YO-kuuntelut

Wanderer sanoi:
Nyt jos ruotsin kirjallises osiossa on vielä aineen paikalla ne pienet viestit ni tulee varmaan historian alhasimmat pisterajat.

Juuh, viime kirjotuksissahan oli annettu ohjeet mitä tulee kirjoittaa aineeseen. Helvetti kun semmoista aletaan tekemään niin johan loppuu meikäläisen sanavarasto kesken. Tietenkin vois alkaa lukemaan, mutta...:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain 40pistettä b-ruotsin kuuntelusta. kohtuu tyytyväinen oon silti. Meillä tosi moni oli saanut 20-30 pojoa.

70/90 enkusta. eli ihan päin vittua meni. Taidan sittenki ottaa tuplasti enemmän rahaa tänää abiristeilylle...

Kävin tuossa penkkaripäivänä katsomassa koulun seinältä alustavat pisteet, ja 75/90 siellä luki. Olen ihan hemmetin tyytyväinen, sillä prelikuuntelusta sain 71 pistettä ja esimerkiksi ykkös- ja kakkosluokilla sain kuunteluista yleensä vitosia tai kutosia. Jopa kaverini, jolla on enkun keskiarvo lähes 10 (minulla 7), sai vain 76 pistettä.

Prelissä jäi lopullinen arvosana 10 pistettä E:stä, joten pitää yrittää parantaa muillakin osa-alueilla niin olisi jopa tuo E mahdollinen.

Edit: Ruotsin kuuntelun monivalinnoista sain 16 oikein, joten pääsin tavoitteeseen. :)

Enkusta tuli 82 pojoa, ehkä vähän alakanttiin tavoitteesta, muttei voi valittaa. Tuntu kamalan vaikealta siinä kuuntelussa ne mitkä kuuli vaan kerran, ohi meni välillä nii että suhisi. :) Ei sitten muuta kun kielioppia ja sanastoa paatostamaan että pärjäisi kirjallisessa osassa... Ruotsin onneksi kirjotin jo syksyllä niin ei tarvitse siitä paineita ottaa. :)

Enkusta räpsähti alustavina pisteinä 88/90 ( :hyper: ), joka on ilmeisesti meidän koulun tämän kevään enkun kirjoittajista ylivoimaisesti paras. Vähän tuo tulos kieltämättä yllätti, koska kuuntelun toisessa osiossa useampi keskustelu meni ainakin osittain ohi samoin kuin kolmannen osion viimeiset kolme kohtaa. Olin myös revetä avoimien täysille pisteille (laskevat muuten YTL:ssä ihan varmasti 10:stä ainakin kahdeksaan), koska vastaukset olivat turhankin ympäripyöreitä ja epämääräisiä täysille pisteille.

Pitää tuota tulosta kaikesta huolimatta hehkuttaa vaikka tulokseni tarkastanut opettaja olisikin vedellyst lounaaksi jotain sieniä.

No nii 69p enkust. :david: en oo kertaakaa 2 luokan jälkee saanu alle 70, yleensä sellast 80p tullu ni nythän sielt piti hyvää saumaa tulla tommonen :wall: Ruotsista 73.

Ootte ihan vitun hikureita. Ite sain vittu enkusta 63 (WTF!?!!?!?!) ja ruotsista 42.... .... .... .... .... .... .... .... .... .... .... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ....

Pakkiksen oma dumbass... :rolleyes:

Enkusta 67/90 ja olen todella tyytyväinen. En oo mitenkään hyvä englannissa ja normaalisuorituksella pisteet olis ollut mieluumminkin 50:n luokkaa. Hyvin meni, jee! :)

Aikamoisia kirjottajia näyttäis porukka olevan, kun suurin osa on täysin tyytymättömiä 70+ p. suorituksiin. Mulla on tosin aikojen saatossa suunnattu uhraukset muualle ku kouluun ja numeroissa se sitten näkyy... Näillä mennään ja onnee kaikille abeille! :kippis1:

Hajotkaa te lähes täysiin pisteisiinne!! Stna omia en saanut edes tietää mutta sen verran tiedän että enkussa historian huonoin pistemäärä. Siis ikinä! Ei perse. Vituiksihan se meni. Kattelin meidän koulun tuloksia ja heittelyt on aikas kovia. Kaikkia löytyy 39-88p. Kukaan ei sentään saanut täysiä. Muahahahhahah. Kyllä mua vituttaa jos saan alle 80p.

Ruotsi: 47pst.
Englanti: 64pst.

Englantiin olen kyllä pettynyt, kun normaalisti on paljon parempia pojoja tullut. Ruotsiin olen taas kohtuullisen tyytyväinen, se kun ei yllättäen ole ihan vahvin lenkki meikäläisellä. Pakollisena sen kuitenkin kirjoitan, joten kai tässä pitää alkaa sanastoa opettelemaan.

On muuten ihan loistavaa aikaa punttitreenejä ajatellen tämä lukuloma :rock:... Sitä herääkin ihan mielellään jo aikaisin aamuaerobiselle ja ruokailutkin saa jaksotettua optimaalisti. Ja näillä näkymin tilanne jatkuu samanlaisena aina tammikuulle saakka, jolloin lähdetään tuhoamaan ne vähäisetkin, kovalla työllä hankitut lihanrippeet armeijan harmaisiin ;)

Mä näkisin tulokset netistä, jos muistaisin kokelasnumeroni... Oli siinä tärkeämpiäkin keskittymisen kohteita kuin joku kokelasnumero :/ Ei sitä nyt tässä lomalla tietänkään mistään saa tietää...

No ruotsin kuuntelu oli aivan perkeleellisen vaikee. Puheesta ymmärsi likimain kaiken, mutta ne monivalintakysymykset, niin vaikeeta sanastoa kysymyksissä, ettei ymmärtänyt mitä kysyttiin :wall: .
Kuka nyt harjoittelee kahden ja puolen vuoden sanastot ulkoa kuunteluihin. Saisi ne vähän yo-lautakunnassa miettiä, että selveneeköhän ne kysymykset keskiverto b-ruotsin opiskelija, vaikka sipoosta olisikin :rolleyes: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom