Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Kun tulee joka viikko melkein kerran vedettyä tortilloita jauhelihan kanssa.
Niin onko nuo tex mexxin kokojyvä tortillat sitten terveellisempiä kuin muut.
Kun ne maksaa yli euron enemmän kuin normaalit.

Pihvit!

Mitkä ovat parhaita ja lihapitoisimpia pihvejä!

Missä pihveissä eniten proteiinia!

Mitä lihaa kannattaa suosia!

Proteiini tärkeä osa bodaajan päivää!

Kuinka paljon olisi suositeltu määrä proteiiniä päivässä?

:5:

:dance2::dance:

Kun tulee joka viikko melkein kerran vedettyä tortilloita jauhelihan kanssa.
Niin onko nuo tex mexxin kokojyvä tortillat sitten terveellisempiä kuin muut.
Kun ne maksaa yli euron enemmän kuin normaalit.
Onhan niissä kokojyvätuotteissa enemmän kuitua ja jotaan muutakin terveellistä.

Onko veden juonnilla sarjojen/liikeiden välissä jotain haittaa? Itse tykkään ottaa parit hörpyt vettä joka sarjan välissä.

Miksi olisi?:lol2: parempi ottaa sarjojen välis pikkuhörpyt kun puoles välis treeniä tankkaa maha täyteen kun on jo nestehukka.

Kannattaako normaalia kreatiinimonohydraattia käyttää dietin aikana. Onko siitä neste pöhöstä mitään haittaa dieetin kannalta, sehän kuitenkin lähtee kreatiini kuurin lopettamisen jälkeen.

Kiitos vastauksista jo etukäteen

Kannattaako normaalia kreatiinimonohydraattia käyttää dietin aikana. Onko siitä neste pöhöstä mitään haittaa dieetin kannalta, sehän kuitenkin lähtee kreatiini kuurin lopettamisen jälkeen.

Kiitos vastauksista jo etukäteen
Enemmän hyötyä kuin haittaa.

Edelleenkin ihmettelen tätä :wtf:

Wikipedia kertoo kalsiumin suurimman hyväksyttävän päiväsaannin olevan 2500mg. Maitoa tuon saamiseksi pitää juoda vaan vähän päälle 2 litraa. En tiedä sitten onko tuon annoksen ylittämisestä terveelle ihmiselle haittaa.

e. varsinkin kun proteiinipitoisen ruokavalion väitetään huonontavan kalsiumin imeytymistä.

Viimeksi muokattu:
En jaksa ottaa selvää mutta itse juon maitoa n.4 litraa päivässä eikä tunnu missään muualla kun lompakossa.. Eli anna mennä vaan, mutta jos saat jonkun myrkytyksen niin muista varottaa myös mua _b

Liiallisesta maidon juonnista, tai ylipäätäsä maitotuotteiden liiallisesta nauttimisesta voi kehittyä lievä laktoosi-intoleranssi. Myös pähkinöiden liiallisesta syömisestä voi kehkeytyä jonkin sortin pähkinäallergia. Tiedä sitten mikä on liikaa ja millä todennäkösyydellä näin käy.

Liiallisesta maidon juonnista, tai ylipäätäsä maitotuotteiden liiallisesta nauttimisesta voi kehittyä lievä laktoosi-intoleranssi.

On tainnut itselle käydä tämä:wtf:

Missä suhteessa Fast hera ja malto kannattaa sekoittaa palautusjuomaan dieetillä? 1:1 suhde eli tarkoittaako tämä että molempia 1dl, kun 1dl heraa painaa 30grammaa ja 1dl maltoa 50grammaa. Vai laitetaanko heraa 30grammaa ja maltoa 30grammaa? :david:

Missä suhteessa Fast hera ja malto kannattaa sekoittaa palautusjuomaan dieetillä? 1:1 suhde eli tarkoittaako tämä että molempia 1dl, kun 1dl heraa painaa 30grammaa ja 1dl maltoa 50grammaa. Vai laitetaanko heraa 30grammaa ja maltoa 30grammaa? :david:

Grammoissa laitat molempia suurinpiirtein yhtäpaljon, niin hyvää tulee.

Itse suosin yleensä suhdetta 1:2. Eli about desi molempia jolloin tulee se 30g/50g. Eipä toi tosin ole niin justiinsa, riippuu vähän mitä itse hakee.

Miksi olisi?:lol2: parempi ottaa sarjojen välis pikkuhörpyt kun puoles välis treeniä tankkaa maha täyteen kun on jo nestehukka.

Tuolta toisesta threadista lueskelin jotain tuosta veden juonnista salilla niin jäi sellanen kuva ettei kannattais ottaa. Itse kuitenki oon ottanu hörpyt aina sarjojen välissä ja hyvin on sujunu. Mikähän on ku ei tunnu lisäravinteet toimivan? Tällä hetkellä käytän vain heraa ja maltoa suhteessa 1:1 suunnilleen.

Tuolta toisesta threadista lueskelin jotain tuosta veden juonnista salilla niin jäi sellanen kuva ettei kannattais ottaa. Itse kuitenki oon ottanu hörpyt aina sarjojen välissä ja hyvin on sujunu. Mikähän on ku ei tunnu lisäravinteet toimivan? Tällä hetkellä käytän vain heraa ja maltoa suhteessa 1:1 suunnilleen.

Joo vain 0,8 litraa imeytyy tunnissa, että liiallisesta on haittaa. Tosin jo 2% nestevajaus vaikuttaa heikentävästi voimiin.

Kannattaa lisätä maltoa vähän lisää, että saa suuremmat insuliinipiikit ja prode imeytisi paremmin, saa suuremman proteiinisynteesin ja kortisoli-tasot laskee enemmän (lihaksia hajoittava hormoni, joka nousee treenatessa. C-vitamiini reenin jälkeen myös erinomainen apu tohon. Jos et ole kreatiinia kokeillut niin suosittelen. Ota proteiinia myös ennen reeniä, tehostaa proteiinisynteesiä merkittävästi. Silloin hitaita hiilareita tai ei ollenkaan hiilareita ja ei missään nimessä maltoa.

No harvemmin niistä mitään suuremman luokan hyötyä on, paitsi mainoksissa tuotteella jos toisella tietysti rakennetaan helposti olympia tason fysiikka.

Back
Ylös Bottom