Eli onkos toi toimivaa toi evolution Mass. Halpaa se ainakin on, mutta toimiiko massanlisääjänä? Jos se ei niin mikä?
Kyllä iha hyvältä näyttäis, ota se 2,5dl=100g treenin jälkeen sitä aina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli onkos toi toimivaa toi evolution Mass. Halpaa se ainakin on, mutta toimiiko massanlisääjänä? Jos se ei niin mikä?
Kerran vai 2 päivässä. Ja Nouseko massa sillä pelkästään vai mitä muuta lisää siihen kun perus ruokaa?
mistä tiedän että kuinka paljon kulutan päivässä?
Onko toi fastin muscle+ parempaa maidon vai veden kanssa?
Kumman kanssa itse juotte?
Onko toi fastin muscle+ parempaa maidon vai veden kanssa?
Kumman kanssa itse juotte?
Mites ku oon alottamassa bulkkia tässä kuun vaihteessa niin tarvitsisin vähän vinkkejä treeniohjelmaan. n. +500kcal yritän saada suhteutettuna kulutukseen. Lisäravinteita multa löytyy kreatiinia ja maltoa, mutta en ole varma miten käyttää niitä bulkin ajalla? Ilmeisesti kreatiiniä pitäisi vähentää normaalista käytöstä, vai miten? Treeniohjelmaankin muutosta pitäisi saada.
Tässä nykyinen ohjelma, jonka teen ma, ke ja ti:
Kyykky/prässi 4*8-10
Penkki 3*
Kulmasoutu/leuat 4*
Pystypunnerrus/vipunnostot sv 2*
Hauiskääntö 2*
Ranskalainen punn 2*
Pohkeet 2*
Onko kannattavaa hankkia proteiinit pelkällä tonnikalalla? John West tonnikalassa on 27g proteiinia per 100g ( purkki = n.180g), niin kolme tai neljä purkkia (~160g prodea) kai pitäs riittää päivässä kun painan 83kg?? Eli onko mitään merkitystä että otanko lisäravinteina proteiinia(hera yms) vai maidolla&tonnikalalla?
Ja toinen juttu. Tilasin Natural Testo -nimistä testoboosteria (ei ole tribulus-tuote), onko kellään kokemusta vaikutuksesta? muualla ovat monet kehuneet
No etkö sitten syö mitään muuta kuin maitoa ja tonnikalaa tai lisäravinteita? Eihän sitä nyt ihminen voi ottaa kaikkea tarvitsemaansa ravintoa yhdestä ja samasta tuotteesta?? Jos siis olet normaali ihminen ja syöt muutakin ruokaa kuin edellä mainitsemiasi, niin luultavasti pari purkkia tunaa tai protskudrinkki sinne tänne MUIDEN RUOKIEN LISÄKSI auttavat sinua kyllä saamaan tarpeeksi prodea ruokavaliostasi.