Parhaat huomautukset

juhannuksena eräs tyyppi joka ei ollut nähnyt mua vuoteen kysyi: Ootko alkanut käymään salilla? ja sitten sanoi vielä että näytähän vähän habaa:lol2: Sitten sieltä tulikin se peruskysymys että paljon nousee penkistä???:david::jahas:

se on muute aina jännä ku habaa halutaan nähä/koittaa ja sen jälkeen kysytään penkkitulosta :D

Kävääsin tosiaan joku 3-4vk sitten lääkärillä kun olen niin lyhyt.
Piti ottaa vaatteet pois, "ooksä käyny salilla ?" -joo vähän. "AI VÄHÄN :eek: "
Ja sitten hetken päästä jalkojan ihmetteli siinä. :)

Sano ettei kuulemma pitkään aikaan oo nähny noin hyväs kunnos olevaa jätkää.

Tuli vaan vähän mieleen heti että lekuri luuli lyhyen piteeni johtuvan salista, kun oli tuo eka komentti niin raju. :D

Duunissa keski-ikänen työkaveri oli ostanut jonkun Oriflamen vastuskumi-rintalihablaablaa-paskavehkeen ja tottakai mäkin halusin testata kun muutkin.
"Jepulla on kyllä kau-heeeet lihakset!"
"Joo ei se tällä enää tee yhtään mitään."

Hiljaa mielessäni meinasin, että ei tollasella hilavitkuttimella tee kukaan muukaan mitään :rolleyes:

se on muute aina jännä ku habaa halutaan nähä/koittaa ja sen jälkeen kysytään penkkitulosta :D

No eikö salilla käynti hyvinpitkälti kulminoidu noihin kahteen asiaan sellasen ihmisen silmissä joka ei itse juurikaa treenaa tai käy kerran kahdessa kuukaudessa salilla :rolleyes:

Tuli tavattua joitakin kotipaikkakunnan kavereita, kun käytiin futista pelailee. Ei olla nähty varmaa yli vuoteen ja painoa tullut ihan mukavasti lisää (110kg kokonaispaino).Tämmöstä kommettia tuli...

"Vittu sä oot iso"
"Paljon penkki?"
"Ei sun kans uskalla pelata"
"Onko siellä salilla tarjotto hevoshormooneita?"

Lämmitti kyl pikkasen mieltä nää kommentit.

Kävääsin tosiaan joku 3-4vk sitten lääkärillä kun olen niin lyhyt.
Piti ottaa vaatteet pois, "ooksä käyny salilla ?" -joo vähän. "AI VÄHÄN :eek: "
Ja sitten hetken päästä jalkojan ihmetteli siinä. :)

Sano ettei kuulemma pitkään aikaan oo nähny noin hyväs kunnos olevaa jätkää.

Tuli vaan vähän mieleen heti että lekuri luuli lyhyen piteeni johtuvan salista, kun oli tuo eka komentti niin raju. :D
Oot niin lyhyt että piti käydä sen takia lääkärillä??

Oot niin lyhyt että piti käydä sen takia lääkärillä??
Niin? Mä jouduin myös käymään joskus yläasteella sen takia kun kasvupyrähdys tuli vähän myöhään. Lääkärissä voidaan ottaa kämmenestä röntgen-kuvat mistä selviää tarkemmin luutumisen perusteella paljonko sitä vielä kasvaa. Ne terveydenhoitajan pituusarviot on jostain kristallipallosta katsottu.

Rule no 1: hauista katsotaan, penkkiä kysytään.

Totta. Hauiksen ympäryshän kertoo tarkkaan lihasmassan määrän, ja penkkituloksesta voidaan heti päätellä kuinka vahva ihminen on. Esim:nakkikioskillakin säästettäis paljon, kun kerrottais vaan penkkitulokset(runkku tietenkin) , ja saataisiin näin voittaja selville. :offtopic:

jos tajusin oikein, nii onks se tosimies jos penkissä painot tiputtaa rinnalle? :D eiks tosi mies saa ne ylös?

eilen tuli oltua illalla puntilla ja yhellä penkillä oli 2 jätkää + tyttö, tytöllä ikää noin 20-25 maybe. Tyyli oli joka toistossa tollanen kaareva ja yks jätkistä teki samalla tyylillä, painoa latoi tyyliin 100kg ja tyttö teki 55kg:lla. Onko toi siis ihan "hyväksyttävä" tyyli? :D

Kaari on ihan ok kunhan pari juttua täyttyy: Olkapäät ja perse pysyy penkissä. Oikein tehdyn kaaren avulla suojellaan juurikin olkapäitä loukkaantumiselta.
Runkkupenkkiversio on taas se, että perse on puoli metriä ilmassa penkissä ja sivulliset arpoo kauhusta jäykkänä että mitä se nostaja itsestään hajottaa.

"pistät sitte sen saman puvun päälle päättäreihi ku 2kk sitte"
"ei mahu"
"No ei kai ku vedät niitä kreatiineja ja mitä ne muut oli" :D

Pikkusen hymyilytti.

Back
Ylös Bottom