- Liittynyt
- 16.12.2002
- Viestejä
- 6 673
Pitäisikö meidän muistaa että myös asiakaspalvelijat ovat ihmisiä. Heillä on tunteet,koti huollet, ihmissuhde ongelmat jne. Yksikään asiakaspalvelija ei voi olla töistä poissa siksi että vituttaa tai joku asia painaa mieltä. Kaikilla ei myöskään ole taitoa jättää niitä murheitaan työpaikan ulkopuolelle kun tulee töihin vaan ne seuraavat mukana.
Samoin jo yksi meitä edeltävä täysi mul**u asiakas voi pilata asiakaspalvelijan mielen hetkeksi tai jopa koko päiväksi ja se voi mielipaha voi heijastua sitten juuri meidän käynnillä.
Samoin joku viittasi siihen että joku kysyy paperit alkossa joka kerta niin entä sitten? Sen on sen työ, eikä opetella muistamaan kasvoja ulkoa, ja jos viellä asiakkaita käy 200-600 kpl päivä niin ei niitä ole pakko muistaa kaikkia ulkoa. Ja se että vaan vapaalla unohtaa niin työt kuin hyvät ja pahat asiakkaat on vaan hyväksi jokaiselle asiakaspalvelijalle.
Elikkä seuraavan kerran kun saatte huonoa palvelua jossakin niin katsokaa peiliin että itsessänne ei ole vikaa, muistakaa että se myyjä on kanssa tunteelinen ihminen ja älkää viellä yhden käyntikerran jälkeen mollatko paikkaa tai ihmistä mutta sitten jos seuraavillakin kerroilla on palvelu samaa niin vaihtakaa paikkaa sillä ei siellä ole pakko käydä pahoittamas omaa mieltä. Niin mä teen.
Samoin jo yksi meitä edeltävä täysi mul**u asiakas voi pilata asiakaspalvelijan mielen hetkeksi tai jopa koko päiväksi ja se voi mielipaha voi heijastua sitten juuri meidän käynnillä.
Samoin joku viittasi siihen että joku kysyy paperit alkossa joka kerta niin entä sitten? Sen on sen työ, eikä opetella muistamaan kasvoja ulkoa, ja jos viellä asiakkaita käy 200-600 kpl päivä niin ei niitä ole pakko muistaa kaikkia ulkoa. Ja se että vaan vapaalla unohtaa niin työt kuin hyvät ja pahat asiakkaat on vaan hyväksi jokaiselle asiakaspalvelijalle.
Elikkä seuraavan kerran kun saatte huonoa palvelua jossakin niin katsokaa peiliin että itsessänne ei ole vikaa, muistakaa että se myyjä on kanssa tunteelinen ihminen ja älkää viellä yhden käyntikerran jälkeen mollatko paikkaa tai ihmistä mutta sitten jos seuraavillakin kerroilla on palvelu samaa niin vaihtakaa paikkaa sillä ei siellä ole pakko käydä pahoittamas omaa mieltä. Niin mä teen.