Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

se keljuttaa, että flunssa ym. tartuntataudit leviää salilaitteissa. Pitää aina muistaa pestä kädet...

Et kai vaan koske esim oven kahvaan R-kioskille mennessäsi tai seteliin ilman hanskoja kun saat sen myyjältä? Varo ettet saa klamydiaa kun meet yleiseen saunaan :D

Havaitsin tuossa, että ärsytti kolme venäläistä, jotka kaikki tekivät niskantakaapunnerruksen siinä takaraivon kohdalla. Ja sekin joskus ärsyttää, kun yleensä salilla kuuluu radiota ja ylex päällä niin saattaa mennä hyvä sarja pilalle, kun siellä heitetään semmosta läppää et rupee naurattaa. Taitaa olla omasta keskittymisestä kiinni.

tätä oon miettiny koko viime yön, mikä tossa ärsytti? oletko rasisti?

se keljuttaa, että flunssa ym. tartuntataudit leviää salilaitteissa. Pitää aina muistaa pestä kädet...
Kannattasko hankkia vastustuskyky, ettei tarttes kaikkee pelätä ja jatkuvasti jynssätä? Vai haittaako vaan se, kun pitää reenin jälkeen pestä kädet, vai jynssäätkö joka sarjan jälkeen kynsiharjalla ja desinfiointi aiheella? Vähä tarkennusta :D

Ei mulle mitään oo tarttunu, mut miepä oonki "maalta"! (peseydyn toki reenin jälkeen...)

Ei mullekaan ole mitään tarttunut, ja mä sentään hoidan työkseni vanhuksia joilla on kokoajan kaiken maailman tautia. Saati että salilta olisin mitään saanut =)

Edit. tarkemon postista tulikin mieleen, vituttaa kun meidän salilla suihku ei jostain syystä toimi juur koskaan. Siisti lähteä sieltä sit duuniin paskasena lavuaaripesun jälkeen. Kiva maksaa tosta sitten.

Edit. tarkemon postista tulikin mieleen, vituttaa kun meidän salilla suihku ei jostain syystä toimi juur koskaan. Siisti lähteä sieltä sit duuniin paskasena lavuaaripesun jälkeen. Kiva maksaa tosta sitten.

auu, kai te valitatte tosta salilla? luulis, että jos tarpeeks valittaa ni tapahtuis jotain...

Salilla ei putsata suihkujen lattioita. Niihin kertyy kalkkia ja saippuaa. Jos ne ei vaivaudu siivoomaan niitä niin kuinka suurella todennäköisyydellä Siellä on desifioitu lattiat ja lauteet jalkasienten ja persematojen varalta :urjo:

Itessään pitkät salimatkat. Vaikuttaa mulla motivaatioon. :(

auu, kai te valitatte tosta salilla? luulis, että jos tarpeeks valittaa ni tapahtuis jotain...

Laitoin mailia joskus joulukuussa asiasta ja maanantaina uutta. Käyn itse siihen aikaan siellä, ettei henkilökuntaa ole paikalla niin ei voi kasvotusten kysyä. Kai ne niille jotain joskus tekee, kun aina välillä toimii, mutta sitten taas joskus ei.

Tällä hetkellä vituttaa se että gymillä on ollu vesivahinko, selkä-/jalkapuolta salista on kuivattu pari viikkoa sen takia. Ilmastointi ja lämpötila siel ei oo kauheen otollinen treenaamiselle. Yritä sitte mennä kyykkäämään kun lähtee taju ekan sarjan jälkeen. Toinen samaan liittyvä on se että peilisalissa oli myös vesivahinko jonka takia se on ollu huollossa ja kaikki jumpissa käyvät on saanu käydä salilla jumppakortilla joten siel on ollu hieman enemmän porukkaa ku tavallista. Muutenki on suhteellisen täyttä :(

Jos siitä jotain hyvää pitää keksiä ni jalka ja selkäohjelmat saa tehä rauhassa kun kukaan ei sinne trooppisiin olosuhteisiin vaivaudu.

Eniten vituttaa se ettei aika riitä jotta saisi käydä salilla niin usein ja rauhassa kuin haluaisi. Työt ja kaikki perkele häiritsee. Viime lomalla käytin salireissuun aina sellaset 3-4 tuntia, siinä samalla kun kroppa teki töitä niin mieli sai lepoa.

Parhaat fiilikset kun ei soi MITÄÄN musiikkia ja korkeintaan kaveri on samaan aikaan salilla et saa olla omassa rauhassa. Mitä hyötyä musiikista on salilla? Eiköhän sitä saa kuulla ihan tarpeeks vapaa ajalla?? :D

Eniten ärsittää Top 4
1. Kaveri tekee 4:llä laitteella yhtä aikaa ja välissä ei sovi tehdä
2. Matkapuhelin salilla ja puhelussa maininta "mä oon just nyt salilla.."
3. Kaveri tutustumassa saliin ja on tehtävä / saatava puhelu "mä tulin/oon just lähdös salilta... oli aika kova reeni.."
4. Ku ei tiedä että pitäiskö jotain moikata vai ei ja molemmat on vaivautuneita :D

Eniten ärsittää Top 4
1. Kaveri tekee 4:llä laitteella yhtä aikaa ja välissä ei sovi tehdä
3. Kaveri tutustumassa saliin ja on tehtävä / saatava puhelu "mä tulin/oon just lähdös salilta... oli aika kova reeni.."
4. Ku ei tiedä että pitäiskö jotain moikata vai ei ja molemmat on vaivautuneita :D

Tätä mä ihmettelen. Miksi pitää ottaa se kännykkä mukaan salille? Mikään ei oo niin typerämmän näköistä kun juoksee juoksumatolla ja kirjottaa tekstaria samalla, venyttelee ja puhuu kännykkään samalla tms.
:curs:

Itellä ainakin on puhelin salilla siksi, että musiikit tulee sieltä kuunneltua reenin aikana.
Eniten ärsittää Top 4
Voisko tota vähän selventää, että mikä ihme siinä ärsyttää, että kertoo soittajalle rehellisesti missä on? :D Eri asia toki yleisestikin tarkotit salilla puhelimeen puhumista ärsyttävänä tekijänä.

Viimeisen puolen vuoden aikana on alkanut ärsyttämään muutamat asiat joihin Suomessa ei edes törmää. Treenailen siis nyt Kiinassa Shanghaissa jonka pitäisi olla Kiinan terävintä kärkeä, tosin salilla käydessä saa ihan toisenlaisen kuvan. :eek:

1. Olin yksi päivä tekemässä penkkipunnerrusta kun eräs paikallinen todella terävä kaveri yritti ottaa kiekkoa tangosta kesken sarjan.. kuinka :david: tarvii olla edes yrittääkseen jotain sellaista. :curs: Kaveri oli juuri ojentamassa käsiään kiekkoon, jolloin heitin melko pahan katseen kaveriin. Kaveri katsoi hetken hölmistyneenä ja luikki pois salilta. :thumbs:

2. No näitä puhelimeen puhujia ja samaan aikaan treenajia näkee joka kerta kun salille menee.. miehet istuu esim. penkissä ja vääntää toisella kädellä haukkaria ja puhuu puhelimeen samaan aikaan. Tätä saattaa jatkua sitten vaikka kuinka kauan.

3. Salivarustuksesta sen verran että kyllä hieman hämmästyin kun ekan kerran salille astuin. Mielenkiintoinen maisema juoksumatolla nainen juoksemassa farkuissa, topissa ja korkokengissä. :david: Samoilla paikoilla on kyllä tullut nähtyä mies joka tulee salille pukupäällä ja nahkakengät jalassa (onhan salilla käynti juhlava tilaisuus). Farkut ovat nyt täällä normaali salivarustus monelle.

4. Treenaamistyyleistä sen verran että huvittaa joskus katsella muutaman tyypin treenaamista. Esimerkkinä varmaan noin 65kg:n Kiinalainen joka treenaa aina salin personal treinerin kanssa. Tosin tyyli on vähintään hämmentävä treineri avustaa joka liikkeessä. Huvittavaa katsella kun kaveri tekee vinopenkkiä KP:lla ja ei edes jaksa nostaa painoja lattiasta saati tehdä yhtään toistoa, mutta sitä varten on personal treiner. Näin hyvällä yhteistyällä kaverin treeni sitten jatkuu joka kerta, sopivankokoisten painojen valinta olisi tietenkin aivan älytöntä. Taitaa ohjaaja saada tuntipalkkaa kun tuollaisen ohjelman on väsännyt, tosin luulisi kaverin jo puolenvuoden jälkeen tajuavan kun tuloksia ei näytä olevan tulleen. :D

5. Kolmas homma on tuollainen yleinen käyttäytyminen. Salilla esim tupakointi kielletty, mutta eräänäkin päivänä paikallinen "älykkö" oli tupakalla pukuhuoneen suihkussa. :david: Muutenkin tuo hygieenia puoli on kaukana länsimaista. Itse en ole nähnyt onneksi mutta esim. genitaaialueiden kuivaus käsienkuivauslaitteella pukuhuoneessa ei ole harvinaista. :urjo: Onneksi en salin pukuhuoneessa tee muuta kuin vaihdan kengät, suihkuja en jo ihan hajun takia haluaisi edes testata. Asian sinetöi kun eräs Kiinalainen tuttava yliopistoja käynyt valitti että jalkapohjiin sattuu. No olin jo muutaman viikon ihmetellyt että kaveri haisee hieman pahalta, mutta en viitsinyt asiata mainita kun paikalliset eivät juuri deodorantista välitä. No pyysin sitten näyttämään jalkapohjia ja nehän olivat täynnä valkoisia haisevia, jauhoisia halkeamia tuomio jalkasieni. Kysyin sitten että et ole mitään lääkettä tai lääkäriin mennyt? Vastaus oli hämmentävä: nokun työpaikalla kaikilla on saamaa, se johtuu vain liiasta kävelystä. :eek:

6. Ammattimaisuus salin on laitteiltaan ihan hyvää tasoa ja oikeen Amerikkalainen arvostettu ketju. Silti henkilökunta on aivan pihalla treenaamisesta. Ensimmäistä kertaa kun ostin lisäravinteita salilta, kuului kysymys: Mihin noita käytetään? Kun ei niitä ole koskaan kukaaan täällä ostanut. Kyllä siinävaiheessa vähän huvitti! :dance: Ja nämä samat ihmiset vielä ilmoittivat että voivat auttaa minua tekemään ohjelman.. ei kiitos!

Johan helpotti.. kun sai purkaa vähän tuntoja. :D
Täytyy kyllä joskus yrittää ottaa kuvia hauskimmista/ärsyttävimmistä sattumuksista salilla, niistä voisi sitten vaikka avata oman gallerian. No sali on kuiten ihan hyvä treenaamiseen vaikka treeni seura on joskus hieman omalaatuista. Mutta luulisi nyt aikuisten ihmisten osaavan ajatella, salilla on kuitenkin sen verran hinnakas että ihan perus Kiinalaisella siihen ei ole varaa. Mutta ei auta kun jatkaa valistustyötä salietikettiin!

repesin tolle 1. kohdalle :D pari kertaa sattunu silleen et ite teen taljassa tyyliin ojentajia tai hauista, sit joku sankari tulee siihe toiselle puolelle taljaa niinku vastapäätä ja rupee vetelee siitä sit, eikä tajuu et siinä on itellä sarja kesken :hyvä:

Aika paljon ärsyttää, kun salilla kuuluu koko ajan joku helevetin iskelmä-radio tai soi vaan jotkut samat vanhat hevi-CD:t päivästä toiseen... Huoh

Voisin tehdä salille jonku oikein päräyttävän old school rap -levyn. Ois nannaa siellä riehua...

Back
Ylös Bottom