Kannattaa kasata ne itse.![]()
No vittu. Alan tuossa parkkipaikalla purkamaan ja kasaamaan pyörääni talviiltojen iloksi. Saatana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa kasata ne itse.![]()
:D Pankista saa rahaaOk, no haista paska sitten :D . 20v kundi ajelee tollasella pyörällä. T: Kateellinen :kippis1:

No kyllähän jokainen tosimies oman mopon kasaa vaikka hiekkamyrskyssä. :DNo vittu. Alan tuossa parkkipaikalla purkamaan ja kasaamaan pyörääni talviiltojen iloksi. Saatana.

Miten se homma on noin pahasti myöhässä? Puuttuuko osia vai eikö äijät saa sitä aikaiseksi?
Mun täytyy miettiä tota Hallissa tapahtuvaa nopeusajoa. Olin Hallissa intissäkin, joten paikasta on leppoisia muistoja ja lisäksi etäisyys on ainoa joka noista on kohtuullinen. Lappeenrannasta on ikävä ajaa takaisin Vaasaan kolmosvaihteella, jos vaihdevivusto katkeilee.![]()
kysytään nyt täälläkin seuraavaa:
minkälainen ja minkäkokoinen mp kannattaa ostaa jos ei ole aikaisempaa ajokokemusta yhtään, paitsi mopoista?
houkuttelisi tuollainen ninja 250r, kellään tietoa tai kokemuksia kyseisestä pyörästä? hinta on suht edullinen, vajaa 6000 egee. ei ainakaan olisi liian tykki ensipyöräksi. vai olisko viisaampaa ostaa vaikka joku kuus-satku?
Voin luvata että sinua alkaa harmittamaan pian jos 250r menet ostamaan.
No vittu. Alan tuossa parkkipaikalla purkamaan ja kasaamaan pyörääni talviiltojen iloksi. Saatana.

kyytiläisiä ehkäBudjetti?
Onko kyytiläisiä?
Haluatko halvan huollettavan(=käyttökulut)?
Matka-ajoon vai kaupunkiin?
Minkäluonteinen moottori: huipputeho vai vääntöalue? Varttimaili vai arkiajo?
Tyyppi: kyykky/perus/custom tms.
Elä nyt hermostu, ei sieltä vielä pitoja löytyis kumminkaan.![]()
kyytiläisiä ehkä
tietysti melko edullinen huollettava
periaatteessa kaupunkiin
arkiajoon, eli kauhea tykki ei tarvis olla
tyyppi enemmän kyykky kuin enduro?
budjetti? noin 7000egee
ehdotuksia?

kyytiläisiä ehkä
tietysti melko edullinen huollettava
periaatteessa kaupunkiin
arkiajoon, eli kauhea tykki ei tarvis olla
tyyppi enemmän kyykky kuin enduro?
budjetti? noin 7000egee
ehdotuksia?
aattelin kyllä käydä testaan vaikken sitä ostaiskaan. sen hinta uutena vaan houkuttelee, kun seuraavat uudet on sit taas jo kympin luokkaa. alkaa jo vähän kallistuun kuitenkin jo näitten vastausten perusteella johonkin kuus-satkuunKäys kokeilemassa jossain liikkeessä tuota 250:tä miten istuu teikäläisen mitoille. Epäilen että 180cm / 85kg ukolle voi olla melko pieni laite, jos on alkujaan japanilaisille naisille mitoitettu.
no mulla ei säilytys maksa onneksi mitään kun on oma talo.
aattelin kyllä käydä testaan vaikken sitä ostaiskaan. sen hinta uutena vaan houkuttelee, kun seuraavat uudet on sit taas jo kympin luokkaa. alkaa jo vähän kallistuun kuitenkin jo näitten vastausten perusteella johonkin kuus-satkuun
no mulla ei säilytys maksa onneksi mitään kun on oma talo.
aattelin kyllä käydä testaan vaikken sitä ostaiskaan. sen hinta uutena vaan houkuttelee, kun seuraavat uudet on sit taas jo kympin luokkaa. alkaa jo vähän kallistuun kuitenkin jo näitten vastausten perusteella johonkin kuus-satkuun