Moottoripyörä?

dsc0054pieni.jpg

On se vain mahtava vehje :)

Siis toi on sun pyörä vai? Damn, ei paha. Ei kai toi sentään se limitedi ole, sehän maksaa jotain yli 20k€ reippaasti..
 
[larry];2469250 sanoi:
Mistä te muut nuoret ajelijat hommaatte rahanne moottoripyörään? :) Melkein pitäisi olla vakiotyöpaikka jotta saa pankista lainaa.. Ei taida muuten onnistua.. :/ Kovasti houkuttelisi Kawasaki ZX-6R..

Halvempiahan pyörät on kuin autot. Aja paskalla kotterolla niin jää rahaa pyöriin. Näin olen itse toiminut junnusta lähtien ja kokonaisuudessa on varmasti mennyt reilusti vähemmän rahaa kuin tuoreilla autoilla ajavilla. Tietty sillä erotuksella että prätkässä on hieman enemmän ajamisen iloa kuin jossain väsyssä perheavensiksessa tai karvalakkiaudissa.

Jos ei pankki anna lainaa niin pyöräkauppa kyllä antaa rahoitusta.
 
Superdukesta kokemuksia?

Vaihto käynyt mielessä ja lähinnä käyttäjien kokemukset kiinnostaa. Jos joku moisen laitteen omistaja jaksaisi pienenkin setin kirjoittaa niin olisin kiitollinen.
 
Superdukesta kokemuksia?

Vaihto käynyt mielessä ja lähinnä käyttäjien kokemukset kiinnostaa. Jos joku moisen laitteen omistaja jaksaisi pienenkin setin kirjoittaa niin olisin kiitollinen.

Munakkaan oloinen pyörä, mutta eikös noissa KTM:ssä ollut lastentauteja?
Muistelen, että jokin ryhmäkannekkin olisi nostettu, mutta en kyllä ole 100% varma.
 
Superdukesta kokemuksia?

Vaihto käynyt mielessä ja lähinnä käyttäjien kokemukset kiinnostaa. Jos joku moisen laitteen omistaja jaksaisi pienenkin setin kirjoittaa niin olisin kiitollinen.

Kävin koeajamassa vajaa viikko sitten. Ei paha, ärsyttävä on/off kaasu pintakaasulla ajaessa (ilmeisesti melko yleistä nykyisissä euro3 pyörissä?), muuten ihan kiva vehje, mitä nyt vartin koeajolla voi sanoa.
 
mut eipä sitä varmaan rahoituksia tai pankkilainoja ilman vakityöpaikkaa pahemmin saada.. noo eipä siinä vissiin muu auta ku ruveta säästämään siihen asti ku vakityöpaikka on alla.
 
Siis toi on sun pyörä vai? Damn, ei paha. Ei kai toi sentään se limitedi ole, sehän maksaa jotain yli 20k€ reippaasti..
Oma pyörä joo. Ei ole limited, ihan normaali 09 musta R1. Limited oli vuonna 2006, kulki nimellä R1 SP. Ei tullut noita uusia R1:siä kuin 37 Suomeen.
 
Superdukesta kokemuksia?

Vaihto käynyt mielessä ja lähinnä käyttäjien kokemukset kiinnostaa. Jos joku moisen laitteen omistaja jaksaisi pienenkin setin kirjoittaa niin olisin kiitollinen.

Kokonaisuutena erittäin mukava pyörä. Kevyt, helppo hallita ja ajoasento on täydellinen. Tuo pintakaasulla esiintyvä on/off -kaasu ei juurikaan haittaa kun siihen tottuu. Mukulakivilläkin pystyy kyllä ajamaan ilman kenguru-efektiä. Tehoa on riittävästi ja pyörä liikahtaa käskettäessä jo alhaisilla kierroksilla.

Itse ostin Duken juuri sen takia, että kyllästyin aiempaan japsipyörään. Twinikoneelliset pyörät on selvästi räyhäkämmän oloisia ja noissa erikoisemmissa merkeissä (Agusta, Ducati, KTM...) on vaan enemmän luonnetta, tosin tämän voi jotkut nähdä myös negatiivisena asiana.
 
ja noissa erikoisemmissa merkeissä (Agusta, Ducati, KTM...) on vaan enemmän luonnetta, tosin tämän voi jotkut nähdä myös negatiivisena asiana.
Jep, Italialaisten luonteet tiedetään, varsinkin Ducatien. Kaverilla onkin kaksi Ducatia, että kun toinen menee hajalle, niin voi toisella ajaa ja korjata toista. Tosin nyt molemmat niistä ovat pajalla:hyvä:
 
Kokonaisuutena erittäin mukava pyörä. Kevyt, helppo hallita ja ajoasento on täydellinen. Tuo pintakaasulla esiintyvä on/off -kaasu ei juurikaan haittaa kun siihen tottuu. Mukulakivilläkin pystyy kyllä ajamaan ilman kenguru-efektiä. Tehoa on riittävästi ja pyörä liikahtaa käskettäessä jo alhaisilla kierroksilla.

Itse ostin Duken juuri sen takia, että kyllästyin aiempaan japsipyörään. Twinikoneelliset pyörät on selvästi räyhäkämmän oloisia ja noissa erikoisemmissa merkeissä (Agusta, Ducati, KTM...) on vaan enemmän luonnetta, tosin tämän voi jotkut nähdä myös negatiivisena asiana.

tossahan noita tuli. lisäksi alusta on laadukas ja täysin säädettävä, eli ajo-ominaisuudet saa likimain täydellisiksi, olettaen tietenkin että tietää suunnileen mitä tekee.

sdukella on myös jännä luonne, tuntuu kuin pikkupiru istuisi kokoajan olkapäällä ja yllyttäisi kaikkeen kivaan. vaikea selittää, mutta huomaa kyllä ekalla koeajolla jo. sillä on pakko räpätä.
 
Hyvä pyörähän se on. Tosin isokokoiselle (190cm+) saattaa olla vähän pienen lelun tuntuinen.

Omat kokemukset siis tunti-pari koeajoa kerta kesässä.

Pintakaasulla nykimiset pitäisi kuulopuheiden mukaan rauhoittua avaralla putkella ja virikartan lataamisella sähköaivoon. KTM on myös TuneBoy-yhteensopiva eli pystyy säätämään seos- ja sytkäkartat tuolla ohjelmalla suoraan vakioon ECU:n. Ei tarvii mitään powercommandereita väliin sotkemaan.
 
Munakkaan oloinen pyörä, mutta eikös noissa KTM:ssä ollut lastentauteja?
Muistelen, että jokin ryhmäkannekkin olisi nostettu, mutta en kyllä ole 100% varma.

Pakko kommentoida hurjalla yhden kotarin kokemuksella :D

Se ryhmäkannejuttu lähti siis siitä, kun joku orgilainen oli ostanut LC4 koneisen kottaraisen, josta oli kone leiponut kiinni 33tkm kohdalla.

Sama sälli oli ilmeisesti kysellyt "MP-asiantuntijoilta", jotka olivat sitä mieltä, että nykyaikaisilla mp moottoreilla pystyy heittämällä ajamaan ainakin 100tkm.

Nyt jos ihan itse ottaa selvää asiasta, niin varmasti ymmärtää, että +60hv yksimukinen ei todennäköisesti tule kestämään ihan niin pitkälle.
Omassa papattimessa on mittarissa vähän päälle 20tkm, koneremppa tehty 12tkm paikkeilla ja seuraavaa odotellaan :D

B-foorumilta taitaa löytyä joku ketju SD kokemuksista...

Ai niin, onhan noissa KTM:issä jotain ongelmia ollutkin, mm. vanhemmissa mustakoneisissa Dukeissa sunmuissa ei ole paikat juurikaan kestäneet (kuulopuhetta).
Orkkisvilkut ja takavalot kannattaa vaihtaa ledimallisiin, jos sellaisia ei jo ole, koska tärinä melko tehokkaasti rikkoo normipolttimot. Myöskin johtoja saa uusia suht' usein, kun tuppaavat kulumaan poikki.
 
Oma pyörä joo. Ei ole limited, ihan normaali 09 musta R1. Limited oli vuonna 2006, kulki nimellä R1 SP. Ei tullut noita uusia R1:siä kuin 37 Suomeen.

Ok, no haista paska sitten :D . 20v kundi ajelee tollasella pyörällä. T: Kateellinen :kippis1:
 
Ok, no haista paska sitten :D . 20v kundi ajelee tollasella pyörällä. T: Kateellinen :kippis1:

:lol2:

Haistakaa muuten kaikki joilla on pyörä alla. Eräät odottelee "hieman" viivästynyttä pyörän kasaamista edelleen..

Kesäkuussa pääsee muuten ajamaan suoraan kolmessakin tapahtumassa. Nopeusajoja: Lappeenranta 6.6, Joensuu 13.6, Halli 27.6.
 
Haistakaas kuule vielä isompi paska. Vielä etin ulkomailta sopivaa projektia :dance2:
 
Älkää haistako, vaan syökää paskaa kaikki joilla on pyörä tai joille pyörä on tulossa :evil: Noh, pakko mennä vaan salille rääkkäämään itteään ja yrittää unohtaa pyörä kuumeet :puntti: .... kauhea ikävä taas pyörän päälle :itku:
 
Kuolkaa vidhu ripuliin kaikki! Piti aloittaa jo A-kortin ajaminen autokoulussa, mutta töissä taas tulossa luultavasti lomautuksia. Taitaa jäädä se muutaman tonnin pyöräkin sitten ostamatta. Haaaaaaveeeeet kaaatuuuUUuuuuuUuuu... Niin ja salikin oli kiinni kun iltapäivällä kävin.
 
:lol2:

Haistakaa muuten kaikki joilla on pyörä alla. Eräät odottelee "hieman" viivästynyttä pyörän kasaamista edelleen..

Kesäkuussa pääsee muuten ajamaan suoraan kolmessakin tapahtumassa. Nopeusajoja: Lappeenranta 6.6, Joensuu 13.6, Halli 27.6.

Kannattaa kasata ne itse. :)

Asiasta toiseen, Ducatin ilmakoneen omistajille tiedoksi. Tarkistakaapa tankit, oma -01 750 ja toinen -04 620, molemmissa oli tankit sisältä ruosteessa. Ei mikään kiva yllätys se polttoaineen suodattimesta kaataessa valuva punertava lieju. Pyörä on talvehtinut aina tankki täynnä kylmässä tallissa.
 
Back
Ylös Bottom