wtf? Kyllä sun enemmän pitäis painaa jos 90kg penasta kiskaset!?
Mikäs juttu tämä on? Ite painan 63-65 ja 90kg oon kans nostanu ja 80kg oon ottanu kutosen. Oon vielä 174cm pitkä, että ei tuo mikään mahdottomuus ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä näitä löytyy? Tuntuu et netissä joka toinen nostaa ~65 kilosena jotai +80 kiloa. Sinänsä mielenkiintosta, koska OIKEASSA ELÄMÄSSÄ se omankin painon nostaminen vaatii paljon treeniä. (Ja puhun tietysti nuorista alle 18v janttereista) Ja ettei tää kuulosta katkeralta niin sanon et nostan yli oman painon. :D
Toisaalta tää voi olla vaan mun mutu.
paino 65-66kg~ penkki 128. epäilyttääkö?wtf? Kyllä sun enemmän pitäis painaa jos 90kg penasta kiskaset!?
noh, eipä ainakaan itsellä tällä ja edellisellä sivulla mitää nii erikoista tulosta silmään sattunut että aivan noin vois yleistää..95% puhuu paskaa täällä saatana..
95% puhuu paskaa täällä saatana..
95% puhuu paskaa täällä saatana..
No, esimerkiksi 90kg penkkaaja ei ota yhtään minkäänlaisella runkulla tai pompulla 100kg. Ja sillä ei ole loppujen lopuksi paskaakaan väliä nostaako 90 vai 100kg, ero on kuitenkin aika pieni.Penkistä voi nostaa 100 kg. Mutta yleensä penkistä 'nostetaan' 100 kg. Ihan hyvin voi 65 kiloisena nostella 100 kg näillä 2 päivän treeneillä jos nyytit ovat katossa kiinni ja penkkitanko pomppaa rinnalta kuin superpallo. Mutta jos nostaa hyvällä tekniikalla niin se on arvostettavaa toki.

Itse suosittelisin Miken 2x6:sta. Ota rinnalle vain yksi apuliike, vaikka vinopenkki käsipainoilla. Olkapäitä oman maun mukaan ja ojentajia kannattaakin sitten treenata vähän enemmän, unohtamatta myöskään jalkoja.15v
186cm
95kg
Penkki 1x90kg
En tiedä, onko oikea paikka kysyä, mutta kysyn nyt kuitenkin:
Eli pitäis toi 100kg saada nyt mahd. nopeasti nostettua, ja mietinkin sarjapainoja ym.
Jaksan tehä 3 sarjaa 4*80kg, onko sopiva määrä toistoja, vai otanko vähän painoja pois ja 6 toiston sarjoja.. Mites apuliikkeet? Kiitos.![]()

!Paljonkas muuten painoit tuolloin? on hivenen eriasia nostaa se 60kiloisena kuin 100kiloisena...?itse muistan kun nostin ekaa kertaa ton 100kg niin ei meinann uuskoa koulussa kukaan ja sit kun todistin livenä niin kuulemma käytin nappeja, ei voi olla vahvempi kun muut samanikäset heti mennään fiilungilla :dance2:
Ja nykyään vaan läski joka nostaa läskillä!