Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sanotte, onko hyvä suoritus, kun sain 20 syväkyykkyä 75:kilolla. Painoa on itsellä 66kg. Ensi kerralla meinasin nostaa jo 80 kiloon, koska tuo 75kg:n aikana tarvinut kovia rest/pause taukoja tehdä.

Vähän off-topicia, mutta onko kenelläkään tietoa siitä, minkälainen vaikutus näillä toistomäärillä on ponnistusvoimaan? Päälajina on itselläni lentopallo ja olen lukenut joltain muulta threatilta Hulkin mainintoja asiasta. Mielipiteitä kaipaisin, ja perusteluita!
En tiedä, mutta itse olen jotain 12 kyykyn sarjoja tehnyt. Tänään pääsin aikuisten korirenkaaseen kunnolla ylhäältä päin. Eli sormet osuivat koriraudan päälle. Pituutta itsellä 182, oikea käsi yläasennossa venytettynä 230cm. Eli 75 cm on pomppu nyt. Vauhtia en ottanut yhtä kahta askelta enempää. Lokakuusta olen enemmän tai vähemmän säännöllisesti puntannut. Sinänsä tuntuisi, että raskaat ja lyhyet sarjat antaisivat sitä räjähtävää voimaa, mutta tiedä sitten. Maastaveto on tärkeä liike kanssa. Ainakin Hulkki sitä mainostaa ja myönnettävä on, että kyllähän siinä melkolailla sama tuntuma tulee kuin hypätessä.
Mielenkiinnosta: mihin korkeuksiin itse hyppäät ja mitä esimerkiksi joukkuekaverit? Kovimmat? Keskimäärin?
En löytänyt mitään järkevämpää paikkaa kysyä siispä laitan tänne. Elikkäs mitä olette mieltä kyykkäämisen ja muun jalkojen treenaamisen vaihtamisesta lenkkeilyyn, itse en ole koskaan ollut hyvä tekemään jalkoja ja se on aina tuntunut vaan jotenkin vittumaiselta. Nyt vuodenvaihteessa aloitin lenkkeilyn ja se on tuntunut pirun hyvältä eli mitä olette mieltä onko huono vaikutus lihasten tasapainoon jos ainoa jalkoihin kohdistuva treeni lenkkeilyn lisäksi olisi maastaveto