itse nostin junnujen penkin sm:ssä t-paidalla 225kg vaikka olisin pystynyt harjoitustenperusteella nostamaan uuden SE:n onnistuessani penkkipaidallakin, mutta nostin t-paidalla kun halusin. MUTTA ketään ei noin pienet raudat siellä kiinnostanut, kukaan ei taputtanut, kuuluttuja ei edes maininnut t-paitaa vaikka vielä päätuomarille vitsaillen heitin, että toivottavasti tulee rintaan raudat;) samahomma viime ipf kisoissa, nostin 227,5kg todella helposti ja jälkeeni otti kaveri 232,5kg paidalla tiukasti. Kukaan ei taputtanut minulle vaan tuolle kisojen suurimmanraudan ottaneellesiihen ulkonäköön mitä tulee, en usko että voimanostaja voi nostaa isojarautoja "rasvattomana" ilman "kiellettyjä" aineita:wtf: tunnen kymmeniä voimalijoita joista poikkeuksetta kaikki naturaalit ovat lihavia ja dropittajat "hoikkia." jostain syystä tuo voimantuotto pienillä rasvoilla tuntuu olevan natuna vaikeampaa kuin dropittajalla

tai tämä on minun mielipiteeni asiasta!uskon ja toivon että tänäpäivänä aineidenkäyttö ainakin suomessa on vähentynyt, ehkä siksi että tuloksia saa "huijattua" ylös nyt myös muutenkin kuin aineilla :whip: