Ystävänpäivä 14.2.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Lauri-
  • Aloitettu Aloitettu
Täysin turha juhla, en takuulla juhlista ystävänpäivää millään tavalla. Miksi täytyy olla tällasia väkisinväännettyjä 'juhlia', menee samaan kastiin jonkun isänpäivän kanssa. Tyttöystävälle en ole mitään ostanut ja toivottavasti ei odotakkaan mitään...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eleonoora sanoi:
Ostaako jengi tosiaan lahjoja kumppaneilleen? :eek: Kas, kun ei ole ollut meillä tapana.. :rolleyes:
Ostaa. :) Mä oon ainakin alkanut valmistautua ystävänpäivään jo pari viikkoa sitten, tehnyt ja lähettänyt kauempana asuville ystäville kortit, lähimmäisilleni ostan myös pikku lahjat jos jotain kivaa ja fiksua sattuu löytämään. Miehelle ostan/teen aina jotain - ja odotan myös itse saavani kukkia tms, edes kuulevani sen "minä rakastan sua kulta", mutta yleensä joudun tyytymään siihes mökötysosastoon, kun mua ei ole muistettu. :jahas:

Ikävää, että toisten mielestä ystävänpäivä on merkityksetön, itse haluan muistaa ja ei sitä käy kieltäminen etteikö olisi mukava jos mua muistetaan. Vaikka en mä muutenkaan rakkaudentunnustuksia säästele, ne ei maksa mitään joten voi antaa niin paljon ja niin usein kuin haluaa. :haart:

En vietä ystävänpäivää. Se taas ei tarkota, ettenkö muistaisi ja arvostaisi ystäviäni, mutta en vaan nää järkeä touhottaa yhen päivän takia. Kortteja en oo laittanu mutta ehkäpä muutaman viestin sentään. Huomenna on muutenkin kiire, ehdin paremmin viettää iltaa ystävien kanssa vaikkapa perjantaina :rolleyes: Väliäkö sillä päivällä?

Pari korttia lähetin ja huomenna satelee tekstiviestejä ympäri Suomen :D

Ei kyllä ole tarkoitus sen kummemmin juhlistaa ystävänpäivää. En koskaan ole juhlistanut! Tylsä :down:

MerZi sanoi:
Ikävää, että toisten mielestä ystävänpäivä on merkityksetön, itse haluan muistaa ja ei sitä käy kieltäminen etteikö olisi mukava jos mua muistetaan. Vaikka en mä muutenkaan rakkaudentunnustuksia säästele, ne ei maksa mitään joten voi antaa niin paljon ja niin usein kuin haluaa. :haart:

Ei se merkityksetön ole. Mut ihmettelen vaan tuota hössötystä, et pitää ostaa lahjoja jne. :rolleyes: Mä olen lähinnä sitä mieltä, et ystävänpäivä on joka päivä. :) Ja siis hei, miksi niitä rakkaudentunnustuksia pitää tulla ystävänpäivänä? No okei, onhan se ok, mut mä kuulen niitä jo "normipäivinäkin," joten ei mun maailma siihen kaadu, jos huomenna mulle ei rakkautta tunnustetakaan. Mä olen 99% varma, että avo ei tuo mulle huomenna kukkia, mut ei sen tarvitsekaan. Se voi tuoda niitä mulle vaikka joku toinen päivä yllätyksenä. :) Minusta on hienompaa saada kukkia sillai täysin yllätyksenä, koska ystävänpäivänä niitä kukkia osaa odottaa (jos siis on tottunut niitä saamaan).

Sekavaa tekstiä taas, mut lähinnä siis pyrin siihen, että musta tuntuu, että moni muistaa ystäviään vain ystävänpäivänä, kun vuodessa on kuitenkin monta muutakin päivää.

Huomenna lähtee kavereille tekstiviestit (osalle kortit postissa), mutta yhtäkään kaveria en yhdi edes huomenna nähdä (kymmenen tunnin työpäivä). Mut on kyllä sovittu, että mennään syömään ja keilaamaan parin viikon päästä, kun kaikilla sattuu olemaan vapaata aikaa. :haart:

No mulla ei kyllä ole minkäänlaista suhdetta koko päivään. Ei se jaksa edes ärsyttää vaikka idea onkin typerä. Varmana tulee kavereilta viestejä, ihan ok jos ne on sellaisia joista muutenkin kuulee mutta se tympii jos joku vanha tuttu vääntää hikisen viestin kaks kertaa vuodessa ja lähettää kaikille kavereilleen sen erityisempää miettimättä. Pöh. Pikkuveljelle laitan jonkun viestin ku sillä on synttärit :) .

Boxer-83 sanoi:
Kannattaako lähetellä mitään ystävänpäivä viestejä, kun on seurustellut vasta vähän aikaa?

Vastaan tähän ennenku kaikki naiset kerkee asialle : kannattaa :)

Sen voi tehdä monella eri tapaa , hillitymmin ja sit suuremmilla eleillä .. mutta aina kannattaa !

Boxer-83 sanoi:
Kannattaako lähetellä mitään ystävänpäivä viestejä, kun on seurustellut vasta vähän aikaa?

Tottakai kannattaa!!!! jos oot foolinlööv niin vie ruusuja jos mahdollista tai ymsp. Voi tulla yllärinä ruusut jos olette eilen alkanu seukkaan, mutta viesti on itsestäänselvyys, lopussa kiitos SEISOO. Pitääpä melkein alkaa lähetteleen jo viestiä kaikille naishenkiloille jotka on erehtyneet numeron mulle antamaan:hyper:

Leeco sanoi:
Tottakai kannattaa!!!! jos oot foolinlööv niin vie ruusuja jos mahdollista tai ymsp. Voi tulla yllärinä ruusut jos olette eilen alkanu seukkaan, mutta viesti on itsestäänselvyys, lopussa kiitos SEISOO. Pitääpä melkein alkaa lähetteleen jo viestiä kaikille naishenkiloille jotka on erehtyneet numeron mulle antamaan:hyper:

No joo, en mä tässä vaiheessa vielä mitään kukkia rupea antamaan, sittenhän niitä saisi antaa pienimmissäkin kissanristiäisissä :) Mutta sen viestin mä kyllä lähetän...

edit:kuullostaisiko tälläinen hillitty viesti hyvältä: kun heräsin yövuoron jälkeisiltä unilta olit sinä ensimmäisenä mielessä, siksipä lähetin viestin tän, hyvää ystävänpäivää :)

Taikka

Boxer-83 sanoi:
kun heräsin yövuoron jälkeisiltä unilta oli lemmenonkalosi ensimmäisenä mielessä, siksipä lähetin viestin tän, hyvää ystävänpäivää :)

Ei vaan toi alkuperänen oli ihan hyvä, ei liian imelää:)

Boxer-83 sanoi:
edit:kuullostaisiko tälläinen hillitty viesti hyvältä: kun heräsin yövuoron jälkeisiltä unilta olit sinä ensimmäisenä mielessä, siksipä lähetin viestin tän, hyvää ystävänpäivää :)

Kuulostais ainaki näin kielipoliisin korvaan paremmalta jos jättäisit tuon 'siksipä lähetin viestin tän' tuosta pois... Ja piste sitten noiden kahden lauseen väliin. Kuulostais paremmalta ja ytimekkäämmältä.

venla sanoi:
Kuulostais ainaki näin kielipoliisin korvaan paremmalta jos jättäisit tuon 'siksipä lähetin viestin tän' tuosta pois... Ja piste sitten noiden kahden lauseen väliin. Kuulostais paremmalta ja ytimekkäämmältä.

Tuo oli vasta raaka versio. Tässä on yö aikaa kehitellä:)

Ystävänpäivinä on tullut kortteja vaihdeltua ja sellaista pientä. Tänään voisi koittaa jotain kivaa pientä illalla oman kullan kanssa järjestää. Pääsen tosin aika myöhään töistä. Noo, jos ainakin jotain hyvää safkaa Shieldiä katsellessa.

Onko ystävänpäivänä joku tapa viedä juuri jonkinlaisia kukkia? :nolo: Eli esim. vaikka ruusuja? Vai mikä olis hyvä?

Ostin kultsilleni (ja itselleni) lahjaksi kävelysauvat. :) Sain aamukahvin sänkyyn ja illalla ehkä syömään jonnekin kivaan paikkaan jos töiltä ehditään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom