Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostaa. Mä oon ainakin alkanut valmistautua ystävänpäivään jo pari viikkoa sitten, tehnyt ja lähettänyt kauempana asuville ystäville kortit, lähimmäisilleni ostan myös pikku lahjat jos jotain kivaa ja fiksua sattuu löytämään. Miehelle ostan/teen aina jotain - ja odotan myös itse saavani kukkia tms, edes kuulevani sen "minä rakastan sua kulta", mutta yleensä joudun tyytymään siihes mökötysosastoon, kun mua ei ole muistettu. :jahas:Eleonoora sanoi:Ostaako jengi tosiaan lahjoja kumppaneilleen? Kas, kun ei ole ollut meillä tapana..
MerZi sanoi:Ikävää, että toisten mielestä ystävänpäivä on merkityksetön, itse haluan muistaa ja ei sitä käy kieltäminen etteikö olisi mukava jos mua muistetaan. Vaikka en mä muutenkaan rakkaudentunnustuksia säästele, ne ei maksa mitään joten voi antaa niin paljon ja niin usein kuin haluaa. :haart:
Jüzzi sanoi:-- Tyttöystävälle en ole mitään ostanut ja toivottavasti ei odotakkaan mitään...
Boxer-83 sanoi:Kannattaako lähetellä mitään ystävänpäivä viestejä, kun on seurustellut vasta vähän aikaa?
Boxer-83 sanoi:Kannattaako lähetellä mitään ystävänpäivä viestejä, kun on seurustellut vasta vähän aikaa?
Leeco sanoi:Tottakai kannattaa!!!! jos oot foolinlööv niin vie ruusuja jos mahdollista tai ymsp. Voi tulla yllärinä ruusut jos olette eilen alkanu seukkaan, mutta viesti on itsestäänselvyys, lopussa kiitos SEISOO. Pitääpä melkein alkaa lähetteleen jo viestiä kaikille naishenkiloille jotka on erehtyneet numeron mulle antamaan
Boxer-83 sanoi:kun heräsin yövuoron jälkeisiltä unilta oli lemmenonkalosi ensimmäisenä mielessä, siksipä lähetin viestin tän, hyvää ystävänpäivää
Boxer-83 sanoi:edit:kuullostaisiko tälläinen hillitty viesti hyvältä: kun heräsin yövuoron jälkeisiltä unilta olit sinä ensimmäisenä mielessä, siksipä lähetin viestin tän, hyvää ystävänpäivää
venla sanoi:Kuulostais ainaki näin kielipoliisin korvaan paremmalta jos jättäisit tuon 'siksipä lähetin viestin tän' tuosta pois... Ja piste sitten noiden kahden lauseen väliin. Kuulostais paremmalta ja ytimekkäämmältä.