Purtsi
Tsemppari/Kouluttaja
Ja penkkipunnerruspenkkiin mennään selälleen eikä vatsalleen niinkuin eräs pääsykokeisiin eilen osallistunut teki. Ottakaa hyvät ihmiset edes vähän selvää asioista... :D
LOL!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja penkkipunnerruspenkkiin mennään selälleen eikä vatsalleen niinkuin eräs pääsykokeisiin eilen osallistunut teki. Ottakaa hyvät ihmiset edes vähän selvää asioista... :D

, eikös sellainen ollu jossain?Edelliset valmistuneet: 1 4kk:n määräaikainen virka, 68 suoraan työttömäksi.
41 työttömäksi, kahdelle 2kk määräaikainen virka. Siis tämä kurssi, kuka valmistui juuri nyt.
Voi vittu, ketähän tämä palvelee. Kaikki uudet määräaikaiset ovat töissä suoraan kyrpä otsassa, koska tietävät, että lähtö on lähellä. Vanhemmat taas eivät jaksa enää tehdä, koska heille kaatuu kaikki työt niskaan tämän takia. Kyllä tämä on hieno valtio.
. (pisteet tippu silti 10=>8 koska en saannut käsiä maahan alaspäin taivutuksessa.. selkä pelkkää rautaa;))41 työttömäksi, kahdelle 2kk määräaikainen virka. Siis tämä kurssi, kuka valmistui juuri nyt. Voi vittu, ketähän tämä palvelee. Kaikki uudet määräaikaiset ovat töissä suoraan kyrpä otsassa, koska tietävät, että lähtö on lähellä.
Ajattelin keväällä hakea kouluun, mutta pitää näköjään miettiäNo huh, aika hurjia lukujaAjattelin keväällä hakea kouluun, mutta pitää näköjään miettiä
kannattaako nykyinen vakiopaikka vaihtaa lähes varmaan työttömyyteen.. :down:
Ja sitten mun suurin purnauksen aihe. Kun ollaan kentällä eikä aina saada hoidettua edes annettuja tehtäviä, niin silti osa partioista määrätään liikenteenvalvontaan! Just...
Itse kävin kokeissa keskiviikkona. Fyysiset meni oikeastaan oman tason mukaisesti. Fyysisten tulokset: juoksu 5.48, vatsat 27, seinämä 10, nukke 10, leuat 14, penkki 13, uinti ok. Fyysisistä lähdin kolmea pistettä hakemaan. Luulisin, että näillä tuloksilla se kolme voi irrota.
Päättelykyvyn testit meni ilmeisesti ihan keskiverroin (jonkun verran niiden keskiarvojen yläpuolelle, mitä edellisvuosien tulokset). Kirjatentti ei ollut mikään erityisen hankala, tosin joitakin sellaisia virheitä tuli tehtyä, jotka tajusi heti kokeen jälkeen. Tiivistelmä oli itselle ehkä se vaikein osio. Joutui muutaman kerran lukemaan läpi, ennen kuin sisältö rupes avautumaan. Kirjoitelmassa sain aika helposti kolme sivua tekstiä ja mielestäni pysyin ihan mukavasti asiassa, sisällöstä kuitenkin vaikea sanoa sen enempää. Kokonaisuudessaan ihan hyvä kuva jäi kokeista...
Mulla sama, B1. Oho, olin varmaan sen verran täpinöissä etten pakkispaitaa huomannu!. Olin se kaveri joka veteli sen seinämän ekana 'puhtaasti' yli, kannustus oli valtaisa. (pisteet tippu silti 10=>8 koska en saannut käsiä maahan alaspäin taivutuksessa.. selkä pelkkää rautaa;))
Minkälaisia tuloksia muuten saitte? seinämä 8p, vatsat 23kpl (3 hylättiin!), nukke 10p, leuat 13kpl, penkki 24kpl, juoksu 6:08 (mihin jäi lämmöt?!)
Meidän laitoksella eräs kenttäjaksolainen sai paperit kouraan muutama päivä sitten ja sai luovuttaa aseen ja virkamerkin lähes samantien pois. On tää hulluksi mennyt...
Laitos on vieläpä niin kusessa että vanhoja määräaikaisia ei voida pitää, ja tästä johtuen tutkinnassa on vajausta. No siitä tietenkin päästään siihen, että kentältä pakkokomennetaan porukkaa tutkintaan. Kentällä keikkaa on jonoksi asti, eikä jono kyllä helpota yhtään tutkinnankaan puolella kun sinne menee ah-niin-motivoituneita "uusia" tutkijoita. Ja sitten mun suurin purnauksen aihe. Kun ollaan kentällä eikä aina saada hoidettua edes annettuja tehtäviä, niin silti osa partioista määrätään liikenteenvalvontaan! Just...