Okei kiittimietin sitä vaan, että voiko sen luokitella punnerrukseksi ilman laskeutumista.
ei mun mielestä, sehän on vaan "puolikas suoritus"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei kiittimietin sitä vaan, että voiko sen luokitella punnerrukseksi ilman laskeutumista.
Mites kun tekee takakyykkyä niin kantsisko vaikka joka toisella kyykkynousulla yrittää saada tanko niskasta ylös suorille käsille niin siinä samassa tulisi sit treeniä olkapäille sun muille hilavitkuttimille?!? Mietin vaan että toi vois olla hyvä tapa yhdistää kaks liikettä, säästäis aikaa ja hermoja![]()
Ok, kuulin vaan että sillä voisi saada tasasuutta lihasryhmiin.
Ei ole mittään järkeä tossa hommassa, keskity vaan siihen kyykyn tekemiseen kaikessa rauhassa, sitten vaikka tempauksia toisena päivänä tai kyykkyä ennen. rikot vaan olkapäät. enkä edes usko että se olisi mahdollista. voithan kokeilla vaikka niskantakaapunneruksen vitos maksimia ja verrata sitä kyykky vitoseen jos liikutaan samoissa mitä epäilen, niin siitä vaan.
Hei mitä mieltä porukka on, onko uimashortsit (ei heitä edes paljoa normi urheilushortseista) ihan käypä salivaruste? Muutamilla nähnyt ja tekisi mieli käyttää niin kehtaako ?=D
Hei mitä mieltä porukka on, onko uimashortsit (ei heitä edes paljoa normi urheilushortseista) ihan käypä salivaruste? Muutamilla nähnyt ja tekisi mieli käyttää niin kehtaako ?=D
Jos tälläisia tarkoitat niin miksi ei ?Hei mitä mieltä porukka on, onko uimashortsit (ei heitä edes paljoa normi urheilushortseista) ihan käypä salivaruste? Muutamilla nähnyt ja tekisi mieli käyttää niin kehtaako ?=D

jos penkissä painojen nostossa ongelmana on rinnan päältä lähtö, eli paino jää siihen 5-10cm päähän rintakehästä niin mihin apuliikkeisiin kannattaa panostaa.
tällä hetkellä en ole panostanut kunnolla oikein mihinkään tiettyyn osa-alueeseen vaan on tullut tehtyä aika kokonaisvaltaisesti niin dippiä, kapeeta penkkiä, taljanitkutuksia ja käsipainoilla tehtäviä punnerusliikkeitä.
sitten vielä semmonen kysymys, ajattelin koettaa tuota musclemedian sivulta löytyvää penkkihässäkkää nyt kun venäläinen on ohi, onkos kokeilemisen arvoinen ohjelma?
kertokaahan vinkkejä narukädelle te penkkigurut...
Aloittelijavaiheessa parasta on keskittyä itse liikkeeseen eli tässä tapauksesa penkkiin. Erikoistekniikoita/apuliikkeitä sitten peliin kun niitä oikeasti tarvitaan.
elikkä ei kannata alkaa vitkutteleen vinopenkeillä sun muilla?
mutta eikös ole kuitenkin hyvä kehittää niitä heikkouksiakin jotta sais ruutia tuohon ylöstyöntöön?
lähinnä sen takia olen nojautunut joihinkin ohjelmiin kun on vaikea ymmärtää vielä tässä vaiheessa millaisilla toistomäärillä kannattais mennä jos todellakin haluaa siihen voimaan panostaa?
olen ajatellut esim. 3x4 tai 5x5 tyylistä tapaa. kommentteja näihin.
ja minkälaisilla painoilla kannattaa yleensä vetää, yleensä olen tottunut tekemään joka kerta niin suurilla painoilla kun vain pystyy mutta venäläistä kokeilleena huomasin ettei siinäkään joka kerralla riuhdottu mahdollisimman suurilla painoilla ja silti sitä kehitystä tuli. eli saako sitä ittensä lähinnä tukkoon jos joka kerralla painetaan pää punasena.
okei sen verran kauan on kyllä nitkuteltu sillä turvallisella perustoistojen rintamalla että vois koetella vähä eri metodeita.
jos nyt vaikka sen kolmisen kertaa viikkoon tekkee (jos), niin olisiko seuraavanlainen jako aivan tuhoon tuomittu:
päivä 1: 3x4 suuret painot (tai no omalla kohdallani ei voi puhuakaan suurista, mutta tajuatte idean :D)
päivä 2: 3x10 pienemmät kiekot, nopeusreeni, räjähtävästi ylös punnertaen
päivä 3: samanlainen ku päivä 1
ja tottakai sitten eri viikoilla vois vaihdella ettei aina ole se kaks raskasta reeniä vaan välillä parisen kertaa sitä nopeutta peliin.