Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee korkeimmat rajat vuosiin, L:n raja jossain 57 pinnassa ja omat 19 pistettä ei välttämättä riitä ees b:hen.:(Odysseus sanoi:Mites muut pitkänmatikan kirjoittajat, mitä arviotte pisterajoista?![]()
Ens viikolla meillä, ei muakaa vituta.AM sanoi:Mä en ole saanut vielä edes äikän otsikkoaineen alustavia. :thumbs: Nopeeta toimintaa koulun osalta.

NATO sanoi:Tulee korkeimmat rajat vuosiin, L:n raja jossain 57 pinnassa ja omat 19 pistettä ei välttämättä riitä ees b:hen.:(
NATO sanoi:Ens viikolla meillä, ei muakaa vituta.![]()
Mitää kussu, lähinnä omistin ku kattoo kurssinumeroita. :Dramboo sanoi:Mitä, good 'ol nato-ohjus kusi matikan ;) -Draghon
Alustavasti:
Fyssasta sain 20 pistettä, äikän molemmat aineet 77 pistettä ja lyhyt matikka 44 pistettä. Tosin vasta alustavia, maantiedosta ja enkusta ei mitää tietoa...
NATO sanoi:Tulee korkeimmat rajat vuosiin, L:n raja jossain 57 pinnassa
Integrandi sanoi:Hissun on...veikkaisin jotain 52-53 pistettä. Ytl otti kyllä opikseen parin vuoden takaisesta mokastaan.
SniffDaddy sanoi:Jaa, mitäs ne teki?
Sukulaku sanoi:Matikka meni kyllä niin persiilleen kun vain voi. 13 pisteellä ei paljon juhlita
Menisköhän tuo edes läpi?
Ja ruotsin tuloksia ei ollu tosiaan vielä esillä mut opelta ne sain ku vaatimalla vaadin ja 162 pistettä ois tarjolla. Mihin ne riittää, puhutaanko tässä i,a,b vai c linjasta, mulla ei oo hajuukaan..Mulla 85 pistettä. Voi kun parila pisteellä nousisi YTL:lässä, kun on viime vuosina vaadittu 87 pojoo E:hen. Noilla ruotsin pisteillä melko varmasti B.NATO sanoi:Juupajaapa, äikän otsikkoaineesta 87 pistettä eli ihan siinä rajoilla että heruis e.Ja ruotsin tuloksia ei ollu tosiaan vielä esillä mut opelta ne sain ku vaatimalla vaadin ja 162 pistettä ois tarjolla. Mihin ne riittää, puhutaanko tässä i,a,b vai c linjasta, mulla ei oo hajuukaan..