YO-kuuntelut

säm sanoi:
Lasketaanko kuuntelun ja kirjallisten pisteet kaikki yhteen ja siitä tulee se arvosana? Että vaikka saisi 0 pistettä kuuntelusta ja sitten kirjallisesta osiosta150 pistettä niin läpi on?

Jos tuokaan asia ei tähän mennessä ollut selvä niin kovin suurta menestystä ei kannata odottaa.:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisit laittanut triidin nimeksi vaikka yo-kirjoitukset 06 tms. niin olisi voinut kirjoitella samaan osoitteeseen muutakin settiä kirjoituksiin liittyen.

Itsellä olisi vielä matematiikka, fysiikka ja äidinkielen uusinta kirjoitettavana tänä keväänä.

Oliko teillä Saksan kuuntelua nyt kellään ? Oli mun mielestä helpon tuntuinen, varsinkin se osio joka tuli vain kerran. Muistaako joku mitä pisti ensimmäisiin monivalintoihin. Mun veikkausrivi on seuraava : 1.c 2.b 3.a 4.b 5.c :P

Englannin pitkässä kaksi ekaa osiota oli yksinkertaisia, eikä minun korvaani pahoja kompia oikein kuulunu.. se kolmas oli.. noh.. ite ainakin jouduin muutamaan otteeseen kelaamaan, että puhuukos se nyt kummasta muuntelutavasta, eli siinä miulle ne tekniset sanat meinas tehä tepposet.

ja mikä se ekan avon paikka oli? ei katetraali? ei kirkko? vaan mikä vittu se oli?
ja kyllä.. edellisestä kuuntelusta onkin jo.. öö.. neljä? vuotta aikaa.. mutta onneksi on televisio :)

Jilly sanoi:
ja mikä se ekan avon paikka oli? ei katetraali? ei kirkko? vaan mikä vittu se oli?

Eiks se ollut St. Petersburgin tuomiokirkko Italiassa. Olen luultavasti aivan metsässä, mutta jotain tälläistä eräs koulutoverini minulle ilmoitti!

niin siis.. mie luulin, että siinä puhuttiin kahvilasta vatikaanissa, josta oli vasta julkastu juttu italialaisessa lehessä.. muut.. avot on AINA ollu miun heikko lenkki.. varmuuden vuoksi en lähteny spekuloimaan mikä se paikka nyt oli.. vaikka siitä nyt ei välttämättä pisteet vähenekään, vaikka mettään menis.

Enkun kuuntelu maanantaina:.

en muista mun vastusriviä mutta joitain kysymyksiä jotka meni vituiks

eka oli a. eli participated on training, sit toka oli C. eli et koirat kämmäs sen kurssilla.

pahimmat ::: 2 vikaa III osio (geeni)
sit kämmäsin siinä mis oli dozens ja jtn ten or more tjsp.
sit se mis kytät oli kämmänny jossai parkkipaikal tjsp, ja oikea vastaus kuulema kavereiden mukaan et ku ne hajotti autoja liikaa.

jos jotkut muistelee jotain vastauksia niin eiköhän koht saada oikee rivi=?

kirjalline oli suht paha, tai siis mun mielestä ihan liian vähän aikaa oli kirjottaa. Sain just ja just hogattuu mitä a kohassa kattokahvilasta sanottii ku seuraava lähti jo jylläämään.

mSg-1 sanoi:
pahimmat ::: 2 vikaa III osio (geeni)
sit kämmäsin siinä mis oli dozens ja jtn ten or more tjsp.
sit se mis kytät oli kämmänny jossai parkkipaikal tjsp, ja oikea vastaus kuulema kavereiden mukaan et ku ne hajotti autoja liikaa.

jos jotkut muistelee jotain vastauksia niin eiköhän koht saada oikee rivi=?

hih.. oikee rivi.. mie en edes muista enää, että siellä puhuttiin jotain poliiseista.. :D Tää lyhyt muisti on vähän ongelmallinen varsinkin, kun yritän vähän kertailla nyt reaalin kirjotuksiin.. on se muuten jännä miten sellaset asiat pystyy niin totaalisesti unohtamaan.. mutta en ota paineita mottoni kuitenkin.

Ei siitä mistä aita on matalin, vaan siitä mistä portti on auki. :rolleyes:

-Marchi- sanoi:
Eiks se ollut St. Petersburgin tuomiokirkko Italiassa. Olen luultavasti aivan metsässä, mutta jotain tälläistä eräs koulutoverini minulle ilmoitti!

Pyhän Pietarin kirkko Vatikaanissa.

0018 sanoi:
Olisit laittanut triidin nimeksi vaikka yo-kirjoitukset 06 tms. niin olisi voinut kirjoitella samaan osoitteeseen muutakin settiä kirjoituksiin liittyen.
QUOTE]
no joo enpäs tajunnu. pystyykö modet vaihtaa sitä?

Vituiksi meni niin, että ropisi. Ihan kuin mulla olisi ollut jotkut tulpat korvissa, sillä mä en kuullut puoliakaan mitä ne puhu siellä nauhalla ja ne mitkä kuulin, niin ne mä kuulin väärin. Kyseessä siis pitkä enkku.

Luulin, että kännykkä oli kotona, mutta taskussahan se oli äänet päällä, kun muija lähetti viestin "Onnea kokeisiin! Toivottavasti sulla on äänettömällä" :D
Pieni paniikki päälle ja pari monivalintaa vähän ohi:)

Tuo pitkä enkku oli ainaki kielten opettajien mielestä todella vaikea, omasta mielestä astetta vaikeampi kun yleensä. 71 pinnaa kuitenkin ropisi ja niihin oon todella tyytyväinen.:D

Sukulaku sanoi:
Luulin, että kännykkä oli kotona, mutta taskussahan se oli äänet päällä, kun muija lähetti viestin "Onnea kokeisiin! Toivottavasti sulla on äänettömällä" :D
Pieni paniikki päälle ja pari monivalintaa vähän ohi:)

onnea! oliko mukava "tättärättä"-ääni kuulokkeissa? Meillä taas kuuntelu viivästy melkein tunnin, kun CD ei lähteny kunnolla pyörimään.. ja vika loppujen lopuksi löytyi aparaatista.

Tunti meni mukavassa hiljaisuudessa ja unen rajamailla.. ja sitten oltiinkin virkeitä ja vireitä kuunteluun..

Tuli tättärää ja aattelin, että kellä pässillä on kännykkä mukana, mutta paljastui sitten omaksi:) Toivottavasti ei muiden kuunteluita hirveämmin haitannut.

Ruotsin kävin kuuntelen, ja päin helvettiä meni :P
Monessakin kohtaa ymmärsin ihan hyvin ne jutut, mutta en sitte ymmärtäny kysymyksistä mitään. No jospa niistä tulis etes 20 pistettä :D

masayards sanoi:
Ruotsin kävin kuuntelen, ja päin helvettiä meni :P
Monessakin kohtaa ymmärsin ihan hyvin ne jutut, mutta en sitte ymmärtäny kysymyksistä mitään. No jospa niistä tulis etes 20 pistettä :D

Täällä kans keskipitkä Ruotsi. Vaikea tosissaan oli. Jokainen monivalinta meni rehellisesti sanottuna arpomalla ja avoissa edes joitain sain oikein. Onneksi valitsin Ruotsin valinnaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom