Ystävänpäivä 14.2.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Lauri-
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hupsista. Äkillisen mielijohteen seurauksena järkkäsin miehelle takuulla mieluisan yllärin. Nyt se on sitten paniikissa, kun se ei ole tehnyt mitään. :D Tai en tiedä, koska en ole kotona, kun se näkee tuon..:haart: :haart:
Hyvää ystävänpäivää!!

joo hyvät ysset vaan kaikille.yhden ystävänpäivätoivotuksen olen vasta saanut mutta se oli sitäkin mieluisampi :love:

Hyvät ystävänpäivät.
Vähän vittumaisesti alkoi kun jäin tänään kotia nukkumaan niin tulee aina nukahtaessa uusi tekstari..

Ei oo vissiin ystäviä, kun ei toivotuksia tule :D Eipä sillä, että niitä itsekään tulisi läheteltyä. Ei oo mun kaveripiirissä tapana.

Ystävänpäivä on postin ja kaupansetien keksintö ja vieläpä huono sellainen. Jotenkin voisin vielä ymmärtää, jos idea olisi alkuperäisen romanttinen ja aina 14.2 pitäisi palkata apulainen huolehtimaan kynnyksen yli tulvivista kukkalähetyksistä ja puhelin olisi viikon tukossa kun kauneudestani ja viiltävästä älystäni hurmioituneet miehet kilvoittelisivat huomiostani. Se olisi jotakin se.

Jesh, päivän ystävänpäivätoivotukset saldo: äiti, tuleva deitti ja ex-hoito.

On tää hienoa... Missä mun ystävät on, joita on oikeesti paljon? Elänkö mä eri todellisuudessa?! Masentaa. Paska päivä. Salille.

E: Kaminari, sun naiset, onko ne Raquel Welsh ja Jenna Jameson, tota kolmatta en tunnista. :)

dear_a sanoi:
E: Kaminari, sun naiset, onko ne Raquel Welsh ja Jenna Jameson, tota kolmatta en tunnista. :)

Sehän on tottakai ihana Kobe Tai:kuola:
Mun päivän saldo 2*ex 3*ei vielä ex;)

dear_a sanoi:

No tietenkin Kobe thai :D. Turhaakin turhempi päivä, en ois kyseistä päivää edes muistanut, ellei tutut olisi häirinneet...

Ei oo toivotuksii näkyny(tai no yks vastauksena) päivä o menny muutenki vituiks, sellasii päivii ku kaikki menee vituiks :P Noh, ei voi mitään. Huomenna o uus päivä , ei kai sil päiväl oo välii!

Tuli kuitenkin käytyä erään ystävättären kanssa kahvilla.. :)

dear_a sanoi:

Darrian, Tai ja Jameson. Mulle tuli ystävänpäiväpuhelu! Se vaan ei ollut kukaan jonka tunnen vaan väärä numero :/. Toisaalta hyvä että soitti. Oisin nukkunut salilta pommiiin.

"Äijillä ei ole ystäviä, vaan kavereita.Äijät ei toivota hyvää ystävänpäivää. Äijät ei halaa kuin kännissä ja joukkueurheilussa. Joten hyvää tiistaita!" :D
Tämä kaikille pakkiksen miespuolisille.

Hyvää Ystävänpäivää!

Ystävänpäivä toivotukset tännekin, vähän eri tavalla.

Liitteet

• topa.jpg
    topa.jpg
    100,9 KB · Katsottu: 183
Voiko nyt alkaa virallisesti urputtamaan heikosta Valentine's Day toivotussaldosta? Mulla:
- aiti
- 2 ukkomiesta
- 1 koditon kadulla (antoi suklaasydamen)

Buu Huu!

;)

Mä en saanut ystävänpäiväkorttia mutta sain kirjeen jossa mua kositaan. Kansanedustajaehdokkaaksi :hyper: :hyper: . Ha.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom