Ystävänpäivä 14.2.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Lauri-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
GoA sanoi:
On meillä sinkuilla hauskaa. Kaikki ovat menossa vaan töihin/treenaamaan. :D

Joo kato se on se terve elämä... :rock: Ehkä siinä onkin vuosituhansien salattuna pysynyt perimätieto, että terve elämä --> sinkkuus?

Me vietetään ystävänpäivä vasta torstaina ku kulta saapuu työreissulta. Mennään kuuntelemaan sellasta herkkää humppaorkesteria kuin Diablo. :rock:

Täytyy kyl viestiä tietenkin laittaa tiistaina

~Voimariini ~ sanoi:
---Oon ollu tän tyttösen kanssa yhdessä jonkun reilun kuukauden enkä oikein tiedä vielä mitä ostais.. olisko niitä kuuluisia ehdotuksia? :D ---

Multiple orgasms ;)

Fättis sanoi:
Töistä sitten suoraan salille moikkaamaan lähimpiä kamuja.

Mä kans. Paitsi etten ole töissä. Mutta levypainoja on pakko mennä halimaan.

dear_a sanoi:
Joo kato se on se terve elämä... :rock: Ehkä siinä onkin vuosituhansien salattuna pysynyt perimätieto, että terve elämä --> sinkkuus?

Onhan se sinänsä vähän noin. Treeni vie aikaa muulta elämältä ja mitä enemmän treenaa/siihen haluu panostaa niin sitä vähemmän voi baareissa käydä jne.

Pitäsköhän maksaa toi vippi-maksu taas niin vois mennä peeloilemaan taas pakkiksen irkkiin ja koittaa vikitellä pakkismimmejä. :P

Ite oon töissä, himaan joskus vähän ennen ysiä ja kai sitä voi avolle pusun tuikkasta.:haart: Se kun ei ystävänpäivää vietä (jenkkihömpötyksiä). Parhaalle ystävälleni lähden kohta hankkimaan jotain pientä kivaa. Kortteja en ehtinyt tänä vuonna lähettää, vien itse 2kpltta.

Ystävänpäivä on Jenkkien keksimä juttu ja Tiimari kauppaketju taitaa kerätä suurimmat dollarit Suomessa tästä hömpästä sekä teleoperaattorit....tosiystäviä muistan ilman ystävänpäivääkin:haart: ....sanoilla sekä teoilla. En kannata tekopyhyyttä vaan aitoutta tässäkin asiassa;)

Mulla lukee vasemman käden nimettömän sormuksessa: HANNA 14.2.2001. Joten kai pitää joku pikku illanvietto järjestää ihan menneiden vuosien kunniaksi. Harmi vaan että emännällä töihin meno seuraavana päivänä joten ei hirveitä juhlia voi pitää:haart: :love:

Kaikilla on niin hienostunu tapa viettää päivää, itse osallistun 3000 hengen ystävänpäivä turnaukseen ladbrokesilla.

Turha päivä. Menee ihan normaaliin tyyliin. Eli töihin, salille, himaan.

vien auton huoltoon ja itken rahan menoa :D

Kyllä mun mielestä ystävänpäivänä pitää muistaa parhaita ystäviä ja viettää rakkaan kanssa romanttinen ilta... Me siis mennään illalla syömään ihanaan kynttiläravintolaan... :love: Niin, ja vaikka aina sanon, ettei osteta lahjoja, niin kyllä se vähän kirpaisee jos ei mitään pientä edes tule... Vaikka se ihana, punainen ruusu kortin kera, ja tietenkin " Mä rakastan sua." :haart:

Ukki sanoi:
Kahdellakympillä saa vaikka mitä isoa.. Miten olisi esimerkiksi 20kg:n jauhosäkki? :hyper:

noh, leikki sikseen. Itse en aio viettää kyseistä päivää muuten, kuin vastaamalla hyvää ystävänpäivää-toivotuksiin, joita minulle satelee miljoonittain (not?;) )

H0h0h0 :lol2:

Nyt on pakko tähän laittaa että joudun kyllä pettymään jos saan 20kg jauhosäkin :D

Toivotaan ettei näin käy... :)

Avernian sanoi:
Multiple orgasms ;)
Jaa ostan sille multiple orgasmit? :hyper: Kerro äkkiä mistä niitä saa ostettua!
No, kyllä niitä antaa voi, mutta ostaa...? :jahas:
Ps. Ostin sydämenmuotoisen suklaarasian ja semmoisen pehmonallen. Eli toisinsanoen ihan mielikuvituksettomat lahjat.

Taitaa päivä mennä ihan tyttöystävän kanssa urheilua katsellessa :)

Ja hieman ööliä ottaessa samalla :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom