Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se duunipaikka voi olla rento vaikka oletkin siellä puku päällä...
Mutta samapa tuo - tällä hetkellä näyttää siltä, että ensi vuodesta alkaen tulen tienaamaan yli 40k€/vuodessa. Ei huonosti peruskoulun käyneeltä laiskurilta?
Kuten on tullut niin monta kertaa todettua, mulle työnteko on vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä ;)
Näin on.Kyllä se duunipaikka voi olla rento vaikka oletkin siellä puku päällä...
Näin on.
nm. puku päällä pakkotoistoileva, tosin ilman solmiota![]()
Saakos udella, mitä teet työksesi?
Varastonhoitaja lukee työsopimuksessa
Mulla on vaan oikeasti käyny pirun hyvä tsägä näissä duuneissa - ja aina olen uutta paikkaa hakiessa laittanu papereihin vähän paremman palkkatoiveen, kuin olen sillä hetkellä tienannut. Yksi paikka on vuosien varrella jäänyt saamatta rahan takia - tosin se firma on hakenut useamman kerran tässä muutaman vuoden aikana uutta kaveria duuniin... :lol2:
Meinasin sanoa että kokki lauseen "Kuten on tullut niin monta kertaa todettua, mulle työnteko on vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä " takia ;)
Varastonhoitaja lukee työsopimuksessa
Mulla on vaan oikeasti käyny pirun hyvä tsägä näissä duuneissa - ja aina olen uutta paikkaa hakiessa laittanu papereihin vähän paremman palkkatoiveen, kuin olen sillä hetkellä tienannut. Yksi paikka on vuosien varrella jäänyt saamatta rahan takia - tosin se firma on hakenut useamman kerran tässä muutaman vuoden aikana uutta kaveria duuniin... :lol2:
Niin, lisätään vielä - vaikka perusluonteeltani olenkin laiska, työni olen aina tehnyt niin hyvin kuin vain pystyn. Kertaakaan ei ole hommat jääneet mun takia tekemättä, tai asiakkaat turhaan odottavat tavaraa tms!
Näin on, kokemusta vastaavasta aiemmasta elämästä.
Ja on niitä sellaisiakin missä voi tienata sen 100K+ vuodessa ilman että sitä pukua tarvitsee siellä konttorilla pitää ainakaan normipäivinä.
No pe*kele, ollaan samalla alalla. Mä tässä sitten vaan odottelen, että mun tuuri starttaa ja pääsen liksassa ylöspäin...
Varmasti löytyy kavereita joka lähtöön. 100t euroa plus alkaa kyllä olla jo kovaa tavaraa.
Omasta mielestäni faktana olen pitänyt 4200-5200e piälikkö palkkaa kuussa, kokemuksella ja kenties kovalla osaamisella voi tulla peräti lähelle 6 tonnia peruspalkkaa ehkä jopa 6500 tosin työ on silloin jo hektistä ja jollei ole niin monoa voipi tulla äkkiä. Koska päällikkö on usein korvattavissa aina jollain toisella ja varmasti halvemmalla kaverilla eikä erikoisosaaminen juuri pelasta.
No nyt mielenkiintonen seikka. Jos jo kovaa liksaa tienaava nörtti tahtoo edetä uralla, mitkä on mahikset? Jos tienaa vaikka jo valmiiksi 4500, 5500e tai 6500e kuussa niin miten pirussa voi edetä mihinkään. Päälliköksi nouseminen olisi sama kuin hyppäisi puusta alas, työt lisääntyy, potkujen mahis on suurempi. EDIT: No okei kai päälliköitäkin on kaikenlaisia ja kai joku tienaa jopa 10-15% enemmänkin kuin mainitsemani+uskottelemani faktat.
Mitä titteleitä on nörtin ja managerin välissä tai managerin jälkeen?
Enkä puhu itestäni missään muodossa.
Sun ikäisenä tais liksa olla jotain luokkaa 7500-8000mk. "Alalla" olen ollut reilut 11v, joten hidastahan tuo kehitys on ollut - täälläkin varmaan moni mua 10v nuorempi myyntitykki tienaa 2x enemmän...mutta hyvä niille, mä olen tämän hetkiseen tilanteeseeni erittäin tyytyväinen
En sitten tiedä, mitä vaikuttaa pienessä firmassa työskenteleminen? Jos olisin vaikka varastopäällikkönä jossain huomattavasti isommassa firmassa ja alaisiakin olisi, niin mitä mahtaisi olla liksa - ja stressiä/duunia taatusti helvetin paljon nykyistä enemmän = ei mun mesta!
Mitäköhän ensi vuonna![]()
Hotellin omistaja Kambodzassa, n.1000$/kk, verot 10$/kk.
Duunarin normipalkka täällä 50$-70$
Pari tuttua oli saanut nimensä iltiksen verosivuille, eli vuositulot +150te. Ei kyllä kumpikaan mitään riviekonomeja/insinöörejä. :D
No nyt mielenkiintonen seikka. Jos jo kovaa liksaa tienaava nörtti tahtoo edetä uralla, mitkä on mahikset? Jos tienaa vaikka jo valmiiksi 4500, 5500e tai 6500e kuussa niin miten pirussa voi edetä mihinkään.