun tuntuu että suurin osaa katsoo vaan kuvat ja tarjoavat vaihdossa mopoja, skoottereita ynm paskaa

Vitun lakkoilijat perkele, siirty työhaastattelu kaupan alan lakon takia ja nyt menee aikataulu ihan vituiksi

Niinpä. Nyt olis juuri se hetki, jolloin EI pitäs lakkoilla. Apinat.

Kaikki olikin liian täydellistä... tyttöystävä joutuu lähtemään puoleks vuodeks ulkomaille, ei nyt hirveen kauan olla oltu yhdessä mut...:itku:
Ikinä en oo pyytänyt paljoa, vain yhden ihmisen jonka kanssa olen oikeasti onnellinen ja sit kun kerrankin sen löydän, en voi saada edes sitä. Tuli eilen katseltua ylös taivaalle aika pitkään ja mietittyä että miksi minä...

Ei tarvittu kun t soutuun vyötä ja se jätkä veteli sitä penkkiä minuutin välein.. joten ei sit kyselty

Jätkä oli vähän reilu 20v, joku jalkapalloilija asusteiden perusteella.

Käytäks säki vyötä tehdessäs kickbackia 10kilolla kun ei selkä kestä?

Ei oo selän kestämisestä kiinni, pysyy paremmin lämpö päällä (neopreenivyö). Yleensä silloin kun ei tarvi tukea niin pidän vaan vähän löysemmällä.

Kaikki olikin liian täydellistä... tyttöystävä joutuu lähtemään puoleks vuodeks ulkomaille, ei nyt hirveen kauan olla oltu yhdessä mut...:itku:
Ikinä en oo pyytänyt paljoa, vain yhden ihmisen jonka kanssa olen oikeasti onnellinen ja sit kun kerrankin sen löydän, en voi saada edes sitä. Tuli eilen katseltua ylös taivaalle aika pitkään ja mietittyä että miksi minä...

sitku ootte ollu parikymmentä vuotta yhessä niin oot vaan ilonen ku se lähtee veks vähäks aikaa :)

Tuo on kyllä syvältä, ei siihen muuta voi sanoa.

Mutta, jos todella haluat olla tyttöystäväsi kanssa ja tunne on molemminpuolinen, niin ei se yhdessä olo siihen puoleen vuoteen kaadu. Säästä rahaa ja käy tapaamassa tyttöäsi siellä mihin hän nyt lähteekään, soittelette, kirjoitatte viestejä jne. Vaikeeta se on, mutta ei mahdotonta.

Jos olette yhdessä vielä sen puolen vuoden jälkeen, niin se kertoo jotain positiivista sen suhteen laadusta.

Back
Ylös Bottom