Ystävällisiä ihmisiä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
42
Voi olla vähän vääräsä paikassa tämä kirjoitus, mutta tämä koskee nimenomaan tätä osiota.
Mulla melkein(!) tippa tulee silmäkulmaan, kun ihmiset neuvoo täällä pyyteettömästi tuntemattomia. Voi pojat sentaan! Kateus on tiessään suurimmaksi osaksi ja kaikki tuntuu yrittävän auttaa muita vailla pelkoa, että jää itse pienemmäksi... Tuo pienemmäksi jäämisen pelottomuus taisi olla kyllä jo vähän liioittelua, mutta pointti tuli selväksi. Hyvä

Mielenkiintonen avautuminen.. :)

No mut onhan se ihan totta et on kiva lukea vastauksia, joihin joku on oikeesti viittiny nähä vähän vaivaa..

olen samaa mieltä. olen itse saanut vastauksia moniin asioihin täällä ja lukemalla näitä juttuja tulee vastaan aina jotain uutta josta ei ennen ollut tiennyt ja ison määrän tietoa. on tämä niin perkeleen hieno juttu tämä koko homma ettei sitä ymmärräkkään.

Originally posted by Jyrki-Poika
Voi olla vähän vääräsä paikassa tämä kirjoitus, mutta tämä koskee nimenomaan tätä osiota.
Mulla melkein(!) tippa tulee silmäkulmaan, kun ihmiset neuvoo täällä pyyteettömästi tuntemattomia. Voi pojat sentaan! Kateus on tiessään suurimmaksi osaksi ja kaikki tuntuu yrittävän auttaa muita vailla pelkoa, että jää itse pienemmäksi... Tuo pienemmäksi jäämisen pelottomuus taisi olla kyllä jo vähän liioittelua, mutta pointti tuli selväksi. Hyvä

Vai mistäs tiedät, että ei neuvotakaan tekemään päin p:tä? :)
Juu, tee penkkiä vaan 25 kertaa viikossa ja siihen 50 kertaa viikossa vielä kapeeta. Kyllä tulokset nousee. :)

Ei vaan.. Kyllä täällä saa todella kiitettävästi neuvoja.... jos ei joku huuda SÖÖÖÖRTSI!!! :)

niin ja ylläpidon kavereita, ei kannata ainakaan uskoa. Ne on laittanut tän palstan nimenomaan pystyyn sen takia, ettei kukaan kasvaisi niitä isommiksi.... :)

Sori Baarikello, meni sun viesti muiden mukana roskiin. :(
Postittanut Baarikello
No niin, kissa se kiitoksilla elää, joten Muffy, Mäntti ja Jyrki-poika, klikatkaa tästä

Bruce Leen elokuvassa Enter the Dragon on kohtaus, jossa Bruce osoittaa kuuhun sormellaan ja sanoo oppilaalleen että älä katso sormeen vaan suuntaan johon sormi osoittaa...

Originally posted by muffy
olen samaa mieltä. olen itse saanut vastauksia moniin asioihin täällä ja lukemalla näitä juttuja tulee vastaan aina jotain uutta josta ei ennen ollut tiennyt ja ison määrän tietoa. on tämä niin perkeleen hieno juttu tämä koko homma ettei sitä ymmärräkkään.

Kiva kuulla välillä tällaistakin palautetta. :)

täällä ylläpito on tajunnut tehokkaan moderoinnin tärkeyden. Yleensähän modeilla on aivan liian löysä linja keskustelun tason ylläpitämisessä (vrt. suomi24 ja jippii).
Taitaa voimailuväki olla myös mainettaan fiksumpaa...

Originally posted by tuomas
Yleensähän modeilla on aivan liian löysä linja keskustelun tason ylläpitämisessä (vrt. suomi24 ja jippii).

Kyllä tuo kohtuu tiukka linja tuntuu toimivan täällä hyvin. Keskustelu pysyy asiallisena. Silti välillä tapahtuu, mielestäni, ylilyöntejä.

En esim. tajua, miksi kirjoittamani viesti poistettiin, jossa sanoin, että voisin hyvinkin liittyä vipiksi, jos ei tarvitsisi antaa osoitetietoja.

Muut kohtaamani poistot ovat olleet ymmärrettäviä, vaikken ehkä itse olisi poistanut ko. viestejä.

Sekin on inhimillistä ja ymmärrettävää, että henkilökemiat vaikuttavat siihen, mitä poistetaan ja mitä ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
igf1bp3, sori vaan, sunkin viesti sujahti roskiin vahingossa. Otin pois niitä asiattomia ja muutama ylimääräinenkin lipsahti siinä sivussa, koitan olla tarkempi jatkossa :kippis1:

Originally posted by Mike
igf1, emme myönnä enää anonyymejä vippejä.

Mistäs moinen muutos?

Originally posted by JohnnyB
igf1bp3, sori vaan, sunkin viesti sujahti roskiin vahingossa. Otin pois niitä asiattomia ja muutama ylimääräinenkin lipsahti siinä sivussa, koitan olla tarkempi jatkossa :kippis1:

Heh. Mukava kuulla, että kyseessä siis olikin vahinko.

Se mun toinen poistettu viesti oli vähän siellä harmaalla alueella, eikä sen poistamisessa mitään ihmeteltävää sinänsä ole.

Mike: Lueskelin löytämäni ketjut vippiyteen liittyen, ja sain tosiaan sen kuvan, ettei anonyymivippejä enää myönnetä. Siksi en sitä ole erikseen ruikuttanutkaan. Päätin mieluummin pysyä anonyyminä, jotta voin puhua vapaammin.

Täysin samaa mieltä kuin muffy, on tää niin perkeleen hieno juttu.
Jos en pääse vähintään kerran päiväs puoleks tunniks selaa näitä foorumeit ni seuraavan päivänä pitää sit selaa koko timma.:D Kiitänkin tässä samalla kaikkia jotka ovat viitsineet vastata kysymyksiini ja myös niitä jotka viitsivät vastata niihin
tulevaisuudessa, jos tätä paikkaa ei ois niin pitäs kieli keskellä
suuta ettii kaikki tieto googlesta. Admineille myös täydet kybät
aktiivisesta keskusteluun osallistumisesta. Ehdottomasti paras keskustelu forum mitä löytyy.

Hannibal, ei mitään elämää suurempaa syytä.

igf, joo hyvä ettet liittynyt, me oltais heti laitettu sun yhteystiedot jonnekin gay sivuille. Yhteystietoja ei luovuteta muualle kuin sponsorille. Vaikka olisit Bill Clinton, ei liittymisesi yhteydessä annettavat yhteystiedot muuttaisi mitään. Huomautuksena edelleen, näitä anonyymejä vainoharhaisia vippejä on about 5kpl forumilla, chill out paistis ja igf, pelkäättekö että me tullaan teille asumaan?

Originally posted by paistijauheliha
Eipä tullu paistiksesta vippiä..:(

Mitä ihmettä äijät pelkää?!!
Itse en ole vielä Vip, koska ei vaan ole vielä jaksanut liittyä ja olen lisäravinnepalvelun vip asiakas tilauksen puolesta.

Kyllä tämä palstasta on ollu mullekin 29 kilon verran hyötyä tähän mennessä. Ilman tätä palstaa ei olisi mun dietistä tullu mitään. Kiitos eri toten mikelle joka ircissä haukkuu mut pystyyn ku tunnustan syöneeni jotain epäterveellistä.
Pitäkää homma tälläsenä alkääkä antako kusen nousta päähän,muuten käy ohrasesti. Tsemppiä :kippis1:

Originally posted by Mike
Huomautuksena edelleen, näitä anonyymejä vainoharhaisia vippejä on about 5kpl forumilla, chill out paistis ja igf, pelkäättekö että me tullaan teille asumaan?

Vainoharhaahan tuo on, ei sitä käy kieltäminen.

Ei minua se häiritse, että pakkiksen henkilökunta tietää mun nimen ja osotteen. Jos olen pelkkä nimimerkki, niin voin halutessani pitää itseni anonyyminä täysin. Jos pakkiksen henkilökunta ei tiedä minun yhteistietojani, niin he eivät voi antaa niitä viranomaisille.

Bomber-forumilla oli käynyt tällainen juttu, että yksi henkilö oli kironnut erästä tiettyä, vittumaista, MP-poliisia seuraavasti: "se pitäisi jonkun viedä vajan taakse ja ampua". Samana iltana supo tuli käymään bomberin luona, ja varoitti, ettei kannata uhata tappaa poliiseja.

Tuo homma todistaa, että kysymys on kuitenkin naamakertoimen pohjalta tapahtuvasta ahdistelusta. Enkä usko, että olen esivallan mielestä pakkiksen mallikansalainen.

Mutta juu, tod näk turhaa vainistelua. En vain pysty näkemään, mihin osoitetietojani tarvitaan, kun en lisäravinnealennuksiakaan käyttäisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom