Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IMO EHRAM samaa mieltä. Riittää kun jaksaa kuitenkin hakata niitä suoria vatsalihaksia paljon.Jos kehorakennus mielessä treenaa, niin ei mun mielestä kannata erikseen noita kylkiä treenata. Pysyy vyötärö mahdollisimman kapeena. Kyykyt sun muut kyllä vahvistaa ja kasvattaa sitä keskivartaloa.
En tiedä kuuluuko tänne, mutta pistetään : Mistä johtuu tarkalleen ammattilaispuolella kehonrakennuksessa ilmenevä "suuriverisuonisuus"? Pintaan kohonneet järkyttävät letkut jotka luikertelevat ihon alla?
Raapasin googlella nopiasti.
"Advanced level resistance training has the tendency to increase the size and thickness of the circulatory system, including the thickness of the veins, the heart too.
This training effect occurs because when you exercise your muscles with high intensity resistance training, they need a huge volume of blood delivered to them very fast to deal with clearing out metabolic waste products, and providing nutrients to the muscles.
Compare the veins of an endurance athlete who also has low body fat, to a bodybuilder, and you will see the difference in the size of veins that results from the different types of training"
Source: http://www.muscle-body.com/general/why-do-bodybuilders-get-such-large-arm-veins/
No mikä ettei, mutta ei juuri ennen treeniä, vaan vaikka n. tuntia ennen. Jotain hiilariakin siihen voisi ympätä, vaikka jostain hedelmästä.Kanattaako mun ennen treeniä vetää whey3:sta?![]()
Ajattelin alkaa laihuttaa lisäämällä liikuntaa (säkin hakkaus/soutulaite) menettääkö silloinkin lihasta jos ei muuta ruokailuja mihinkään vai jatkaako kasvua samaa vauhtia?
Ajattelin alkaa laihuttaa lisäämällä liikuntaa (säkin hakkaus/soutulaite) menettääkö silloinkin lihasta jos ei muuta ruokailuja mihinkään vai jatkaako kasvua samaa vauhtia?
Jees eli samaa tässä koitan vähän kysellä että ku tossa juuri aloitin salilla käymisen mutta vatsasta haluisin löysät pois joten miten onnistun siinä? Lenkkeilyä pari kertaa viikos?
?selvä se,mutta enpä taida osaa laskee sitä että syönkö enemmän vai vähemmän kuin kulutan.
Mutta tarkoituksena nyt oli alkaa pikkuhiljaa hankkia niitä lihaksia,salilla käymisen aloitin juuri, niin ajattelin käydä lenkillä ainakin pari kertaa viikossa,joten onko siitä haittaa lihasten kasvun kannalta?
Ajattelin että sillä tavalla saisin vähän poltettua rasvaa pois ja kiinteyttää koko kroppaa ja samalla kävisin 3x viikos salilla...?
voi olla tyhmiä kysymyksiä. :S

Yksi lepopäivä kannattaa ainakin pitää viikossa. Mikäli 5krt viikossa tuntuu hyvältä niin sitten kannattaa tehdä niin, vaikka 3krt salia ja 2krt aerobista.Hei!
Kuinka usein pitäis liikkua + käydä salilla. Olen kyllä huomannut, että se kolme kertaa viikossa ei taida riittää meikäläiselle. Innostuskin hiipuu silloin. 5 krt on ainakin aikaisemmin tuntunut hyvältä. Sekä salia, että erilaista aerobista sekoitellen.
Kannattaa luea tämä myös FAQ:ssa on paljon hyvää juttua ravinnosta.Miten ruokavalio? Onko se kuinka tarkkaa ja mistä saisin ohjeita siihen. Painonvarijoiden ohjeilla ei nimittäin jaksa käydä liikkumassa. Mahdollisimman helppoja ohjeita olis kiva löytää. Ei aina jaksais gourmee aterioita vääntää.
Kuinka tarkat muuten kannattaa asettaa tavoitteet?Se on varmaan musta yx kaikkein vaikeimmista jutuista. Mistä sitä voi tietää mitä omasta kehosta voi saada aikaan.... :jahas:
Hei!
Epäilen, että nämäkin kysymykset on kysytty mutta olen seikkaillut sivustoilla jo pariin kertaan aiemmin, enkä ole saanut mitään selkeää kuvaa. Nyt uskalsin sitten jo rekisteröityä, jos vaikka sais neuvoja..
Olen 35v nainen, olen aina harrastanut jonkin verran ja jotain liikuntaa. Vaihtelevalla menestyksellä tietty.
Sutjakkuutta pitäisi saada kehoon, Malli nimittäin on se klassinen päärynä..
Rasva siis pois ja sitten vois alkaa miettiin niitä lihaksia, et pitäiskö jotain kasvattaa jne
(Jos nuo jäljellä olevat riittäis tuohon sulatus työhön...)
Kuinka usein pitäis liikkua + käydä salilla. Olen kyllä huomannut, että se kolme kertaa viikossa ei taida riittää meikäläiselle. Innostuskin hiipuu silloin. 5 krt on ainakin aikaisemmin tuntunut hyvältä. Sekä salia, että erilaista aerobista sekoitellen.
Miten ruokavalio? Onko se kuinka tarkkaa ja mistä saisin ohjeita siihen. Painonvarijoiden ohjeilla ei nimittäin jaksa käydä liikkumassa. Mahdollisimman helppoja ohjeita olis kiva löytää. Ei aina jaksais gourmee aterioita vääntää.
Kuinka tarkat muuten kannattaa asettaa tavoitteet?Se on varmaan musta yx kaikkein vaikeimmista jutuista. Mistä sitä voi tietää mitä omasta kehosta voi saada aikaan.... :jahas: