Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun kaikki valittaa facebookista. Vituttaa kans ne jotka valittaa kans siitä ku en oo siellä. No olin kuukauden ja tajusin että se on ihan hyödytön paska, niinku kaikki muutki sen tiedostaa. Ainoa ero että ne muut ei koskaa tee asialle mitää vaa valittaa ja valittaa ja VALITTAA! NO MENKÄÄ VITTUU SIELTÄ VITUN TANELIT:curs:

ainiin meinas unohtua: vituttaa vielä ehkä enemmän joka vitun nettisivu ja firma joka on nyt trendikäs ja nykyaikainen ja on FACEBOOKISSA. siis ai VITTU sitä vitutuksen määrää ku joka vitun sivulla on että "liity facebook yhteisöön hihi". no EN LIITY PITÄKÄÄ TUNKKINNE VITUN PERSEÄHLÄMIT. Welhollaki jopa telkkarimainoksissa jotai vitun facebook-shittiä. vitutus^5xgoogol.

vituttaa moni muuki asia mutta ei ny pidä kaikkea kerralla antaa

edit: NO NYT RUPES VUOTAA VERTA NENÄSTÄ. EI SAATANAN PERKELE

Piti tos illalla mennä pitkäst aikaa vetämään fillarilla lenkki, sotkin about kilometrin verran ja huomasin ettei toimi ku pienimmät vaihteet. Vitutus tuli lähinnä siitä ku luulin onnistuneesti korjanneeni vaihtajan, joka siis toimi vielä aiemmin koeajolla, mut lenkillä ollessa ei sitte toiminu :curs:

Vitun islannin tulivuori perui 3kk odotetun lontoon matkan. Saatana.

Joo toi vitun Islannin tilanne huolestuttaa muakin, että peruuntuuko Nizzan matka perkele. No Finavian mukaan rajotukset kestää lauantaihin klo 15 asti, meillä lähtö "vasta" sunnuntaina. Huoh.

Tänään onkin sitten vituttanu oikein huolelle.
Lähdin aamulla taas salille pyörällä. Ei siinä mitään, matka meni hyvin ja treenaaminen oli mukavaa. No ajattelin sitten reenin jälkeen että tehdäänpäs normaalia pidempi lenkki, ennen aamupuuron keittelyä. Salin jälkeen sitten polkemaan vähä pidempää lenkkiä ja puolessa matkassa aloin ihmetteleen ku takarengas tuntui jotenkin "pomppivan". No pysähdyin ja vilkasin, mitä on tapahtunu ja perkele renkaaseen oli turvonnu golf pallon kokonenn nyytti, voi v***u! Aloin siinä sitten taluttaa pyörää koska en uskaltanu polkea ettei se räjähtäis, mutta eipä tästä paljo apua ollu vaan 20 metrin päästä kuulla älytön jysähdys. Joku mummokin käänty hätäsesti kattoon että mitä tapahtu. Ei siinä sitten mitään loppumatka meni sitten juostessa. Ei siinä juoksemisessa sinänsä mitään pahaa ole mutta kun on valmiiks ihan kuitti ja viikolla on tapahtunu muitakin vittumaisia tapauksia niin ei tämä ainakaan asiaa yhtään parantanut.

Noh, tässä sitä nyt sitten syödään, ihme kyllä, tyytyväisenä aamupalaa ja pakko sanoo että tuntuu näin jälkikäteen helvetin hyvältä. Vaikka kuinka vitutti, eikä olis jaksanut painaa etiäpäin niin perillä asti selvittiin.
...ehkä se oli sitten se suunnaton vitutus mikä auttoi jaksamaan :)

Vielläkö se vitun Islanti on maailman kartalla?

Valitettavasti. Iltalehessä oli, että lentoliikenne voi häiriintyä viellä puolivuottakin. Varmaan liiottelua.

Iltalehessä oli, että lentoliikenne voi häiriintyä viellä puolivuottakin. Varmaan liiottelua.

Ei välttämättä.

Wikipedia:
The most recent eruption before 2010 was from 1821 to 1823, causing a fatal glacial lake outburst flood.

Eli tuo tulivuori on ennenkin purkautunut pitkälti toista vuotta putkeen, jos nyt käy samalla lailla niin kyllä siitä aika iso harmi voidaan saada.

Olkapää liian paskana että vois treenata. Tämä on vissiin jotenkin yleistä, kun innostut treenaa kunnolla, niin toki se joku flunssa tai muu paska iskee. Elämä on ihanaa!

vituttaa kun poliisit kävi kotona pelästymmässä meidät !!!!! mutsilla oli sammunu auto ristykseen ja valot oli vaihtunu punasiks niin mutsin oli tietenkin pakko vetää punasia päiten niin joku saatanan idiootti oli lähteny seuraa mun mutsii ja vilkutellu valoja ja ollu ihan puskurissa kiinni. Se seuras ihan meijän postilaatikoille asti ja soitti poliisit sen takia..!!!! olis tajunnu niin olis poliisille sanonu siittä idiootista mutta ei tajunnu!!!!! vitun älykääpiöitä pitää olla liikenteessä ei sille mitää mahda kun auto sammuu vittu varmaan meen sanoo ja huutaa sille soittajalle jos näen sen jossakin !!!!! vähän tuli palakurkkuu kun ovikello soi ja oven takana oli poliisit olin sillai että mitä nyt on tapahtunu onks joku kuollu!!!

vituttaa kun poliisit kävi kotona pelästymmässä meidät !!!!! mutsilla oli sammunu auto ristykseen ja valot oli vaihtunu punasiks niin mutsin oli tietenkin pakko vetää punasia päiten niin joku saatanan idiootti oli lähteny seuraa mun mutsii ja vilkutellu valoja ja ollu ihan puskurissa kiinni. Se seuras ihan meijän postilaatikoille asti ja soitti poliisit sen takia..!!!! olis tajunnu niin olis poliisille sanonu siittä idiootista mutta ei tajunnu!!!!! vitun älykääpiöitä pitää olla liikenteessä ei sille mitää mahda kun auto sammuu vittu varmaan meen sanoo ja huutaa sille soittajalle jos näen sen jossakin !!!!! vähän tuli palakurkkuu kun ovikello soi ja oven takana oli poliisit olin sillai että mitä nyt on tapahtunu onks joku kuollu!!!

Missäs päin Suomea poliiseilla noin paljon "luppoaikaa" on, että kerkiävät ovella käydä koputtelemassa jonkin puhelinsoiton perusteella. Toki sitten ymmärtää, jos epäillään esim. rattijuopumusta, mutta se, että on päin punaisia ajellut.

Eivät voi edes sakkoa kirjoittaa, kun eivät ole saaneet tekijää kiinni itse teossa. Sen perusteella, että joku "silminnäkijä" tuollaisesta ilmoittaa, niin ei kyllä sakkoa voida kirjoittaa.

Missäs päin Suomea poliiseilla noin paljon "luppoaikaa" on, että kerkiävät ovella käydä koputtelemassa jonkin puhelinsoiton perusteella. Toki sitten ymmärtää, jos epäillään esim. rattijuopumusta, mutta se, että on päin punaisia ajellut.

Eivät voi edes sakkoa kirjoittaa, kun eivät ole saaneet tekijää kiinni itse teossa. Sen perusteella, että joku "silminnäkijä" tuollaisesta ilmoittaa, niin ei kyllä sakkoa voida kirjoittaa.[/QUOTE

Hämeenlinnassa!!!!!! enemmän vituttaa se soittaja joka ajeli noin 10 kilsaa mun mutsin auton puskurissa kiinni ja vilkutteli valoja !!!!!!!! sitten se että poliisit tuli paskasilla kengillä matolle astelee just kun olin imuroinu!!!!!! sitten siinä risteyksessä pitää odottaa että vasemmalta tulijat menee eka niin sun pitää odottaa siinä keskellä risteyksessä vaikka valo vaihtuis niin niillä muila on vielä väistämisvelvollisuus !!!!!

Vituttaa ku ei viikset kasva silleen ku parta muuten. Haluun pilluparran saatana. Ehkä se tästä pikkuhiljaa.

Vitun tylsää!!!! !!!!

Back
Ylös Bottom