Ystävänpäivä 14.2.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Lauri-
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Mites meinaatte ystävänpäivää viettää? :)

Sovittiin tyttöystävän kanssa, ettei mitään lahjoja ostella (kukkia vien silti tietty :haart: ), mutta jotain mukavaa tekemistä voisi kuitenkin keksiä. Ehdotuksia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mennään elokuviin ku on joku tarjous kaks yhden hinnalla. Ja keilaamaan vois mennä ku se on niin kivaa. Eipä varmaan mitää kummempia.

elokuviin tässä itsekkin haaveilen pääseväni, mutta mahtaa olla aika moni muukin menossa.. varsinkin kun on tollanen kaks yhden hinnalla tarjous. taidan viettää ihan oman ystävänpäiväni vasta seuraavana päivänä niin ei ole tungosta :)

Ihan ystävien kanssa varmaan kahvitellaan- Vaikka oishan se kiva jos joku nuorimies veis reffeille.. Suomessahan ystävänpäivä taitaa kuitenkin olla enemmän ystävienjuhla, eikä niinkään rakastavaisten, kuten muualla. Joten ei tarvi olla niin harmissaan.. ;)

Eiköhän se päivä mene siihen, että vaimo on vihainen kun taas unohdin ystävänpäivän :D

Sinänsä turha sopia mitään "ei osteta lahjoja"-juttuja. Naiset haluaa kuitenkin sen lahjan. Joskus vuosia sitten sovittiin vaimon kanssa niin, ja mykkäkouluhan siitä tuli. Kun olisi kuitenkin pitänyt olla "jotain pientä". :(

Käyn aamulenkillä ja töissä. Vastaan luultavasti mutsin lähettämään ystävänpäivätekstariin. Hienoa vai mitä? :P

Paras ystävä tulee kotipaikkakunnalta kylään muutamaksi päiväksi, eli muuta lahjaapa ei meikäläinen tarvitsekaan :haart: Vietetään laatuaikaa toistemme seurassa, kikatellaan ja syödään hyvin :)

Laitan ystävilleni jotkut kauniit ja kivat persoonalliset tekstarit [siis keksin varmaan jonkun mieltä lämmittävän runollisen henkilökohtaisen höpinän jokaiselle], ja menemme ulos hienoon ravintolaan syömään Megamasan kanssa... On kuulemma oikein pöytävaraus ja kaikkee, ja käsitykseni mukaan myöskin vaihdamme lahjoja [edullisia, hinta alle 20e, kirjaimellisesti siis vain jotain 'pientä kivaa'].

:haart: :love:

Kai sitä pitää huomenna mennä ostaan joku lahja eukolle. :jahas: Oon ollu tän tyttösen kanssa yhdessä jonkun reilun kuukauden enkä oikein tiedä vielä mitä ostais.. olisko niitä kuuluisia ehdotuksia? :D
Onneks on paikat paskana niin ei joudu skippaan koko ystävänpäivää, kun menisin salille vetään infernaaliset jalkareenit eli asiat tärkeysjärjestyksessä.

Muutamat postikortit laitoin menemään. Kavereille sit tekstiviestit ja siinä se sit onkin. Ostaako jengi tosiaan lahjoja kumppaneilleen? :eek: Kas, kun ei ole ollut meillä tapana.. :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
Muutamat postikortit laitoin menemään. Kavereille sit tekstiviestit ja siinä se sit onkin. Ostaako jengi tosiaan lahjoja kumppaneilleen? :eek: Kas, kun ei ole ollut meillä tapana.. :rolleyes:

Juu kyllä niitä on osteltu, mut ei ihan synttärilahjan "tasoa"... Kyllä sinäkin jonkinlaista pakettia tulet saamaan:haart:

Lähes tulkoon tasan 3 vuotta tulee tänä ystävänpäivänä siitä, kun tapasin kultamussukkaiseni. (En muista tarkkaa päivää, mutta joskus helmikuussa se oli :D) Eri paikkakunnilla valitettavasti joudutaan olemaan, joten vietän illan töissä :jahas: Kavereille pitäs kai muistaa laittaa tekstareita ja tietty sitten soitella illalla hanipuppelille.

MissEvilEve sanoi:
hinta alle 20e, kirjaimellisesti siis vain jotain 'pientä kivaa'].

Kahdellakympillä saa vaikka mitä isoa.. Miten olisi esimerkiksi 20kg:n jauhosäkki? :hyper:

noh, leikki sikseen. Itse en aio viettää kyseistä päivää muuten, kuin vastaamalla hyvää ystävänpäivää-toivotuksiin, joita minulle satelee miljoonittain (not?;) )

Jos oma kulta vaikka keksis jotain :love: ;). Oon ite tosi fanaattinen ystävänpäiväfani, tai siis menee samaan kategoriaan kun joulu että on ihanaa aikaa!

Muutenkin nyt piristys oils paikallaan, oon joutunut tässä kulkemaan ambulanssilla moneen mestaan ja voih :wall:.... En jaksa ees avautua tosta, oon ni väsynyt ja tokkurassa.. Mutta bottom line - ystävänpäivä on ihana välittämisen ja rakastamisen päivä! Sillon pitää jos millon kakaista niitä tärkeitä "isoja pieniä sanoja"-suusta, jos milloin. Miehet! Jorous nyt päiväks nurkkaan ja avatkaa sanainen arkkunne, ei se oo ni vaikeeta sanoa "minä rakastan sinua" tai "minä välitän susta" tai jotain ;). :haart:.

Ystävänpäivänä lentää monta tekstaria ja päällimmäisenä mielessä isän ja äidin 30. hääpäivä :haart:

Töistä sitten suoraan salille moikkaamaan lähimpiä kamuja. Jos olis oma kulta, tahtoisin viettää tietysti illan kahden kesken, syöden ja hellien :love:

Töitä ja salia - ihan tavallinen tiistai siis. Sen verran ajattelin sitä päivää juhlistaa, että pyykkiä en jaksa illalla pestä, vaan teen sen tänään. Paras ystäväkin on reissussa joten siitäkään ei ole iloa. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom