Ystävänpäivä 14.2.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Lauri-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
dear_a sanoi:
Jesh, päivän ystävänpäivätoivotukset saldo: äiti, tuleva deitti ja ex-hoito.
Mä pistän paremmaks: eukko ja painikaverin eukko (olettaen, ettei tuleva deitti ja ex-hoito ole sama henkilö ;)).
On tää hienoa... Missä mun ystävät on, joita on oikeesti paljon? Elänkö mä eri todellisuudessa?! Masentaa. Paska päivä. Salille.
En mä lähettänyt kyseisen päivän takia kuin yhelle kaverille (se kaverin eukko, kun se kert lähetti mulle). Ehkä ne sun ystäväiset hunttaa suurin piirtein samoin kuin mä: kyseessä on enempi parisuhdejuhla kuin "normiystävyyden" ylistysjuhla. Tai sitten meikäläisen(kin?) kaveripiiri on supistunut aika olemattomiin - kämppiskään ei toivotellut. Eikä edes tiskannut, perkele. :D

Tupla-J sanoi:
Mä pistän paremmaks: eukko ja painikaverin eukko (olettaen, ettei tuleva deitti ja ex-hoito ole sama henkilö ;)).

Joo eivät ole sama henkilö. :) Ehkä tulevasta deitistä voi tulla ex-hoito, mutta ex-hoidosta ei voi tulla tulevaa deittiä, vaikka se nähtävästi nyt muuta toivoisi. Kunpa se löytäisi jostain itselleen naisen! :)

Varmaan mun ystävät on ihan samalla linjalla kuin sinä Tuplis, minä ja moni muu, että mitäs sitä normiystävyyttä juhlistamaan, kun ystävien kanssa jokainen päivä on juhlaa. :worship:

Mä olin mamin kanssa ravintolassa syömässä. Oma kulta ja kaverit muistivat minua. Kiitos rakkaat:haart:

dear_a sanoi:
Ehkä tulevasta deitistä voi tulla ex-hoito, mutta ex-hoidosta ei voi tulla tulevaa deittiä, vaikka se nähtävästi nyt muuta toivoisi. Kunpa se löytäisi jostain itselleen naisen! :)
Mee kävelylle sen kanssa; mä olen kuullut sen auttavan poikkeuksetta. ;)

Mä jonotin Jyväskeskuksessa arnoldsiin puol tuntia saadakseni pari hassua ystävänpäivä -pörtsyä, jonka jälkeen jonotin kukkakaupassa. Ostin mussukalle 2 tulipunaista ruusua. Illalla vein mussukan romanttisesti syömään ravinteliin.

Sain.

tekstiviestit oli yhtä vittumaisia vastata, kuin kaikkina muinakin helvetin turhina juhlapäivinä: Äidiltä tuli jokin ihan friikki runo, jossa ei ollut mitään järkeä. Loput 3 toivotusta oli myöskin kaikki naispuolisilta ja yhtä runollisia ja vailla järkeä.

Esim: "Ystävyys on sitä, että lähettää valon toisen sydämeen." Siis WTF?! Ekaks tuli mieleen, että ammun laserilla jotain sydämeen..

Tupla-J sanoi:
Mee kävelylle sen kanssa; mä olen kuullut sen auttavan poikkeuksetta. ;)

Repesin niiiiiin totaalisesti.... :hyper: :lol2: Varmaan viikon parhaat naurut!

Muuten varmaan menisinkin (ja se löytäis naisen), mutta se sattuu olemaan niin kusipäinen kundi, että sitä ei pysty kuuntelemaan kahden lauseen vertaa.

en mä ymmärrä näit ystävänpäivii sun muit .. miks pitäs jotain herutusviestei lähetellä koko numerolistalle sen takii et on 14.2 ??

vappu, juhannus, uusvuos ja perjantai. siinä ainoot juhlat mitä ymmärrän(no on ne synttäritki ihan jees tiettyinä ikävuosina(18)) ;)

Ystävänpäivästähän MTV3:n uutisissa sanoi amerikkalaismies, että alunperin rahastukseen keksitty juhla. No, eipä siinä erikoisempaa ole. Oli koulussa halaustenkeräyskilpailu, että nimi papruun kun on halannut. En osallistunut kyllä, mutta joitain halasin, en kuitenkaan ihastusta stna kun olisi ollut tekosyynhiven, mutta turha nyt on enää katua.

Toisenlainen juttu olikin sitten se, että meidän kissa delasi eilen. Oli maannut vaan kaksi kuukautta lääkityksestä huolimatta matolla ja oltiin viemässä lopetukseen ja delasi vientimatkalla. Eipä se murehtiminenkaan auta enää.

Sain mieheltä lahjaksi kampaamokäynnin+hoitotuotteet päälle...:haart: niin ja pari kaveria lähetti tekstarin.

Mä sain yhden tekstiviestin, Club Nokialta. On onni olla tuollainen hyvä ystävä joka muistaa! :D

Päivä meni kyllä oikein mukavasti ajan henkeen sopivasti uuden tuttavuuden kanssa. Ja päättyi vielä mukavammin ;).

me vietettiin ystävänpäivää ihan kotosalla, kokkasin meille kunnon pihvit+lisukkeet, syötiin kynttilänvalossa ja nautittiin punaviiniä.. mies sai lahjakortin viikonloppuna tehtävään kokovartalohierontaan (by mermeliini=) ) sekä lauantaiaamuksi unelmien aamiaisen mihin saa toivoa mitä haluaa. minä sain sydänsuklaata, ruusuja ja kaulakorun =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom