Arnoldin kultainen kuusikko, Golden Six

Meta title: 🔥 ARNOLDIN KULTAINEN KUUSIKKO – GOLDEN SIX 🔥

Meta description: Legendaarinen koko kropan perusohjelma, kuusi liikettä jotka rakensivat Arnoldin pohjan.

Mites jos alkaisin tekee tätä joka toinen päivä nii tulis jokatoiselle viikolle 4 ja toiselle 3 kertaa viikkoon. Ja kuinka usein täytyy pitää kevyt viikko?

Ite oon tehny just tollee, että käy seittemän kertaa viikossa ja hyvin on pelittänny. Itellä ei ainakaa ongelmia tule, jos venyttelen tarpeeksi.

No jos syynä se,että selkeesti et jaksa kuin muutaman leuan niin OK.Muuten en vaihtaisi,syy:leuanveto on liike jota ei voi kovin pahasti pieleen tehdä,ylätaljavedon taas voi. Salilla näkee usein karmeita heittäytymisiä liki vaakatasoon yms nytkäytyksiä :eek:

Juuri tämä on syynä, leukoja saan tehtyä tasan yhden. Kummin päin kädet pitäis olla, kun tekee leukoja leveällä ylätaljalla? Kämmenselkä itesen päin vai kämmen itseen päin?

Juuri tämä on syynä, leukoja saan tehtyä tasan yhden. Kummin päin kädet pitäis olla, kun tekee leukoja leveällä ylätaljalla? Kämmenselkä itesen päin vai kämmen itseen päin?

Myötäotteella. eli kämmenselkä itseen päin ylätaljassa parempi kuin vastaotteella. Toki voi molempia käyttää vaihdellen mutta suosittelen myötäotetta.

Eipä otteella kai merkitystä,kummin luontevammalta tuntuu!Itse tykkään kämmenselkä itseen päin ja vielä apinaotteella(elikkäs kaikki sormet tangon samalla puolen)

Onkos ketään käyttänyt kuusikkoo dietatessa, vai meneekö tarkoitus ihan harakoille kun tää on kumminki massankeräys ohjelma? Ite aattelin ottaa kokeiluun, vai oisko kumminki joku isojakosempi ohjelma vaan parempi dietillä?

No onhan sillä otteella merkitystä, kun pääosa työstä siirtyy eri lihaksille...

Näihä se on..
itte teen myötäotteella ylätaljan ja sitte ihan sekasi noita leukoja... tuppaa olkapää renaamaa vastaotteella tehdessä.

Ylätaljas kandee muistaa että se tekniikka on tärkeessä osassa, hosumal ei saa ku paikat jumii..
seuraa koko ajan et varmasti ottaa ne lihakset hittiä mille se on tarkotettu. :rolleyes:

Itse ainakin vedän vastaotteella leuat, jolla saan myöskin paremman tuntuman latseihin.

En ees ymmärrä miksi joillekin sen on oltava se leveä myötäote ainoastaan leuoissa, kivempihan se on murjoo kunnolla myöskin käsiä samalla selän kanssa?

Moroo! saattaa mennä vähän off topic mut läheltä liippaa..
Ajattelin vetää nyt ehkä kesään asti tällä kuusikolla mutta oon aika huono syömään ja mietin syönkö tarpeeksi hyvin jotta paino nousisi ja lihakses kasvais!
Kumminkin monilla noussut parissa kuukaudessa paino muutaman kilon jo.. Eli oon suunilleen joka päivä duunissa 10-19 mikä vähän vaikeuttaa hommaa. Aamulla syön ennen duunia normi aamupalan, vähän leipää,maitoo jugurttia,puuroa mitä milloinkin.. duunis käydään puolenpäivän aikaan joko seisovassa pöydässä adc:llä tai tilataan pitsaa.. illalla täytyy mennä suoraan salille että kerkee ja olen vasta ysin jälkeen kotona niin en jaksa oikein kunnon kotiruokaa tekemään vaan syön joko jonkin valmis ruuan tai muuta millä nälkä lähtee ja juon palkkarin johon lisään rypsiöljyä.. riittääkö alkuunkaan?
Onko ehdotuksia hyviksi pika mätöiksi tehdä iltamyöhään?

Moroo! saattaa mennä vähän off topic mut läheltä liippaa..
Ajattelin vetää nyt ehkä kesään asti tällä kuusikolla mutta oon aika huono syömään ja mietin syönkö tarpeeksi hyvin jotta paino nousisi ja lihakses kasvais!
Kumminkin monilla noussut parissa kuukaudessa paino muutaman kilon jo.. Eli oon suunilleen joka päivä duunissa 10-19 mikä vähän vaikeuttaa hommaa. Aamulla syön ennen duunia normi aamupalan, vähän leipää,maitoo jugurttia,puuroa mitä milloinkin.. duunis käydään puolenpäivän aikaan joko seisovassa pöydässä adc:llä tai tilataan pitsaa.. illalla täytyy mennä suoraan salille että kerkee ja olen vasta ysin jälkeen kotona niin en jaksa oikein kunnon kotiruokaa tekemään vaan syön joko jonkin valmis ruuan tai muuta millä nälkä lähtee ja juon palkkarin johon lisään rypsiöljyä.. riittääkö alkuunkaan?
Onko ehdotuksia hyviksi pika mätöiksi tehdä iltamyöhään?

Itselläni aika pitkälti sama tilanne, eli töissä ollaan aamusta tuonne kahdeksan tienoille, tänä aikana tulee syötyä n. 500kcal joka on yleensä enimmäkseen proteiinipatukka ja/tai karkkia. Pyrin kompensoimaan tätä isolla aamupalalla(4 palaa ruisleipää, voita, pari lasia maitoa, maustamatonta jogurttia, heraa ja rypsiöljyä, yhteensä n. 700kcal). Kotiin tultuani syön ruoan(yleensä 200g jauhelihaa, 80-100g tummaa makaronia, pari lasia maitoa), lähden salille, otan palkkarin, sen jälkeen syön vielä kaksi ateriaa(yleensä kananmunia+karjalanpiirakoita sekä iltapalaksi sama setti kuin aamulla) n. kahden tunnin sisälle. Käytännössä aamupala+iltapala on lähes puolet tarvitsemistani kaloreista, ja loppu on helppo täyttää työn aikana sekä sen jälkeen. Eniten kiinnittäisin ruokavaliossa huomiota proteiinin ja rasvan saantiin. Jos voit syödä maapähkinöitä, niistä saa erinomaisen välipalan töihin hintaan 3e/kg ja kaloreita, proteiinia ja rasvaa on vaikka muille jakaa.

Kannattaa vielä kalorilaskurissa arvioida kulutuksesi ja laskea kaloreita sen mukaan. Laske muutaman päivän syömiset tarkasti ja varmista, että syöt tarpeeksi.

Niin onko kellään mitään sanottavaa tästä ohjelmasta dietillä? Vai millä jaolla dietillä olisi hyvä treenata? Maalaisjärjellä luulisi että juuri pienellä jaolla ja isoilla perusliikkeillä saisi lihaksiin repiviä ärsykkeitä ettei kroppa rupeisi niin paljoa lihaksista sitä painoa vähentämään vaivai? Attelin jos alkais peruskuusikkoa veivaan, mutta vähän liikkeitä vaihdellen ja toistojen määrää vaihtelisin 4-8?

Niin onko kellään mitään sanottavaa tästä ohjelmasta dietillä? Vai millä jaolla dietillä olisi hyvä treenata? Maalaisjärjellä luulisi että juuri pienellä jaolla ja isoilla perusliikkeillä saisi lihaksiin repiviä ärsykkeitä ettei kroppa rupeisi niin paljoa lihaksista sitä painoa vähentämään vaivai? Attelin jos alkais peruskuusikkoa veivaan, mutta vähän liikkeitä vaihdellen ja toistojen määrää vaihtelisin 4-8?

Itse käytin tätä jonkun aikaa dieetillä, toimii ihan mukavasti mutta aika rankkaahan se on. Tein normaalisti kaksi treeniä, ja kolmannella kerralla treenasin eri lihaksia eri liikkeillä, esim vinopenkki, kohautukset, askelkyykky jne.

Back
Ylös Bottom