Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

2. Matkapuhelin salilla ja puhelussa maininta "mä oon just nyt salilla.."

Tästä tuli mieleen, että kaverini kaveri(huom ei siis minun kaveri:rolleyes:) saattaa kuulema toisinaan miespuolisen henkilön kanssa puhelimessa puhuessaan sanoa, että "tulin just salilta" tms. koska se kuulostaa kuulema hyvältä, vaikka tyyppi ei siis olisi sinä päivänä salia nähnytkään.

saattaa kuulema toisinaan miespuolisen henkilön kanssa puhelimessa puhuessaan sanoa, että "tulin just salilta" tms. koska se kuulostaa kuulema hyvältä, vaikka tyyppi ei siis olisi sinä päivänä salia nähnytkään.
Tälläinen miehen tai naisen suusta on oikeasti todella :david:, jos vielä oikein korostaa ja tarkoituksella sanoo. Toki, jos on oikesti salilla/menossa salille, niin mitä sitä valehtelemaan?

Viimeisen puolen vuoden aikana on alkanut ärsyttämään muutamat asiat joihin Suomessa ei edes törmää. Treenailen siis nyt Kiinassa Shanghaissa jonka pitäisi olla Kiinan terävintä kärkeä, tosin salilla käydessä saa ihan toisenlaisen kuvan. :eek:

1. Olin yksi päivä tekemässä penkkipunnerrusta kun eräs paikallinen todella terävä kaveri yritti ottaa kiekkoa tangosta kesken sarjan.. kuinka :david: tarvii olla edes yrittääkseen jotain sellaista. :curs: Kaveri oli juuri ojentamassa käsiään kiekkoon, jolloin heitin melko pahan katseen kaveriin. Kaveri katsoi hetken hölmistyneenä ja luikki pois salilta. :thumbs:

Toi ykkönen on jotain aivan käsittämätöntä :hyvä::D:david:

Tätä mä ihmettelen. Miksi pitää ottaa se kännykkä mukaan salille? Mikään ei oo niin typerämmän näköistä kun juoksee juoksumatolla ja kirjottaa tekstaria samalla, venyttelee ja puhuu kännykkään samalla tms.
:curs:

Mul o ainaki sekunttikello kännykäs nii pidän sitä kyl mukana. Tosin mä yleensä pidän äänettömäl enkä jaksa vastata sarjojen välis jos ei oo mikää kauheen tärkee..

Miksi, oi miksi ihmisten pitää laulaa mukana kun radiosta tulee se oma lemppari. Tai jos ei laulaa niin ainakin viheltää niin perkeleen lujaa.

Semmoset vituttaa, joilla on joku saatanan piikkilanka tatuoituna sellasen olemattoman olkavarren ympärille. Hankkikaa nyt ihmeessä ensin vähän pintaa siihen ennen ku maalaatte mitään :curs:

Semmoset vituttaa, joilla on joku saatanan piikkilanka tatuoituna sellasen olemattoman olkavarren ympärille. Hankkikaa nyt ihmeessä ensin vähän pintaa siihen ennen ku maalaatte mitään :curs:

Miksi se sinua vituttaa? Ei niissä minun käsittääkseni mitään rajaa ole paljon pitää olla hanskassa senttejä, että voi moisen ottaa.

Ja se on jopa kustannustehokasta. Siihen 20cm hanskaan kun otat sen ihanan piikkilangan niin aikaa menee huomattavasti vähemmän kuin jos se pitäisi tehdä 40cm+ käteen -> Halvempaa :arvi::5:

No on jotkut tatuoinnit hienoja ja pukevat kantajaansa. Itekkin harkinnut sellaisen ottamista kunhan oon enempi rahoissani. Pitää vissiin treenata vielä vähä ja sitten ennen tatuointia mittauttaa hanska R.A.W:lla ja anoa lupa. :hyvä:

Miksi se sinua vituttaa? Ei niissä minun käsittääkseni mitään rajaa ole paljon pitää olla hanskassa senttejä, että voi moisen ottaa.

Ja se on jopa kustannustehokasta. Siihen 20cm hanskaan kun otat sen ihanan piikkilangan niin aikaa menee huomattavasti vähemmän kuin jos se pitäisi tehdä 40cm+ käteen -> Halvempaa :arvi::5:
Itseä ei vituta se kantajan koko, vaan se että joku piikkilanka on täysin mielikuvitukseton. Joku julkkis on sen ottanut ensin, nyt sitä sitten on apinoitu varmaan muutama miljoona kertaa. Todella omaperäistä. Toki jollekin voi just se piikkilanka jotain merkata, mutta tuskin läheskään kaikille joilta se löytyy.

Käyn yleensä hiljaseen aikaan salilla, niin harvemmin siellä mikään ärsyttää. Välillä kyllä ihmiset, jotka kulkee tosi läheltä kun on sarja kesken. Vaikkei nyt kehenkään osukaan, niin keskittyminen kärsii, jos tulee ees ajateltua asiaa, että osuuko.

Itseä ei vituta se kantajan koko, vaan se että joku piikkilanka on täysin mielikuvitukseton. Joku julkkis on sen ottanut ensin, nyt sitä sitten on apinoitu varmaan muutama miljoona kertaa. Todella omaperäistä. Toki jollekin voi just se piikkilanka jotain merkata, mutta tuskin läheskään kaikille joilta se löytyy.

No juu tossa melko pitkälti samaa mieltä. Itse en moista ottaisi. Jos joku tykkää niin tykätköön ja ottakkoon. Itsehän sitä sitten kantaa :)

Ja ettei ihan ohi aiheen mene niin häiritsee suuressa määrin muidenki mainitsema kuntopiirin pitäminen salilla ruuhka-aikaan.

Käyn yleensä hiljaseen aikaan salilla, niin harvemmin siellä mikään ärsyttää. Välillä kyllä ihmiset, jotka kulkee tosi läheltä kun on sarja kesken. Vaikkei nyt kehenkään osukaan, niin keskittyminen kärsii, jos tulee ees ajateltua asiaa, että osuuko.

Toi on järkyttävää miks aina pitää mennä hipoen ohi vaikka tilaa olis kuinka paljon.Itseäni on alkanut ärsyttämään noi venyttely paikalla koomassa makaavat vanhemmat tyypit:evil:

Yleensä ei hirveenä ärsytä mikään, mut...
Olin tossa vähä aikaa sitten salilla. Siihen tuli sitte pari sellasta tatuoitua jamppaa. Ei siinä mitään, ihan hyvin ne siinä kyykkäili meneen ja ärisi ja murisi toisilleen. Eli hyvä asennemeininki :)

Mut se toinen viskeli niitä painoja suurinpiirtein salin toiselta puolelta sinne kyykkypaikalle :D Ei siis mitään järkeä. Sit se ei voinu laittaa painoja takas maahan sillai "normaalisti", vaan se oikeen viskasi ne täysiä maahan ja jätti siihen.

Ei siinä että kyseisellä salilla olis muutenkaan painot aina hyvässä järjestyksessä mutta oikeesti ketutti katella ku aikuinen mies viskelee niitä ku hullu. eikä se sille ollu edes pelleilyä. jotain esittämistä.

joskus se kun kesken treenin jos joutuu menemään pissille niin eikös joku :david: oo käyny ähisee paskat sinne just enne sitä niin kyllä meinaa aina yrjö lentää..

koko vuos 2009 vituttaa niin vittu vitusti ettie oo vittu mitään vitun järkee. joka 2-3 viikko kipeänä jossain adeno viruksessa sen jälkeen noro viruksessa ja EIKÖ ISKE SALMONELLA JA VIIKKO TIPUTUKSEE SAIRAALASSA. :david: olen puhunut. anteeksi

Mitä tatuointeja yleensäkkään ottaa, ku ei ne tee kuitenkaan yhtään isommaks, kireemmäks tai kovemmaks äijäks..

Olen samaa mieltä. Yks päivä salilla kävi joku ihme kovis, joka teki vatsoja ja huito käsipainoilla samalla kun teki niitä niinku ois nyrkkeilly. Oli vieläpä laitattanu tatuointeja joka oli kaikista naurettavin, eikä sillä ees ollu LIHASTA!! Sit hillu nyrkkeilysäkin ympärillä niinku joku:david: ja sillä oli mukana joku sairaan kokonen mehupullo josta ryysti muka näyttävästi *TYRSK*. Huhhuh, oli siinä naurussa pidättelemistä. :arvi:ki on kovempi jätkä ku se, hahhahaha. :D
Luuli varmaan olevansa :david: kun laittanu tatuointeja....

Back
Ylös Bottom