Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä pistän paremmaks: eukko ja painikaverin eukko (olettaen, ettei tuleva deitti ja ex-hoito ole sama henkilö ;)).dear_a sanoi:Jesh, päivän ystävänpäivätoivotukset saldo: äiti, tuleva deitti ja ex-hoito.
En mä lähettänyt kyseisen päivän takia kuin yhelle kaverille (se kaverin eukko, kun se kert lähetti mulle). Ehkä ne sun ystäväiset hunttaa suurin piirtein samoin kuin mä: kyseessä on enempi parisuhdejuhla kuin "normiystävyyden" ylistysjuhla. Tai sitten meikäläisen(kin?) kaveripiiri on supistunut aika olemattomiin - kämppiskään ei toivotellut. Eikä edes tiskannut, perkele. :DOn tää hienoa... Missä mun ystävät on, joita on oikeesti paljon? Elänkö mä eri todellisuudessa?! Masentaa. Paska päivä. Salille.
Tupla-J sanoi:Mä pistän paremmaks: eukko ja painikaverin eukko (olettaen, ettei tuleva deitti ja ex-hoito ole sama henkilö ;)).
Mee kävelylle sen kanssa; mä olen kuullut sen auttavan poikkeuksetta. ;)dear_a sanoi:Ehkä tulevasta deitistä voi tulla ex-hoito, mutta ex-hoidosta ei voi tulla tulevaa deittiä, vaikka se nähtävästi nyt muuta toivoisi. Kunpa se löytäisi jostain itselleen naisen!
Tupla-J sanoi:Mee kävelylle sen kanssa; mä olen kuullut sen auttavan poikkeuksetta. ;)