Oon nyt tätä foorumia lueskellu ja siihen tulokseen tullu että kyllä se G6 otetaan nyt käyttöön!! 
Joo elikkäs vuoden oon nyt käyny puntilla aluksi aktiivisemmin sitte kesä meni aika hönällä ehkä kerran viikossa(max.)
mutta nyt on taas kuukausi,-pari sitten alotettu käymään n.2-3 viikossa ja nyt olis tätä G6:tä aika soveltaa omaan käyttöön(siis noilla arskan liikeillä mutta noi aikataulut vähä?)
ma:vapaapaini
ti:punttis
ke:lukkopaini/bjj
to:punttis
pe:vapari/pysty
la:punttis
su:chillll
eli tollasella on menty tähän asti eikä mitään törkeetä fiilistä oo tullu,
nyt vaan oon ajatellu että onko tässä liikaa punttista tän G6:sen kanssa..?:wtf:
Ruokavalioa en ole sen kummemin ajatellu muutaku että protskut tulee pian mukaa(muistaakseni valmentaja suositteli jotain nimeltä Syntax6?,pitää vielä kysellä)..

Joo elikkäs vuoden oon nyt käyny puntilla aluksi aktiivisemmin sitte kesä meni aika hönällä ehkä kerran viikossa(max.)

mutta nyt on taas kuukausi,-pari sitten alotettu käymään n.2-3 viikossa ja nyt olis tätä G6:tä aika soveltaa omaan käyttöön(siis noilla arskan liikeillä mutta noi aikataulut vähä?)
ma:vapaapaini
ti:punttis
ke:lukkopaini/bjj
to:punttis
pe:vapari/pysty
la:punttis
su:chillll
eli tollasella on menty tähän asti eikä mitään törkeetä fiilistä oo tullu,
nyt vaan oon ajatellu että onko tässä liikaa punttista tän G6:sen kanssa..?:wtf:
Ruokavalioa en ole sen kummemin ajatellu muutaku että protskut tulee pian mukaa(muistaakseni valmentaja suositteli jotain nimeltä Syntax6?,pitää vielä kysellä)..

plussana vielä että mitä oon kuullu nii toi pystysoutuhan vasta sitä olkapäätä rasittaa siis huonolla tavalla.