Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku tyyppi teki eilen mavea dippivyön kanssa, eli oli kietonut sen vyön ketjun tangon ympärille ja niiaili sen kanssa sitten. Olisin tarvinnut leukoihin sen vyön mutta huusi ettei voi antaa, treenaa mm-kisoihin kuulemma.

Jeps, samat (yleensä lihavahkot "isot" miehet) pompauttaa penkissä siitä läskien kautta sen tangon ylös perse puoli metriä penkistä ja sitte kävellään pitkin poikin salia niiiiiiin polleena, niiiiiiin polleena, kun ollaan niiiiiin vahvoja, niiiiiiiin vahvoja.
Jos nämä sankarit tekee dippiä, tehdään sitä hirveillä lisäpainoilla (vaikka vyötäröllä oliskin ihan riittävästi lisäpainoja), liikeradasta voikin sitten tinkiä, esim. 5-10 cm on ihan jees.
90% näistä sankareista ei kyykkää, koska "polvet ja selkä on paskana", loput 10% ketkä kyykkää ei kyykkää kuin puolikyykkyä koska "polvet ja selkä on paskana".
Oikeestaan nämä ei kyllä mua ärsytä, enemmänki semmonen myötäsäälin tunne tulee.
Usein myös nämä on niitä "saanko tehdä välissä"-tyyppejä jotka tulevat tekemään välissä samaa liikettä kuin mitä itse tekee, toki isommilla painoilla ja AIVAN VARMASTI isommalla cheatillä eli vain ja ainoastaan näyttääkseen miten se rauta oikeen liikkuu. Tämä jo sitten ärsyttää, kuitenkin edelleen on se myötäsäälin tunne vahvasti läsnä.
Läheltä edellistä liippaa myös nämä tosielämän sankarit: 2 ihan perusnormi jamppaa tulee jumppailemaan penkkiä kässäreilllä kun minä lämmittelen siinä rintaa tehden samaa liikettä. Kaverit ottaa muutaman kilon isommat punnukset kuin mitä mulla on käytössä ja ekan sarjan jälkeen toinen kysyy toiselta ihan asialliseen sävyyn, joskin tarpeettoman kovaan ääneen "Pitäiskö ottaa isommat painot?", toinen vastaa samaan sävyyn ihan yhtä kovaan ääneen: "Ei, mielummin niin, että jää vajariksi, kuin että menis överiksi". Voi v****u ihan oikeesti, joskus sitä vaan toivoo, että kanssaeläjät pitäis päänsä kiinni. [Tapahtui kisiksellä, jos kyndit sattu lukemaan].
Edit: ja joo siis koko harrastuksessa "v****aa" se, että ei itsestä riippumattomista syistä jaksa/pääse/pysty reenamaan/syömään/nukkumaan niin hyvin kuin haluaisi/osaisi.
Tarkoitatko btw nyt jotakin Budabestissä sijaitsevaa salia, vai ootko jo saapunut kotosuomeen Kai Greenen kuva mukanasi?![]()
Liikaa peilejä salilla, sekös vituttaa jos on esim t paidas ni omii narukäsiä tulee melkein aina vilkaistuu.. toisaalt tuleepaha reenattuu niitäki entist kovemmi ku pistää vituttaa.
Ja mikä tekee susta niin paljon paremman treenaajan että jos seuran valmentajat haluavat vähän katella mitä ne keltanokat siellä salilla tekee niin sua pitäis kumarrella kun on salin omistajan kanssa sopinut vuorot erikseen? Mutta tietenkin koska oot kovemmassa kunnossa kun ne kaverit tulee IKINÄ olemaan niin sun pitäis antaa treenata rauhassa. Ei ne seuratkaan ilmaiseksi missään treenaa joten sun kannattais vähän hommata perspektiiviä tohon sun asenteeseen.Onhan se hienoa, kun urheiluseuralla on oma vuoro, niin etteivät tavalliset treenaajaat pääset läsnäolollaan häiritsemään paremman väen kehityskulkua Suomen huipulle. Onhan se varmaan ikävä katsellakin, kun meillä ei ole viimeisen muodin mukaisia urheilutekstiilejä päällä. Mutta mitä tuosta seuratoiminnasta jää sitten käteen? Pari prosenttia pääsee hetkeksi Suomen huipulle ja vielä harvempi pääsee tienaamaan maailmalla. Kaikki muut sitten jättävät hiljalleen harrastuksen, jäävät roikkumaan seuraan valmentajana tai sitten heistä tulee tavallisia treenaajia muiden pulliaisten joukkoon.
Pitääkö sitten sen pienen toivon vuoksi tarpeettomasti vaikeuttaa tavallisen treenaajan itseänäistä yritystä päästä parempaan kuntoon. Ei minulla ole sinänsä mitään vuorojen varausta vastaan, kunhan ne olisivat sitten hyötykäytössä eikä vain periaatteen vuoksi pidetä salia tyhjillään. Yleensä kyllä terve järki on voittanut ja on tosiaan saanut treenata kun vajaamiehitystä on ollut, silti ärsyttää, kun törmää näihin asenneongelmaisiin.
Ja mikä tekee susta niin paljon paremman treenaajan että jos seuran valmentajat haluavat vähän katella mitä ne keltanokat siellä salilla tekee niin sua pitäis kumarrella kun on salin omistajan kanssa sopinut vuorot erikseen? Mutta tietenkin koska oot kovemmassa kunnossa kun ne kaverit tulee IKINÄ olemaan niin sun pitäis antaa treenata rauhassa. Ei ne seuratkaan ilmaiseksi missään treenaa joten sun kannattais vähän hommata perspektiiviä tohon sun asenteeseen.
edit. ettei menis ihan ot höpinäks niin just ton kaltaset ihmiset vituttaa mua salilla.

)- Vituttaa salin korkea hinta laatuunsa nähden, ihan käsittämätöntä. (Käyn tuolla, koska sinne on matkaa n. 50m kotoa)
- Puolet laitteista on rikki (onneks en käytä niitä, mut periaateesta),
- "naisten puolella" on käsipainot JOPA 9kg asti (enkä aina uskalla mennä sinne miesten kellariin, koska miehethän on isoja ja pahoja)
- Miehet ajoittain käy naisten puolella.
Just yks päivä sellanen vanha haiseva mies oli siellä tekemässä jotain epämäärästä liikettä kun tulin salille. Se sit kysyi jos voi tehdä loppuun, no ilmanmuuta annoin. Tietysti hän sit vissiin oletti, että voi tulla jatkossakin sinne apinoimaan ja kattelemaan. Meni sit treenifiilis ihan totaalisesti ja lähdin kotiin. Ois ehkä pitänyt kehottaa sitä painumaan kettuun, mut enhän mä uskaltanut :(
Varmasti moni muukin asia vituttaa!
Ja mikä tekee susta niin paljon paremman treenaajan että jos seuran valmentajat haluavat vähän katella mitä ne keltanokat siellä salilla tekee niin sua pitäis kumarrella kun on salin omistajan kanssa sopinut vuorot erikseen? Mutta tietenkin koska oot kovemmassa kunnossa kun ne kaverit tulee IKINÄ olemaan niin sun pitäis antaa treenata rauhassa. Ei ne seuratkaan ilmaiseksi missään treenaa joten sun kannattais vähän hommata perspektiiviä tohon sun asenteeseen.
edit. ettei menis ihan ot höpinäks niin just ton kaltaset ihmiset vituttaa mua salilla.
Siis mitäh? Mies kysyi voiko tehdä treenin loppuun, annoit luvan mutta rupesit itse miettimään että mitä jos mies käsittikin väärin -> möks -> kotiin? :DJust yks päivä sellanen vanha haiseva mies oli siellä tekemässä jotain epämäärästä liikettä kun tulin salille. Se sit kysyi jos voi tehdä loppuun, no ilmanmuuta annoin. Tietysti hän sit vissiin oletti, että voi tulla jatkossakin sinne apinoimaan ja kattelemaan. Meni sit treenifiilis ihan totaalisesti ja lähdin kotiin. Ois ehkä pitänyt kehottaa sitä painumaan kettuun, mut enhän mä uskaltanut :(
Just yks päivä sellanen vanha haiseva mies oli siellä tekemässä jotain epämäärästä liikettä kun tulin salille.