Originally posted by igf1bp3
Vainoharhaahan tuo on, ei sitä käy kieltäminen.
Ei minua se häiritse, että pakkiksen henkilökunta tietää mun nimen ja osotteen. Jos olen pelkkä nimimerkki, niin voin halutessani pitää itseni anonyyminä täysin. Jos pakkiksen henkilökunta ei tiedä minun yhteistietojani, niin he eivät voi antaa niitä viranomaisille.
Bomber-forumilla oli käynyt tällainen juttu, että yksi henkilö oli kironnut erästä tiettyä, vittumaista, MP-poliisia seuraavasti: "se pitäisi jonkun viedä vajan taakse ja ampua". Samana iltana supo tuli käymään bomberin luona, ja varoitti, ettei kannata uhata tappaa poliiseja.
Tuo homma todistaa, että kysymys on kuitenkin naamakertoimen pohjalta tapahtuvasta ahdistelusta. Enkä usko, että olen esivallan mielestä pakkiksen mallikansalainen.
Mutta juu, tod näk turhaa vainistelua. En vain pysty näkemään, mihin osoitetietojani tarvitaan, kun en lisäravinnealennuksiakaan käyttäisi.
Ja tuon luit sieltä sivuiltako? En väittäisi valheeksi, mutta en nyt ihan heti jaksa uskoakaan.. Kyllähän sitä mielellään tuollaisilla sivuilla useimmat leijuu vastoinkäymisistä poliisien kanssa ja että suurin piirtein hakkasi koko poliisilaitoksen side silmillä.
Eri asia sit, jos sisäpiiri tietoa poliisin puolelta..