Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Viimeaikoina törmänny ilmiöön salinvaihdon myötä: Jos vedät esim häkissä mavea niin joku tulee siihen että voinko tulla siihe kyykkää ja siirryt toho häkin taakse.Lisäks siin oli peili edes josta haluun kattoo muotoa mavessa. Tai ylipäänsä nää kuumotukset et kaua menee viel? Venais vuoroaan tai vetäs vaik lämpöi eka eikä jäis kyttää siihe.. Viime reeni keskeyty tasan 5 kertaa näiden takia ja ois vielki kesken jos oisin aina siirtyny ku joku aneli :)

Tuota kyselyä "meneeks kauan vielä tms." esiintyy hämmästyttävän usein!Vituttaa kyllä moiset ihan oikeesti,vois vaa venata kiltisti vuoroonsa.

kebetto90; jos selkeesti käyttävät laitteita istumapaikkoina menisin kyllä kysäisemään et taitaa olla laite vapaa.

Tuota kyselyä "meneeks kauan vielä tms." esiintyy hämmästyttävän usein!Vituttaa kyllä moiset ihan oikeesti,vois vaa venata kiltisti vuoroonsa.

Meidän salilla on tasan yksi kyykkypaikka ja jos se on varattuna niin kysäisen kyllä että kauanko menee, tai voidaanko tehdä vuorotellen. Eikä siitä tarvitse suuttua jos joku muu siinä tekee samaan aikaan. En minä siihen väliin ilkeyttäni tunge, mutten jaksa myöskään odottaa puolta tuntia kaveria joka on juuri aloittanut oman treeninsä.

Mutta tämän ketjun perusteella olen muutenkin aika vittumainen salillakävijä. Psyykkaan itseäni ähisemällä ja puhaltelemalla ennen kovia sarjoja, räiskin painoja lattiaan mavettaessa, ärisen täysillä kyykätessä, kävelen ympyrää salilla sarjojen välissä, en moikkaa vieraille ihmisille, pullistelen itselleni peilistä, tuijotan naisia ja muita kanssatreenaajia, en pese treenikuteita joka kerran jälkeen ja hikoilen kovasti.

Kyllä sitä on joskus pakko kysyä, että tietää kannattaako edes odotella vai keksiä jotain muuta. Kysyä pitää tietenkin asiallisesti eikä sellaisella "painu nyt äkkiä vittuun siitä"-sävyllä.

Itse kyllä kysyn aina(en tietenkään kesken sarjan) jos jollain on kyykkylava käytössä että onko mont sarjaa jälellä. Jos joku siitä saa vitutuksen itselleen niin omapahan on vitutuksensa.

Meidän salilla on tasan yksi kyykkypaikka ja jos se on varattuna niin kysäisen kyllä että kauanko menee, tai voidaanko tehdä vuorotellen. Eikä siitä tarvitse suuttua jos joku muu siinä tekee samaan aikaan. En minä siihen väliin ilkeyttäni tunge, mutten jaksa myöskään odottaa puolta tuntia kaveria joka on juuri aloittanut oman treeninsä.

Mutta tämän ketjun perusteella olen muutenkin aika vittumainen salillakävijä. Psyykkaan itseäni ähisemällä ja puhaltelemalla ennen kovia sarjoja, räiskin painoja lattiaan mavettaessa, ärisen täysillä kyykätessä, kävelen ympyrää salilla sarjojen välissä, en moikkaa vieraille ihmisille, pullistelen itselleni peilistä, tuijotan naisia ja muita kanssatreenaajia, en pese treenikuteita joka kerran jälkeen ja hikoilen kovasti.

Sama täällä. Olen siis juuri sellainen vittumainen saliapina jota kaikkien tulisi inhota. Paljon kyllä tekee se että sarjojen välissä puhuu mukavia ja heittää läppää. ...eiku sehän oli kanssa ärsyttävää. Pitäsköhän itse kunkin joskus miettiä että ehkä se oma täydellinen salikäyttäytyminen onkin jonkun toisen mielestä ärsyttävää.

Niin tuo aiempi ei ollut mitenkään SOOSOO:lle eikä erityisesti kellekään muullekaan suunnattu vaan sellainen yleinen pohdinta kun tuli mieleen. Itsehän olen edelleenkin täysi apina.

Niin tuo aiempi ei ollut mitenkään SOOSOO:lle eikä erityisesti kellekään muullekaan suunnattu vaan sellainen yleinen pohdinta kun tuli mieleen. Itsehän olen edelleenkin täysi apina.

Tajusin kyllä :D Itse kans pilaan välillä ilmapiiriä puhumalla puolitutuille. Kerran kävin jopa neuvomassa yhtä vanhusta, toivottavasti saan joskus anteeksi.

Tajusin kyllä :D Itse kans pilaan välillä ilmapiiriä puhumalla puolitutuille. Kerran kävin jopa neuvomassa yhtä vanhusta, toivottavasti saan joskus anteeksi.

Ei helva jos olit vielä kohtelias..? Kyllä on varmaan taas kukkahatuilla ollut päivittelemistä. Okei nyt lopetan. ;)

Omaan treenaamiseeni kuuluu oleellisena osana sosiaalisuus. Tykkään käydä treenaamassa treenikaverin/kavereiden kanssa jo ihan sen takia että samalla voi jutella kaikkea turhaa. Toki toinen suuri etu kaverin kanssa treenaamisessa on se, että saa treenattua paljon kovempaa kun saa tehtyä sarjat loppuun kun on varmistaja, pakkotoistoja, pudotussarjoja yms. sekä lisäksi kannustus/vittuilu. Ei tule niin helposti luovutettua kun alkaa painaa, vaan menee helposti "mukavuusrajan" yli ja antaa kaikkensa.

Mutta tosiaan omassa treenissäni oleellista on myös tuo sosiaalisuus. Treenikavereiden kanssa tulee turistua paljon kaikenlaista treenin lomassa. Silti väittäisin että meidän treenit on yleisesti ottaen kovempia kuin monen yksinään "tosissaan" treenaavan. Kyllä sitä pystyy treenaamaan kovaa, vaikka samalla juttelisikin. Ei aina tarvitse olla yrmy ilme naamalla ja soittimet korvilla. Toki ymmärrän senkin että joku tarvitsee sitä totaalista keskittymistä, enkä tietenkään mene häiritsemään kenenkään keskittymistä tai treenaamista.

Viimeaikoina törmänny ilmiöön salinvaihdon myötä: Jos vedät esim häkissä mavea niin joku tulee siihen että voinko tulla siihe kyykkää ja siirryt toho häkin taakse.Lisäks siin oli peili edes josta haluun kattoo muotoa mavessa. Tai ylipäänsä nää kuumotukset et kaua menee viel? Venais vuoroaan tai vetäs vaik lämpöi eka eikä jäis kyttää siihe.. Viime reeni keskeyty tasan 5 kertaa näiden takia ja ois vielki kesken jos oisin aina siirtyny ku joku aneli :)

Kyllähän tuo nyt kuulostaa vaan yksinkertaisesti tyhmältä mennä powerrackin sisään tekemään maastavetoa. Ja eihän siitä peilistä nyt mitään "muotoa" näe, jos se on suoraan edessä. Sivultahan se onnistuisi, mutta jos vedät maasta ja katsot sivulle, niin on sekin yksinkertaisesti tyhmää. :D

edit: siinähän oli neggikseltä jo hyvä vastaus heti alla.

Miksi ihmeessä haluat vetää räkissä? Oletko ajatellut että sitä voi vetää vaikka missä vaan mutta kyykätä ei voi. Veikkaan että teet hauiksetkin räkissä. Ja peiliä ei mavessa eikä missään muussakaan liikkeessä tarvitse, pukukoppi on peilejä varten että saa tukan hyvin.

Salille meneminen tuottaa tuskaa, jos joutuu tyytymään pyörään. Salille matkaa kuitenkin se 3km-4km. Alkaa pitemmän päälle Vituttaa, kun poljet sen 4x/viikkoon sinne.

Salille meneminen tuottaa tuskaa, jos joutuu tyytymään pyörään. Salille matkaa kuitenkin se 3km-4km. Alkaa pitemmän päälle Vituttaa, kun poljet sen 4x/viikkoon sinne.

Itse suoritan samaisen jutun joka päivä, eikä vituta yhtään. Koitas ajatella se kuntoilun kannalta!

Pyörähän on luksusta, ite näin talvella kävelen tommosen saman pitusen matkan aina sinne salille. Ei tos muuta oo mut vie vaan ihan liikaa aikaa, onneks koht sulaa lumet pois nii voi alkaa taas pyöräl liikkuun.

Ai mua kyl vituttais jos joku urpo tekis mavea häkissä. Häkki on pääasiassa kyykkäämistä varten tai jotain muuta liikettä jossa sitä häkkiä KÄYTETÄÄN. Ja mun mielestä on ihan asiallista tulla kysymään kuinka kauan menee (eli monta sarjaa jäljellä). Muillakin kuin sinulla on valmiiksi suunniteltu treeni joka yritetään vetää läpi ilman helvetin pitkiä taukoja liikkeiden välissä. Jos sulla on vielä kymmenen sarjaa jäljellä niin kysyjä luultavasti tekee vaihtoehtoista liikettä tai jonkun toisen liikkeen ennen kyseistä liikettä. Ei se oo mitään kuumottamista vaan ihan tavallista kommunikointia salilla.

^ Joo tosta kysymisestä ei oo kyllä mitään syytä hermostua. Aika monella kuitenkin rutiininomainen järjestys liikkeiden tekemisen suhteen. Itse en ainakaan heti hyppää toista liikettä tekemään, ellei ole pakko. Eli kysymyksellä "onko monta sarjaa jäljellä?" selviää jo paljon. Kannattaako odottaa, vai tehdä jotain muuta.

Justiin kävin elämäni ensimmäisen salikortin ostamassa uuden harrastuksen toivossa, ja salinpitäjältä kyselin jengin suihkussakäynnistä niin 3/4 ei kuulemma käy suihkussa reenien jälkeen? Otan kyllä suihkuvehkeet ainakin mukaan ja käyn jos suinkin kehtaan, piruvie sitä nyt hikisenä kotia ajella suihkuun..

Joku valitti musiikista täällä, nyt minäkin.. meillä fressillä soi yks ja sama hevilevy kokoajan missä on varmaan 20 eri biisiä, eikä sitä ite voi mistään vaihtaa.. alkaa kyrpii jatkuvat samat biisit

^ Joo tosta kysymisestä ei oo kyllä mitään syytä hermostua. Aika monella kuitenkin rutiininomainen järjestys liikkeiden tekemisen suhteen. Itse en ainakaan heti hyppää toista liikettä tekemään, ellei ole pakko. Eli kysymyksellä "onko monta sarjaa jäljellä?" selviää jo paljon. Kannattaako odottaa, vai tehdä jotain muuta.

Just näin.

Vituttaa sellaset treenaajat, joita vituttaa se, että joku esittää ihan asiallisen kysymyksen.

Back
Ylös Bottom