Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Onkohan nää "tosi treenarit" kenties painonnostajia?

Ehkä tarkoitan "tosi treenareilla" kavereita, jotka haluaa myös muille julistaa, että nyt on kyllä tosi isot painot kyseessä. Kaikki ei kuitenkaan onneks viskele painoja. :) Ei tää mua nyt oikeesti häiritse, kun sitä tapahtuu vaan satunnaisesti.

Meinaa vähän potuttaa kun tämä viikko oli kevyt viikko ja ensi viikko oli sitten tarkoitus vetää tosi kovaa treeniä, mutta nyt on iskenyt melkoinen flunssa eli vielä menee jonkin aikaa ennen kun pääsee ihan 100 lasissa treenaamaan.

olen tän jutun nyt laittanut muutamalle muulleki threadille mut laitetaa ny tähänki: meni polvilumpio sijoiltaan... just ku sai kyykyn sujumaa 150 kg 6 toistoa.. tulin kotio ja olin et perkele ku on jalat kunnos nyt seuraavan päivän paskaks ja nyt on viikko oltu koton lepäämäs:curs::curs::curs:

Minkä helvetin takia pitää ottaa lapset mukaan salille! Pari kertaa on ollut sellainen puoli tuttu mies neljän n. 3-7v lastensa kanssa salilla ja antanut niiden leikkiä ja juosta ympäriinsä. Eilen vanhemmat päästivät nämä kakarat salille huutamaan ja juoksemaan siksi aikaa kun menivät itse liikuntasalin puolelle pelaamaan lentopalloa. Pari kertaa jaksoin lapsille sanoa, että voisivat mennä muualle. Sitten aloin jo miettimään pudottaisinko 50kg kiekot niiden päälle niin pysyisivät paikoillaan. Lähtiessäni katselin jos näkisin vanhemmat että pääsisi avautumaan, mutta ei näkynyt. :curs:

Teini-ikäiset kollit (yleensä) joiden mielestä on coolia jättää kaikkiin laitteisiin/tankoihin painot, oikein miehistellään että "kyllä on siivoojamummoilla illalla hauskaa kun noita ottavat pois". Ihan meinaan aina riemusta revetä kun tuon kuulen. Jos heille tästä asiasta viitsii huomauttaa niin saa vain yrmeän mulkaisun/räkäisen naurun ja hyvin harvoin ne kiekot sieltä paikoilleen löytää.
Kerran teki kyllä mieli kusta ukon aamupuuroon kun tämä ensin tunnin verran ohjeistaa jotain yläasteen luokkaa fiksusti ja hienosti, moneen otteeseen sanoo että painot otetaan sitten sarjan jälkeen pois jne. Hänelle tuli kuitenkin miehistelyfiilis päälle loppuvaiheessa ja näytti sitten hintelille pojille "miten isot pojat treenaa". Jätti tankoon varmaan parisadan kilon edestä painoja ja vinkkasi vielä mulle (olin ainut heidän kanssaan tuolloin), että neiti on varmaan hyvä ja ottaa ne pois, jos millään jaksaa. Tuli niin höntti olo, että tuijotin vain.

Faunus kertoikin jo toisen vitutuksen aiheeni. Ne lapset. Se ei ole mikään päiväkoti. Onhan se varmaan lapsista hauskaa roikkua taljassa, heilua painojen kanssa ympäriinsä, juoksennella toisten jaloissa ja sitten mennä äidille itkemään jos joku vahingossa tönäisee. Muutenkaan mikään lapsirakas ole niin haluaisin sentään salilla olla niistä erossa mutta ei. Ja onhan tästä niin useaan otteeseen jo henkilökunnan puolelle ilmoitettu, että luulisi menevän perille mutta joka viikko sitä samaa sirkusta saa seurata.

Ylisosiaaliset ihmiset joilla yrittää hienovaraisesti vihjata, että jo riittää jutut ja minä tässä nyt yritän keskittyä treenaamiseen niin EI. Juuri kun olet aloittanut sarjan ja naama irvessä kiskot menemään niin se iloinen nassu ilmestyy parin sentin päähän omastasi ja taas alkaa uusi hurjan hieno kertomus lapsenlapsen kömmähdyksestä. Kai sitä pitäisi sitten olla tarpeeksi suorapuheinen mutta ko ei kehtaa :jahas:

Kunnon treenin jälkeen kun pitää t-paita ottaa pois päältä, voi että se on mukava repiä ihoon liimautunutta paitaa poissa.

En nyt haluaisi kuulostaa rasistilta tai mitään, mutta ulkomaalaiset treenaajat ottaa päähän. Niillä kun tuntuu olevan ihan omat säännöt salilla. Tulee sisään ulkokengillä ja farkuilla, jättää salin sen näköiseksi kun siellä olisi riehunut hurrikaani ja pitää hirveetä meteliä kokoajan. Puhuu ties mitä ihme kieltä, yritä nyt siinä keksittyä penkkaamiseen kun kaks kaverusta keskustelee puolen metrin päässä penkistä kova-äänisesti kielellä jota et edes ymmärrä.

En nyt haluaisi kuulostaa rasistilta tai mitään, mutta ulkomaalaiset treenaajat ottaa päähän. Niillä kun tuntuu olevan ihan omat säännöt salilla. Tulee sisään ulkokengillä ja farkuilla, jättää salin sen näköiseksi kun siellä olisi riehunut hurrikaani ja pitää hirveetä meteliä kokoajan. Puhuu ties mitä ihme kieltä, yritä nyt siinä keksittyä penkkaamiseen kun kaks kaverusta keskustelee puolen metrin päässä penkistä kova-äänisesti kielellä jota et edes ymmärrä.

muakin kyllä, oon ehkä kauhee. en tosin ymmärrä miksei ne sais omaa kieltänsä käyttää. mutta esim yks poika joka siel käy, niin sil on sellaset rantashortsit päällä ja sit se roikkuu leuanvetotangossa muuten vaan yhdellä kädellä ties miten pitkään ja heiluu ja ok ei siinä mitään MUTTA kun ne housut ei pysy sen päällä eikä sillä taida olla mitään alushousuja niin maistuu siinä metrin päässä tehdä jotain kun vieressä toinen heiluttaa karvasta pyllyään päin naamaas.
eipä ne muutenkaan pysy sen päällä mut sillon se vähän korostuu se ärsytys. ja sit kun katon sitä sillai että ei jumalauta niin se näyttää just siltä et se aattelee et oon nyt syvästi kiinnostunut siitä eli en viitti mennä vikiseenkään sille siitä, en ees tiiä ymmärtääks se suomea ja noi mitkälie somalit kun niist ei pääse eroon sit ku kerran on jotai erehtyny sanomaan.

plus et ne pistää niitä pahoja hajuja niin paljon että meinaa tukehtua.

Kuinka moni ei tykkää paskan hajusta? Entä pilaantuneen ruuan? Viemäreiden? Neekereillä on myös oma ominaishajunsa, ja itse en sitä siedä. Ei oikeen treeni kulje kun vieressä haisee naapuri. En mikään varsinainen rasisti ole, mutta niillä on tasan se oma haju johon ei suomalaisen nenä ole tottunut.

Kuinka moni ei tykkää paskan hajusta? Entä pilaantuneen ruuan? Viemäreiden? Neekereillä on myös oma ominaishajunsa, ja itse en sitä siedä. Ei oikeen treeni kulje kun vieressä haisee naapuri. En mikään varsinainen rasisti ole, mutta niillä on tasan se oma haju johon ei suomalaisen nenä ole tottunut.
Niinpä, se piti vielä lisätä tohon listaan että ne haisee paskalta. Varsinkin jos bussissa istuu somali viereen niin siinä ei oo laatta kaukana.

Johtuisko kulttuurieroista. Jossain Ukkapukkabingobangobongo-maassa ei vissiin vettä haaskata suihkussa käyntiin. :rolleyes:

Jos afrikan pojat tahtoo tulla kohdelluiks tasavertasina, niin pitää myös oppia ottamaan vastaan kritiikkiä niinkuin normaalit ja tasavertaiset ihmiset. Se nyt vaan menee niin että haisevaa, epäsiistiä ja rumaa ihmistä vieroksutaan. Ei se siitä muuksi muutu vaikka kuinka huutaisivat rasistia. Maassa maan tavalla ja jos maan tavat ei kelpaa, sit mennään takasin kotiin, omin avuin tai sit väkisin. Nykyään vaan ollaan niin kauheen tarkkoja ihmisoikeuksista ja muusta paskasta ettei saa vaalia omia oikeuksiaan, jos omat oikeudet sattuu poikkeemaan sen maahanmuuttajan haluista. Maahanmuuton kohdemaat eivät ole hotelleja eivätkä "syö niin paljon kuin jaksat"(ja syö vielä senkin jälkeen, muista viedä myös sukulaisille) -ravintoloita. Tässä ei nyt oo kyse aparthaidista tai muista kukluks-klaaneista, rupee vaan kyllästyttämään se, että entinen niin hyvä lyö neekeriä -järjestelmä muuttuu anna neekerin lyödä sinua -järjestelmäksi.

Oman motivaation katoaminen aika ajoin. Eipä juuri muu potuta. Sali jossa käyn on melko pieni, mutta kaikki tarvitta sieltä löytyy ja siellä käy mukavaa porukkaa. Läppä lentää ja paska haisee... :dance:

Omalla salilla käy 160cm pitkä muuta rotua kuin suomalaista edustava kaveri, mahdollisesti turkkilainen tjsp. Kaveri totta kai käyttää hihatonta paitaa ja vääntää sen ajan kun teen oman 1-jakoisen (n. 1h menee koko hommaan) hauista ja rintaa. Käyn 3 kertaa salilla viikossa ja aina tää kaveri sattuu olemaan samaan aikaan tekemässä tissiä sekä haukkaria. Samainen itämaan tuliainen syö myös paitaansa postaillessaan suuren suuria käsilihaksiaan peilin edessä. Eniten ehkä vituttaa juurikin tuo peilin edessä postailu ja muiden kyttääminen peilin kautta. Voisi kaveri miettiä kuinka isot tissit säbää harrastavilla salihirmuilla olisi, mikäli lihakset kehittyisivät mitä enemmän niitä treenaa kerralla.

Back
Ylös Bottom