Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.poliisikoulu.fi -> Opiskelijalle, ensimmäinen kohtaAhaa, lista on sen verran pitkä ja monen vuoden takainen, etten vielä ole löytänyt etsimääni. Kysymys kuuluukin, maksaako asuntolassa asuminen mitään? Onko se siis aivan ilmaista ja mitä asuntoon kuuluu? Joutuuko hommaamaan vesi-, sähkö- ja internetsopimukset sinne vai onko kaikki on the house? Noin...
http://www.poliisikoulu.fi -> Opiskelijalle, ensimmäinen kohta
Ja kun asuminen on ilmaista, niin kyllä se tarkoittaa, että perusasiat tarjotaan, kuten vesi ja sähkö. Netin joudut hommaamaan itse.
Eikä tarvitse selata kuin touko-kesäkuun viestejä niin sieltä löytyy vastauksia.
P.s. Koulussa tarvitset enemmän oma-aloitteisuutta kuin täällä.
Kokeet viikon päästä.. ja oikein mukava flunssa!Ei kellään olis mitään poppakonstia miten tästä pääsee eroon.Oon odottanu ens viikon keskiviikkoa niiiiin kauan, että jos tää nyt tähän kaatuu, niin en tiedä kuinka käy:(
Harjottelu ainakin katkes kuin seinään,mutta tuleepahan (EHKÄ) luettua.Appelsiinejä on syöty ja ympärillä leijailee valkosipulin tuoksu..Ketä muita on tulossa Tampereelle 1.10?
Kokeet viikon päästä.. ja oikein mukava flunssa!Ei kellään olis mitään poppakonstia miten tästä pääsee eroon.Oon odottanu ens viikon keskiviikkoa niiiiin kauan, että jos tää nyt tähän kaatuu, niin en tiedä kuinka käy:(
Harjottelu ainakin katkes kuin seinään,mutta tuleepahan (EHKÄ) luettua.Appelsiinejä on syöty ja ympärillä leijailee valkosipulin tuoksu..Ketä muita on tulossa Tampereelle 1.10?
Joo-o, ei varmaan kannata tuudittautua siihen. Harmittaa kun vielä viikko sitten oli supermies-olo; menen sinne kouluun vaikka läpi harmaan kiven. Nyt jo pelkkä portaiden nouseminen hengästyttää. Itseluottamus aika nollilla.Tsemppiä vaan, muakin jännittää, mitähän se on esim. ti-iltana..?

Tuli muuten mieleen yksi aika simppeli asia. Jos asuu asuntolassa, saako sinne tulla joku ulkopuolinen silloin tällöin, vaikka käymään illalla tai yöksi vai onko asuntola tarkoitettu vain poliisikoulussa opiskeleville? Jep ja taas näin...
Eiköhän jokaisella ole kuitenkin mahdollisuus kehittää omia henkilökohtaisia ominaisuuksiaan niin koulutuksessa kuin jatkossa työssäänkin, jos vaan oma motivaatio ja halu riittää- ei kukaan koulun aloittava voi olla kaikilta ominaisuuksiltaan täysin "valmis" poliisin työhön.
Voi. Esim. viikonloppuisin tyttö-/poikaystävä voi tulla yöksi, tosin ohjesäännön mukaan tällöin pitäisi kyseistä vierasta varten anoa etukäteen lupaa koulun turvallisuuspäälliköltä.
. itse en kyllä kehtais tyttöystävääni sinne tuoda koska siellä on suhteellisen :urjo: