Parhaat huomautukset

Missä on näin tyhmiä opettajia? :eek:

Mm.Viherlaakson lukiossa. Kyllä tommosta käytäntöä on paljonkin. Sitten kun ei pääse sisään niin kysellään että "missäs sitä on oltu koko tunti?". Paska käytäntö. Meijän koulussa tosin useimmat maikat päästää 15 min päästä sisään.

Edit: siis vaan esimerkkinä ettei sissin koulu varmaan oo ainoo missä tällästä on.

kaverin äiti tuli sanomaan että "tytöt jutteli tänään et sulla on aika hyvä body.";)
"miten sul voi olla noin lihaksissaat ja isot kädet" mun mielestä kamalat läski hansikkaat..
paras tuli kuitenkin jokunen viikonloppu sitten tossa macdonaldsin pihalla että:
"sun persees näyttää ihan muumimamman mahalta":( dieetti on päällä jo mutta silti!

Ei oo eka kerta ku totean, että ei vittu mitä jeesuksia täällä on. Varmaa sissiä kiinnostaa mitä joku nimimerkki sille netissä kertoo koulunkäynnin saloista.

Mun piti joku huomautuski kertoa, mutta unohdin sen ku keskityin paskanjauhantaan. No, ei kai se sit mikään erityinen ollu.

Intialainen kollega tuli käymään meikän positiossa, näki perhepotretin ja kysyi:
"Oletko sinä tuossa?"
Minä siihen jotta "onhan tukka tietysti lyhentynyt, mutta mää se oon..."
"Eiku sä oot nykyään niin paljon ISOMPI kuin tuossa. Paljonko on tullut lisää kuvan jälkeen? Ei sulla tuon kuvan aikoihin ollut tommosia hauiksia, eihän?"

Sinänsä ihan hauskaa että joku huomaa kuvasta (jossa olen puku päällä) että lihaa on huomattavasti enemmän -- ja onhan sitä. [14 kg, toim.huom.]

Seuraavaksi sitten tunteroinen keskusteltiin miten hän saisi 64kg:n massaansa hinattua terveellisesti ylöspäin.

Tänä aamuna naispuolinen kollega:
"Sääkin painat varmaan 80kg..."
"94"
"MITÄ?!"

Perussettiähän nämä. Toi yllämainittu "muumimamman maha" alkaa kyllä olla top-3 kamaa...

OFF-TOPIC: Melkein voitais sopia ettei äidin kommentit kelpaa tähän ketjuun... niitä alkaa vaan olla aika paljon, eikä niistä yleensä irtoa edes hymähdystä. No offense.

Tyttöystävän suusta: "Huomenna lähdetään kyllä vaatekauppaan, eihän nuo farkut istu sulle enää ollenkaan" :rock:

jos se vihjas että oot lihonu?

;)

Ja kiinnostaa kuin kasa paskaa kämmenellä

-Sissi-

hyvä ettei tuo nuuska kiinnosta vaikka lätkää pelaatki!;) :D
njoo, niin kommenteista: meidän englanninkielen jenkkiopettaja tuli juttelemaan tunnin jälkeen, et ootko käynyt paljon salilla, ku näyttää et leventynyt.. en tiiä, onko tää sit vaa joku jenkkien tapa mut koko loppupäivän fiilis oli aika katossa:rock:

vitamiini sanoi:
Terkkari : Käytätsä hormoneita? Oletko aivan varma?
Tuollaisiin pitää aina vastata seuraavasti:
Kysymys: Käytätkö hormooneita?
Vastaus: En
Kysymys: Oletko aivan varma?
Vastaus: En

mm. juurikin terkkarit menevät aivan hämilleen. Nokkelaa, eikö totta! :david:

Suihkun jälkeen menin mutsille valittelemaan hieman tukkosta niskaa, että voisko hän hieroa hieman..
Meni semmonen 20s kun mutsi sitten sano: "miks sun niska on ihan turvonnut? siis tää on ihan turvonnut, onko toi muka normaalia?"
Haha, että nauratti, sillä olen k y n ä n i s k a.
Mutta piristihän tuo päivää ihan hyvin :thumbs:

Hierojalla tänään

Hieroja: Sun niska on tullu paksummaks
Reznik: No hyvä, pääasia ettei oo kynäniska
Hieroja: Joo tää alkaa olla jo semmonen vähä paksumpi tussiniska.

Suihkun jälkeen menin mutsille valittelemaan hieman tukkosta niskaa, että voisko hän hieroa hieman..
Meni semmonen 20s kun mutsi sitten sano: "miks sun niska on ihan turvonnut? siis tää on ihan turvonnut, onko toi muka normaalia?"
Haha, että nauratti, sillä olen k y n ä n i s k a.
Mutta piristihän tuo päivää ihan hyvin :thumbs:

*heinäsirkan sirinää savannin yössä*

Kävin näyttään tänään koululääkärille kyynerpäätäni joka on vaivannut jo jonkin aikaa. Ilokseni huomasin lääkärin olevan nuori nätti nainen (entinen oli vanha karvanen mies). Käsky kävi ja paita lähti päältä. Valittelin siinä sitten kuinka paska fiilis kun ei pääse salille kun ei käsi kestä (joo joo, voi jalkojakin tehdä).
Lekuri otti käsivarresta kiinni ja sano. "Miks sä salilla käyt? Sullahan on jo nyt hyvä kroppa." Että näin.

Back
Ylös Bottom