Moottoripyörä?

Kaverille hehkuttanu kokoajan et pakko hankkii kyykky, on niin siisti, on niin siistii, en oo kyykkyä vielä testannutkaan... sit nyt lauantaina oli meikäläisen polttarit ja eiköhän heti aamulla mua odottanu pihalla uusi Suzuki GSXR 600, jonka kanssa piti vetästä GP saaren ympäri. Uskomattomat maisemat, uskomaton sää, ja todella hieno pyörä alla :) Ei olis polttariaamu voinu alkaa paremmin... sen jälkeen ajoin tosin pyörällä lentokentälle jossa suoritin laskuvarjohypyn :) Mutta teki kyllä kipeää luopua pyörästä...

Kausi avattu täällä kans. Lauantaina tuli hirvee polte ja piti yötä vasten lähteä Vaasasta kaverin luo J-kylään kahville. :D

Hienosti se busa vaan kuskasi taas sen 600 kilsaa viikonloppuna. Olen täysin rakastunut siihen vehkeeseen. :haart:

Oma kokemus on kyllä päinvastainen oli pyörän tyyppi mikä tahansa - mitä mutkasempi tie sen vähemmän paikat puutuu...

Kyllähän se näin menee, mutta se 250km mitä tahansa tietä tasapainotusakselittomalla yksipyttyisellä saa häntäluun huutamaan hoosiannaa.

Suorilla sentään voi seistä...

934km ajeltu... pyörä kaadettu myös naapurin emännän toimesta! Olipa kiva näky keväisessä auringossa oma cebari kyleltään. Näin painajaisia siitä äänestä ja lentävistä vilkun palasista...

Mitähän mahtoi tarkottaa kun käytin kaskon tiimoilta kuvauksessa ja moottorin naarmuista kysyin että mitä noille tehdään niin se sano että riippuu vähän susta?? Sanoin että vaihtoon vaan kun en mitään itse maksa...

934km ajeltu... pyörä kaadettu myös naapurin emännän toimesta! Olipa kiva näky keväisessä auringossa oma cebari kyleltään. Näin painajaisia siitä äänestä ja lentävistä vilkun palasista...

Mitähän mahtoi tarkottaa kun käytin kaskon tiimoilta kuvauksessa ja moottorin naarmuista kysyin että mitä noille tehdään niin se sano että riippuu vähän susta?? Sanoin että vaihtoon vaan kun en mitään itse maksa...

otatko kertakorvauksen
vai korjautatko pajalla ja
omavastuun maksatat naapurilla..jos hyvin käy..
vahinkoja sattuu

Jos naapurin emäntä tuon pyörän autollaan kaatoi, niin eikö se silloin mene sen emännän liikennevakuutuksen piikkiin? Vai eikö liikennevakuutus korvaa mikäli toinen ajoneuvo on parkissa? Mites jos parkkiksella mällää kunnolla jotain 300k€ Ferraria päin? :rolleyes:

Jos naapurin emäntä tuon pyörän autollaan kaatoi, niin eikö se silloin mene sen emännän liikennevakuutuksen piikkiin? Vai eikö liikennevakuutus korvaa mikäli toinen ajoneuvo on parkissa? Mites jos parkkiksella mällää kunnolla jotain 300k€ Ferraria päin? :rolleyes:

Ei. Kun muisteltiin vaan eräällä parkkipaikalla viimekesäisen inssin jälkeen miten sillä mopolla oikein ajetaankaan, ois pitäny tajuta jo kun pyörä sammu 4 kertaa lähtöön...... :david:

dsc0054pieni.jpg

On se vain mahtava vehje :)

Ei kyllä kilokyykkyjen 08-09 lookit osu kyllä omaan silmään sitten yhtään, mutta kai noihin tottuu.

Piti tässä testailla vähän vilkkureleitä ledeille, nyt alko pelaamaan. Ei taida vapuksi ehtiä tuunata mopoa kuntoon, sälääkin vielä matkalla maailmalta.

Mistä te muut nuoret ajelijat hommaatte rahanne moottoripyörään? :) Melkein pitäisi olla vakiotyöpaikka jotta saa pankista lainaa.. Ei taida muuten onnistua.. :/ Kovasti houkuttelisi Kawasaki ZX-6R..

Millaisia nuo 600-kuutioiset kyykyt on ajaa? Tarkoitan siis että vääntävätkö ne ollenkaan? Vituttasi varmaan ajaa jos kokoajan saa kierrättää niin perkeleesti että kulkisi jonnekin. Tonniset vääntää ainakin ihan kivasti, eikä sillä juuri ole mitään väliä millä vaihteella lähtee ohitukseen maantienopeuksissa.

Millaisia nuo 600-kuutioiset kyykyt on ajaa? Tarkoitan siis että vääntävätkö ne ollenkaan? Vituttasi varmaan ajaa jos kokoajan saa kierrättää niin perkeleesti että kulkisi jonnekin. Tonniset vääntää ainakin ihan kivasti, eikä sillä juuri ole mitään väliä millä vaihteella lähtee ohitukseen maantienopeuksissa.

Eihän niissä tietenkään väännöt samaa luokkaa voi olla ku tonnisissa, mutta kyllä oma GSX-R ainaki ihan kivasti liikkuu. Eikä ainakaan kaupunki oloissa edes voi kierrettää ihan perkeleesti ku jo ensimmäisellä vaihteella mennään yli 100 km/h. Maantiellä kiihtyy kyllä kutosellakin paremmin ku suurin osa autoista, mutta jos haluaa rivakan ohituksen tehä/ vähän vedättää ni sillon saa tiputtaa pienempää. Ja kyllä se tosiaan sen verran vääntää, että ei tarvi ylämäissä ihan äkkiä pienempää tiputella.. Mutta ainahan se on sellanen tunne, että tehoa ja vääntöa sais olla enemmän, ottaisin siis tonnisen jos saisin :D

Ei kyllä kilokyykkyjen 08-09 lookit osu kyllä omaan silmään sitten yhtään, mutta kai noihin tottuu.

Samaa mieltä. Jotenki menny noi keulat niin ihmeellisen näkösiks. Pari vuotta vanhemmat miellyttää silmää enemmän.

Sanokaapas nyt miten abs-jarrut moottoripyörällä ajaessa toimii, alkaako ne "nykimään" samalla tavalla mitä autossa? Uskaltaako tosisssaan painaa jarrun pohjaan ilman lukkiutumisen pelkoa?

[larry];2469250 sanoi:
Mistä te muut nuoret ajelijat hommaatte rahanne moottoripyörään? :) Melkein pitäisi olla vakiotyöpaikka jotta saa pankista lainaa.. Ei taida muuten onnistua.. :/ Kovasti houkuttelisi Kawasaki ZX-6R..

Kesätyörahoilla, isin rahoilla ja pankin rahoilla. Näin siis mulla oli :D . Silloin mua kans houkutteli kawa 6R , joten 03 mallin ostin pariksi kesäksi. Toki silloin olin vakiotyöpaikassa.

Back
Ylös Bottom