Vetää suonella akselilta pottuvarvas ja akillesjänne. Tähän tunteeseen on erittäin epämiellyttävä herätä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitun islannin tulivuori perui 3kk odotetun lontoon matkan. Saatana.

Vielläkö se vitun Islanti on maailman kartalla?
Iltalehessä oli, että lentoliikenne voi häiriintyä viellä puolivuottakin. Varmaan liiottelua.
The most recent eruption before 2010 was from 1821 to 1823, causing a fatal glacial lake outburst flood.
Ei välttämättä.
Wikipedia:
Eli tuo tulivuori on ennenkin purkautunut pitkälti toista vuotta putkeen, jos nyt käy samalla lailla niin kyllä siitä aika iso harmi voidaan saada.
vituttaa kun poliisit kävi kotona pelästymmässä meidät !!!!! mutsilla oli sammunu auto ristykseen ja valot oli vaihtunu punasiks niin mutsin oli tietenkin pakko vetää punasia päiten niin joku saatanan idiootti oli lähteny seuraa mun mutsii ja vilkutellu valoja ja ollu ihan puskurissa kiinni. Se seuras ihan meijän postilaatikoille asti ja soitti poliisit sen takia..!!!! olis tajunnu niin olis poliisille sanonu siittä idiootista mutta ei tajunnu!!!!! vitun älykääpiöitä pitää olla liikenteessä ei sille mitää mahda kun auto sammuu vittu varmaan meen sanoo ja huutaa sille soittajalle jos näen sen jossakin !!!!! vähän tuli palakurkkuu kun ovikello soi ja oven takana oli poliisit olin sillai että mitä nyt on tapahtunu onks joku kuollu!!!
Missäs päin Suomea poliiseilla noin paljon "luppoaikaa" on, että kerkiävät ovella käydä koputtelemassa jonkin puhelinsoiton perusteella. Toki sitten ymmärtää, jos epäillään esim. rattijuopumusta, mutta se, että on päin punaisia ajellut.
Eivät voi edes sakkoa kirjoittaa, kun eivät ole saaneet tekijää kiinni itse teossa. Sen perusteella, että joku "silminnäkijä" tuollaisesta ilmoittaa, niin ei kyllä sakkoa voida kirjoittaa.[/QUOTE
Hämeenlinnassa!!!!!! enemmän vituttaa se soittaja joka ajeli noin 10 kilsaa mun mutsin auton puskurissa kiinni ja vilkutteli valoja !!!!!!!! sitten se että poliisit tuli paskasilla kengillä matolle astelee just kun olin imuroinu!!!!!! sitten siinä risteyksessä pitää odottaa että vasemmalta tulijat menee eka niin sun pitää odottaa siinä keskellä risteyksessä vaikka valo vaihtuis niin niillä muila on vielä väistämisvelvollisuus !!!!!
Vitun tylsää!!!! !!!!