Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Sen verran lisäystä, että missään nimessähän jokaisesta ei ole poliisiksi, ei vaikka niitä hk. ominaisuuksiaan miten kehittäisi.. Rajansa kaikella :david:

Sen verran lisäystä, että missään nimessähän jokaisesta ei ole poliisiksi, ei vaikka niitä hk. ominaisuuksiaan miten kehittäisi.. Rajansa kaikella :david:

Ja sen huomaa osassa koululaisiakin. Harmi vaan, kun eivät itse sitä älyä missään vaiheessa :(

Seula ei ole aukoton (tähän voisi kysyä: mikä seula? Nykyisin..).

Ja sen huomaa osassa koululaisiakin. Harmi vaan, kun eivät itse sitä älyä missään vaiheessa :(

Seula ei ole aukoton (tähän voisi kysyä: mikä seula? Nykyisin..).

Aapina osui naulan kantaan. Ikävä kyllä niitä lipsahduksiakin tuntuu valintayksikölle sattuvan enemmän tai vähemmän kurssista riippuen.

Aapina osui naulan kantaan. Ikävä kyllä niitä lipsahduksiakin tuntuu valintayksikölle sattuvan enemmän tai vähemmän kurssista riippuen.

Nykyisin tilanne on vielä huonompi, kun tyhjästä on paha nyhjästä. Se on nimittäin suurimman luokan paskapuhetta, että tasosta ei tingitä.. Kurssit kyllä täytetään, koska muuten alkaa tulostavoitteellisen laitoksen opettajienkin persettä kuumottamaan. Siellä ei ole tarpeeksi määräaikaisia opettajia, että voisi potkia pihalle niitä..

Nytkin alkaa olla jo tilanne, että pari opettajaa joutuvat takuupalkalla (2v siis..) palaamaan kentälle, vaikka eivät ole haalaria pukeneet ylleen lähes kymmeneen vuoteen. Ei huonosti tosin, kun koulussa vetää kommarin palkkaa ja sitten takuupalkalla kentällä sen pari vuotta. Voi vähän kyrventää muita kenttäjohtajia/ylikonstuja piirissä :)

Ei mennyt enää tuloskeskustelussa läpi se, että siirretään opettajia etätehtävien tarkistukseen, jos niille ei enää ole tuntiopettajan hommia. Mites niitä olisi, kun laitos on suunniteltu kolmiluokkaisille kursseille ja nyt pari kurssia on yksi luokkaisia kai?

Siis eihän niitä luokkiakaan oteta enään täyteen. Jos normaalisti yks kurssi=noin 46 oppilasta, viimeks alkanut kurssi (230 hakijaa) P135 36 oppilasta, marraskuussa alkava P136 (200 hakijaa) varmaan jää näinollen alle 36 oppilaan. Tuosta viime kevään hausta putosi ainakin yksi kurssi pois, tän marraskuussa alkavan piti olla P137.. Aika hiljasta voi olla koulussa ens vuonna!
Aika koomista, että nyt alkaa jo opettajatkin olla työttömiä, ei riitä et kaikki oppilaat on jo koulutettu kortistoon ja hakijamäärät pudonneet puoleen, uusia ei siis juurikaan tulossa.

Oliskohan aika tuolla valtionhallinnossa herätä?

Kukaan menossa huomenna pääsykokeisiin? =D

Vielä ei jännittäny pari päivää sitten, mutta nyt on kyllä vähän ruvennu jännittämään :D No, hyvin ne menee toivottavasti...

Itellä on pääsykokeet torstaina ja jännitys on kyllä sen mukainen. Täytyy yrittää tsempata, ettei jännittäminen pilaa koko koetta... :)

Mulle ainakin annettiin lääkäristä se oma kappale siitä lapusta mukaan, se minkä lääkäri siinä täytti ja ruksi myös sinne että pidän sopivana. Sanoi, että ottavat yhteyttä jos huumetestissä on ongelmia, muuten ei kuulu yhtään mitään.
Hieman sekavaa lienee? Mitä paperia te nyt sitten oikein odottelette?
Valintakokous 8.10. niin kirjettä varmaan pukkaa 9.10. :)

Joo, mulle ei annettu mitään ja ymmärsin, että kunhan huumetestin tulokset tulevat niin lappu lähetetään minulle ja koululle! Tuota lappua siis odotan ensisijaisesti!

Itse kävin Helsingissä lääkärintarkastuksessa. Lääkäri totesi, että mitään ihmeellistä estettä ei pitäisi olla siihen etteikö pitäisi sopivana, mutta ei voi kirjoittaa lääkärintodistusta ennen kuin saa negatiivisen huumeseulan. Lähdin siis tarkastuksesta pois mukanani vain kopio huumeseulalähetteestä. Onko joku Helsingin Medivireessä käynyt siis saanut jo lääkärintodistuksen? Mitä tulee aikatauluihin, niin lääkäri sanoi että heille on annettu kolme viikkoa aikaa kasata ja lähettää tiedot poliisikoululle. Ilmeisesti eri kaupungeissa eri käytännöt. Tosin olen joutunut viitisen vuotta käyttämään kyseisen firman työterveyspalveluita, eikä ole vakuuttanut. Tähänkään terveystarkastukseen meinannut saada aikaa. Pariin otteeseen piti soitella ja jättää yhteydenottopyyntöjä, että sai ajan varattua.

Eilen tuli kirje lääkäristä missä oli tuo huumetestin tulos ja sitten se lääkärinlausunto. Koulultahan pitäs sitten 10päivä tulla lopullisia vastauksia kouluunpääsystä?

Miten porukoilla meni tänään testeissä? Oliko vaikeita kysymyksiä ja kirjoitusaiheita? Ohoh, loppuneet vasta 5 min sitten:)... Huomenna itse Tampereelle, jännittää jo aika lailla:dance2:

Ja penkkipunnerruspenkkiin mennään selälleen eikä vatsalleen niinkuin eräs pääsykokeisiin eilen osallistunut teki. Ottakaa hyvät ihmiset edes vähän selvää asioista... :D

Ja penkkipunnerruspenkkiin mennään selälleen

:rolleyes: Hmm, no siinä penkillähän pitää punnertaa, eikös se nyt helpoin oo mahallaan. . .

Back
Ylös Bottom