Sun kannattaisi käydä sanomassa niille rasisteille, että älkää olko noin rasistisia. Tutkintapyyntö on toinen mahdollisuus silloin kun rikoslakia on rikottu. Mikäli täällä palstalla on rasisteja, toivon että yksilöit nämä nimimerkit ja quottaat sen mitä pidät rasistisena.
Joku vissiin luokitteli rankkurin ketjussa johonkin rasistia lievempään luokkaan. Siinä luokittelette rauhassa. Itse pyyhin lähinnä villaisella tällaiset luokittelut ihmisiltä, jotka ovat pihalla tästäkin keskustelusta kuin lumiukot.
Puhuttiin keskustelusta valtamedian ja nettikirjoittelijoiden välillä, ei pelkästä pakkiksen keskustelusta. Luehan ne viestit uudelleen.
"Siinä luokittelette rauhassa", siis anteeksi? Olenko minä luokitellut Rankkuria jossakin välissä? Tämmöisen kuvan saan kun lainaat viestiäni ja sanot "siinä luokittelette".
Rasistia viestejä ovat mielestäni esimerkiksi herjaavat ja yleistävät (kyllä ne neekerit on sellaisia ja tämmöisiä) sekä väkivaltaa ihannoivat (pitäisi vetää turpaan!). Onhan noita aina välissä tässä ketjussa, mutta ei mielestäni niin paljon että keskustelua haittaisi. Enhän minä ole missään vaiheessa tämmöistä väittänytkään.