Parhaat huomautukset

Liikunnalla väänsin kyykkyä ja yksi heppu tuli viereen rutisemaan:
"Onko nyt hienoo ku noi reidet vielä tosta kasvaa? Tulee semmoset vitun tukit!"
"Ei ne nyt niin herkästi kasva", vastasin. Keskustelu sitten jatkui:
"Niin ja voisit vähän kiinteyttää."
"Aijaa. No pienellä dieetillä sitten." :jahas:

Tuohan on selkeetä vittuilua. Ite oisin ainakin nenästä vääntäny jo! :D

joulun tiennoilla serkun kanssa mummolla käymässä:
mummo: vieläkö ne pojat käy sielä kuntosalilla?
me: kyllähän me sielä vielä käydään
mummo: kauheesti on pojat kasvanut, roteviksi tuutte
me: nohnoh :nolo: vielä on pitkä ja raskas matka edessä kuljettavana :thumbs:

kyllä se pienikin positiivinen kommentti vaa piristää niin pirusti :)

Ouluhallilta poistuessa olin vaihtamassa pukkarissa kamppeita niin semmone joku kymmenvuotias poika katto mua ja totes: "Oot sitte vissii puntteja tulossa nosteleen!"

Ouluhallilta poistuessa olin vaihtamassa pukkarissa kamppeita niin semmone joku kymmenvuotias poika katto mua ja totes: "Oot sitte vissii puntteja tulossa nosteleen!"

Noissa kakaroitten kommenteissa on kyllä se parasta että ne kertoo suoraan mitä lapsonen näkee ilman mitään kateutta, kyräilyä taikka perseennuolentaa. Pitäskö mennä jonnekin päiväkodin eteen pullisteleen niin tietäs oikeasti, missä tällä hetkellä mennään :D

Tänää oli salilla pari rodullista vähemmistöä edustavaa henkilöä. Mun penkkisarjan jälkee yks sit tuli sanoo "you are quite good" (tjsp). Repesin siihen paikkaan :D (3x77,5kg):lol2:

Ovihommissa tyhjentäessäni baaria, pilkun jälkeen eräs nainen tuli kysymään että menikö tästä ulos sellainen iso kaveri? Sanoin että tarkennappas vähän tuntomerkkejä. Nainen jatkoi, "sellainen tumma lyhythiuksinen niinkuin sinä ja vähän sinua isompi". Sanoin vitsillä, että ei täällä mitään isoja kavereita ole. "No on se sinua vähän isompi". Kunnes vessan ovi kävi ja sieltä asteli korkeintaan 80kg mikkihiiri... "siinähän se onkin, kiitos hei!"

Siinä sit suu auki jäin ovelle seisomaan itkun tunne kurkussa.. tuo.. kaveri.. isompi.. tiedän aina olleeni pieni, mutta oma silmä hämää joskus kun luulee olevansa päässyt mikkihiiri vaiheesta aku ankka vaiheeseen. Takaisin mikiksi että heilahti. :D

kattelin joitain mimmien kuvia netistä :kuola: kun pikkusiskon kaveri tuli siihen että "hyi kun on läski selkä" :wall: mut parasta oli kun tää huomas kuvan proteiinipatukasta, niin kommentoi seuraavasti:
-se siis käyttää jotain aineita.
-son proteiinipatukka, se mitää aineita oo.
-niin niin proteiinia, siis käyttää aineita.
-proteiinia saa ihan tavan ruuastaki, tuo on vaan helpompaa...
-ei ku se on ihan eri asia. se käyttää aineita.
niinkai sitten. pitää itekki alkaa käyttää "aineita" et saa samanlaisen "läskin" selän.:hyper:

Ovihommissa tyhjentäessäni baaria, pilkun jälkeen eräs nainen tuli kysymään että menikö tästä ulos sellainen iso kaveri? Sanoin että tarkennappas vähän tuntomerkkejä. Nainen jatkoi, "sellainen tumma lyhythiuksinen niinkuin sinä ja vähän sinua isompi". Sanoin vitsillä, että ei täällä mitään isoja kavereita ole. "No on se sinua vähän isompi". Kunnes vessan ovi kävi ja sieltä asteli korkeintaan 80kg mikkihiiri... "siinähän se onkin, kiitos hei!"

Siinä sit suu auki jäin ovelle seisomaan itkun tunne kurkussa.. tuo.. kaveri.. isompi.. tiedän aina olleeni pieni, mutta oma silmä hämää joskus kun luulee olevansa päässyt mikkihiiri vaiheesta aku ankka vaiheeseen. Takaisin mikiksi että heilahti. :D

H0h00. Ehkä se ei puhunut hartioista. :whip:

Mut tolla tavalla ihmiset näkee toisensa. Tai sit se oli vaan pidempi. Naisista varsinkin vitun pitkät on samalla vitun isoja.

Salilla tein pari sarjaa penkkiä niin tuttu sano: "jätkä on voimissaan." Itellä alkoi enemmän nolottamaan (2x12 67,5kg).
Pari viikkoa sitten (pikku) päissään vedin yhen naispuolisen kaverin eessä boxerisilleen ku pölijää yllytettiin, niin sama neiti siihen että "ei paha, ei paha". :D

Noissa kakaroitten kommenteissa on kyllä se parasta että ne kertoo suoraan mitä lapsonen näkee ilman mitään kateutta, kyräilyä taikka perseennuolentaa. Pitäskö mennä jonnekin päiväkodin eteen pullisteleen niin tietäs oikeasti, missä tällä hetkellä mennään :D

Voisi olla pienehkö jammusetä olotila pullistellessa boksereilla päiväkodin edessä. Enkä näksi tuossa edes mitään hyötyä sillä lapset luultavasti vain nauraisivat, ainakin minulle.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
vanhempi kaljamahainen tanktop-mies salilla: Jos minäkin reenaisin kaksi kertaa päivässä enkä kävisi töissä ja loppuajan vetäisin venäjältä tuotuja aineita olisin samanlainen kuin sinä.

Olit telinevoimistelussa valmentamassa pikkupoikia (about 7v).
Pojilla oli kisa kuka hyppää trampalta renkaisiin, pitihän siinä pikkusen leijua ja hypätä sillai että potkasin niihin renkaisiin. Hetki sen jälkeen takaa kuuluu "Kyllä MÄKIN tohon pystyn!". "No etkä varmaan pysty" "No kyllä pystyn, mä painan 36 kiloo!" (mistäkähän se tuli?) "No mä painan 82 kiloo" "No joo, mutta sä ootki aikuinen!"

Meinas vähän hymyilyttää, oli pojat ihmeissään kun kerroin olevani 15 :D .

Toinen sit kans TV treeneissä, puhuin yhen tytskän kanssa että kuinka ne marketti trampat on huonoja, pohjaa heti.
Sit kerroin että ei se mulla ainakaan pohjaa, ja on siinä muakin isompi hyppiny.
Tyttö sit siihen että no varmaan pitempi, mutta ei ISOMPI ja oli sillai "telkkarit kainalossa" :D .

Serkku oli tuossa jokin aika sitten käymässä ja höpöttelin jotain treenijuttuja. Se totes siihen sitten väliin, että "tarviiko sun enää mitään treenatakaan, kun oot jo noin, no, tommonen harteikas". Miten tän nyt sitten ottas.. :D

tosa ollu taukoa jonku aikaa kunnon treenaamisesta ja nyt alottelin taas treenaa tosissaa. On tullu tuttuja ja vähemmän tuttuja woot??:D sanomaan "jahs dynamiittiki alottanu kuulema treenaamisen taasen jne. " kaveri tänää koulus " sä pistät kyl ittes aika koville" ja alko selittää et pitäs senki saada mahaa pois vaikkei sil sitä juuri olekkaan :P. Olin eile salil ja väänsin siinä sitte hauista pari sarjaa, sitte sinne tuli 3 tyärtä ja ne tziigaili mua nännit kovana (välillä) :D (ehkä) tai kattoivat vaa ku väänsin paskat housus rautaa...

Tuli yökerhossa tänään jonkin verran hyvä fiilis, kun kaunis likka tuli nykäsemään ihan yhtäkkii hihasta ja kysy et "oot sä joku poke?" Tietysti hämmentyneenä siihen "häh!?! näytänkö muka siltä?" likka vastasi että "no vähän joo" vastasin että "oon, mutta en täällä" ja likka iski silmää, jatkoi matkaa ja sanoi et "niin mä arvelinkin, päästä mut sit sisään kun törmätään"

Loppuilta meni maailmanvalloittaja fiiliksellä ja appelsiinit kainalossa (vitsi vitsi) :D

Meillä oli jokin aika sitten töissä päämieheltä saksalaisia käymässä ja aina ne jaksavat kummastella mun treenaamista/kroppaa. Paras ja hmm... omituisin kommentti tuli eräältä akkupuolen kaverilta.

En ollut kyseistä kaveria aikaisemmin tavannut ja esittelyjen jälkeen tämä kaiffari toteaa, että hänen vaimonsa pitäis musta todella paljon. :eek: Siis mitä???!!! Niin kun sulla tuota lihasta löytyy ja vaimo pitää nuorista lihaksikkaista miehistä.

Oli kieltämättä hieman erikoinen tilanne... :lol2:

Tosin pitäväthän saksalaiset taavetistakin :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom