Parhaat huomautukset

Lueskelin tässä pakkista ja huomasin ma_rian avattaren,

Minä: Oho onpas iso selkä, isommat lihakset kuin mulla!

Tyttöystävä: Mitä, toihan on kaks kertaa isompi ku sinä.

:itku: :itku:

Töissä tuli entinen työkaveri, naishenkilö tuli iloisesti halaamaan kun ei oltu nähty sitten viime syksyn. Alkoi siinä suureen ääneen hämmästelemään: "Sä olet TAAS kasvanut!" ja "Sun hartioihin on tullut lisää lihaa".

Minä siinä sitten yritän rauhoitella ja vähätellä että en minä nyt mitään kasvanut ole (tunsin kuinka ihmiset ympärillä tuijottivat ja katselivat nenänvartta pitkin)..

Nainen siinä jatkoi tohkeissaan ja totesi: "Sinulla on vyötärökin pienentynyt!", taputti mun vatsaa ja sanoi "Oho..." kesken lauseen ja jäi tuijottamaan kirjaimellisesti suu auki..:eek: Ei sanonut enää sanaakaan. :D

Tuntuu nuo vatsa palikat nykyään kun luovuin mun pesupallosta..:lol2:

Kyllä se aika imartelevaa oli yksi päivä koulussa liikuntatunnilla voimistelua ja meidän luokan tytöt sitten kysy et näytä hauis niin tein työtä käskettyä ja siinä ne ihmettelivät silmät pyöreänä. Sitten toinen homma oli semmonen että äidinkielentunnilla oli sijainen. No siinä sitten luokanvalvojamme tokaisi sille että nämä on suomenennätystasoa painonnostossa(tarkoitti minua ja veljeäni). Ja kyllähän ne viime vuoden ysien kommentit tyyliin "body body" mieltä lämmitti, pöljät kun luulivat että suuttuisin siitä.

Parikymppinen isoveli on treenannut yli puoli vuotta aika kiitettävällä asenteella, tässä joskus mutsi heitti perin reilun suolauksen jotenkin näin: "Minua alkaa huolestuttaa, ei kai sinulla ole vaan anoreksia?" Rasvaprosentti noin 12-14 ja lihasta hänelle on kuitenkin kertynyt jo IMO ihan mukavasti. Oli muuten velipoika silminnähden nyreissään tuon heiton jälkeen. :D

Tän viikon saldo:
Koulun puutteellisen safkan takia tuli käytyä kaupasta hakemassa ermannia öljyä, yms body-safkaa... En sitten kerenny tunnille ja liikuntasalin penkkiä vetään tunniks. Tämän jälkeen kävin ilmoittamassa opettajalle (jotenkin puutteessa elävä 40-50 ikäinen nainen, luulee olevansa parikymppinen) syyn poissaolooni.
"Missäs sissi taas oli koko tunnin?"
"Kaupan kautta salilla."
"Miksi? Eihän sitä nyt tunnneilta pois olla tuon takia."
"Bulkkaan, Siis syön mahd paljon että saisin kehoilusta kaiken irti..."
"Kehoilet? Sä?"
Tähän loppuivat sanat mutta noin minuutin tuijotus ympäri kroppaa kertoi jotain:nolo:

Eilen lätkämatsin jälkeen kopissa. Valmentaja tokas kun tulin suihkusta.
"Sä voisit sissi ruveta käyttään noita lihaksia tuolla jäälläkin"

Tän viikon saldo:
Koulun puutteellisen safkan takia tuli käytyä kaupasta hakemassa ermannia öljyä, yms body-safkaa... En sitten kerenny tunnille ja liikuntasalin penkkiä vetään tunniks. Tämän jälkeen kävin ilmoittamassa opettajalle (jotenkin puutteessa elävä 40-50 ikäinen nainen, luulee olevansa parikymppinen) syyn poissaolooni.
"Missäs sissi taas oli koko tunnin?"
"Kaupan kautta salilla."
"Miksi? Eihän sitä nyt tunnneilta pois olla tuon takia."
"Bulkkaan, Siis syön mahd paljon että saisin kehoilusta kaiken irti..."
"Kehoilet? Sä?"
Tähän loppuivat sanat mutta noin minuutin tuijotus ympäri kroppaa kertoi jotain:nolo:

Ei millään pahalla, mutta kyllä siellä koulussa nyt ihan oikeasti kannattaa käydä. Jätkällä on asenne "hieman" vituillaan.

sitkee sissi:

Poikah, nyt kouluun! Ole oikeasti kiitollinen mahdollisuudestasi opiskella, Suomessa asiat ovat tämän seikan suhteen todella hyvin. Jaksat kyllä kunnialla loppuun asti, se palkitsee myöhemmin. Kerkiät hankkia isot rintalihakset sitten myöhemmin.

Eilen lätkämatsin jälkeen kopissa. Valmentaja tokas kun tulin suihkusta.
"Sä voisit sissi ruveta käyttään noita lihaksia tuolla jäälläkin"

Jos itselle olisi aikoinaan näin sanottu, olisin ottanut sen törkeänä vittuiluna ja en puhuisi siitä kenellekään. En edes nimimerkin takaa millään foorumilla.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tänään tuli pitkästä aikaa kunnon heitto. Olin kotipaikkakunnalla salilla ja siellä oli samaan aikaan yks poliisisetä jota en ollu nähnyt yli vuoteen. Tämä oli kauan aikaa hiljaa ja sitten yhtäkkiä sano: en meinannu tunnistaa sua ku oot paisunu puolella viime näkemältä:D . Toivottavasti ei meinannu mahaa:jahas:

Kaunis tyttö tuli juttelemaan baarissa. Kysyin sitten, että onko hän jossain töissä vai? Sanoi olevansa joku spinning/bodypump-ohjaaja. Suositteli salilla käynnin aloittamista minullekkin.

Noh, pari vuotta vasta tullu harrastettua..:(

Joskus taannoin Sotsissa käydessä tuli puhetta röntgen-kuvista Mustan lesken kanssa. siinä sitten ML:n tyttö 5v sanoo: "Huntterista ei saa varmaan ees semmosta kuvaa ku se on niin iso!"

Minä "myhäilyäääääääääääääääääääää"
ML: "ai onko Huntteri niin lihava?"
Tyttö: (innostuneella äänellä) NO ON!

Sepä siitä sitten, olin jo valmis sanomaan, että lasten suusta se totuus kuullaan:curs:

Saunaillassa kaveri tokas "kato jätkähän on saanu vähän lihasta tonne läskien alle! etkai vieläkin vedä niitä proteiineja" :D

"Ihan hyvännäkönen kyykky."

Sanojana keski-ikäinen setä, joka oli asettunut aitiopaikalle penkille suoraan taakseni :jahas:

No hui kauheeta :eek: joo ja sissi kantsii noi koulut käydä hyvin...

No tulipas saarnaa. Mut älkäähän pelätkö, oon saanu sitten alkuajoista tän koulu/reeni suhteen ihan balanssiin. Sattu nyt vaan käymään niin että olin minuutin myöhässä ja ovi oli kiinni. Niinpä en sitten häirinnyt muiden opiskelua ja käytin ajan muuhun kun paskanjauhamiseen(toisin kuin nyt).

Ja kiinnostaa kuin kasa paskaa kämmenellä mitä joku kaljamahainen kakkosvalmentaja vittuilee 1+2 tehojen jälkeen.

-Sissi-

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom