Yo-kirjoitukset kevät 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Andy-
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä historiasta saattaa L irrota 31 pisteellä ku mulle opettaja ennusteli E:tä 28 pisteellä. Tiiä sitte miten muuttuu pisterajat.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enkun aineitten aiheet oli mun mielestä perseestä. Väänsin sitten jotain ympäripyöreetä paskaa asevelvollisuudesta 150 sanaa. Muuten meni oikeen hyvin..
 
Enkun YO oli mielestäni yllättävän helppo. Aineiden aiheetkin oli sellasia että jokainen pysty kirjoittaan mielestäni ihan kelvollisen aineen. Itse väänsin aineen korhdasta 4. What sort of army? Helppoa kauraa mielestäni. Ja nyt sitten odotellaan sitä L:ää. :D
 
Yeah buddy, pitkä enkku tuli kirjoitettua ja sukolista oikea rivi:

Englanti, pitkä oppimäärä, kirjallinen osa 27.3.2006

1. B, 2. B, 3. A, 4. B, 5. C, 6. A, 7. A, 8. B, 9. B, 10. C,
11. A, 12. B, 13. A, 14. C, 15. C, 16. A, 17. B, 18. B, 19. C, 20. B,
21. B, 22. B, 23. C, 24. C, 25. C, 26. D, 27. A, 28. A, 29. B, 30. B,
31. B, 32. C, 33. C, 34. D, 35. A, 36. A, 37. A, 38. D, 39. C, 40. A,
41. D, 42. A, 43. B, 44. D, 45. A, 46. B, 47. B, 48. A, 49. B, 50. A,
51. C, 52. A, 53. C, 54. B, 55. A

Itsellä meni tekstinymmärtämisestä 22/25 ja kieliopista 26/30. Tähän voi olla ihan tyytyväinen, harmittaa tosin että jo eka monivalintakohta meni väärin.
 
Itsekin tein tosta nelos aiheesta, eli armeijasta. Kis kis.

Ruotti meni läpi!!!! a ja b:n rajoilla!! Juhlat pystyyn! :kippis1:
 
Karpaasi85 sanoi:
Yeah buddy, pitkä enkku tuli kirjoitettua ja sukolista oikea rivi:
. Tähän voi olla ihan tyytyväinen, harmittaa tosin että jo eka monivalintakohta meni väärin.

Tuolla minulle tulisi ymmärtämisestä 23 oikeaa ja rakenteesta 19. Rakenne on kyllä yhtä ärsytystä. Luettu meni kyllä ihmeen hyvin.

Ehkä paras oli kun vastasin: Hollantilaisella maalarilla oli strabismus, joka oletettavasti paransi hänen kykyään muuttaa kolmiulotteisia kuvia kaksiulotteisiksi. :) Saa nähdä mitä YTL:n pellet pitävät strabismuksestani :D
 
kpsk sanoi:
Ehkä paras oli kun vastasin: Hollantilaisella maalarilla oli strabismus, joka oletettavasti paransi hänen kykyään muuttaa kolmiulotteisia kuvia kaksiulotteisiksi. :) Saa nähdä mitä YTL:n pellet pitävät strabismuksestani :D

Itse pistin tohon, että hänellä oli häiriö silmässä, joka mahdollisesti auttoi häntä kääntämään kolmiuloitteiset maisemat kaksiuloitteiseksi... tai jotain ton tapaista. :)
 
Ite pistin vaa että hänellä oli häiriö silmässä. Aineen tein ykkösestä, tosi hyvä tuli omasta mielestä, paras lukios. Mutta eipä toi nyt enää jaksa kiinnostaa, eiköhän sieltä se E paukahda.

Pääasia et on OHI! :rock: :hyper:
 
Mistä lähteestä tää oikea rivi on?
Edit: on nimittäin ihme vastauksia parissa kohtaa ainakin
Edit2: tai sitten on vaan mulla väärin :itku:
 
AM sanoi:
Vitullako te muistatte mitä ootte vastannut ?

Kirjotin aineen EA aineen kolmosesta(The gadget of the future), aiheena Pääsiäismunan kiillotin. :)


Auttaa kun ottaa sen lärpäkkeen kotiin :rolleyes:

Aika villi aihe btw herättää niinkin ajankohtaisena kysymyksenä varmasti extrabongoja.

Mitkä asiat tekivät Normanista hyvän pelaajan? Laitoin suorat lyönnit ja kisamenestys. Jäi kaivamaan kun toisaalta se hyvä muisti (kenttä hallussa) ja autismi (kyky keskittyä kummallisiin asioihin) vaikuttavat myös. Mikähän mahtaa olla YTLn totuuuuuuuuuuuuuS siinä?


edit: vihamielisyyteni YTLää kohtaan johtuu opiskelijan olemattomasta oikeusturvasta, opettajien nöyryyttämisestä, epäasiallisista kysymyksenasetteluista esim. tässä englannissa, maantiedon lappi-jokerista ja vientituotetehtävästä joissa molemmissa piti olla Vain Ne Oikeasta kohdat, vaikka muitakin oikeita vaihtoehtoja olisi ollut, kemian kahdeksan vs kuusi tehtävästä jne. Typerää. Samoin kuin ainereaalin arvostelu Gaussin käyrällä- minkään aineen kirjoittaja ei yleisesti ottaen kirjoita niin huonosti että ansaitsisi hylätyn. Gauss oli hyvä edellisessä reaalissa.
Jos koejärjestelmä muuttuu olennaisesti vaikuttaen niihin kirjoittaviin, niin miksi arvostelua ei muuteta paremmin todellisuutta vastaavaksi? Ainereaali on muutenkin ontuva viedessään lukion yleissivistävää vaikutusta pois ja pakottaessaan ja 16v valitsemaan suuntautumistaan perinteistä lyhyt/laaja matikka- linjaa huomattavasti enemmän.
 
kpsk, eihän kisamenestys tee vielä kenestäkään hyvää pelaajaa ;) Itse pistin, että kaveri oli harvinaisen lahjakas ja sitten ne lyönnit...
 
Karpaasi85 sanoi:
kpsk, ...

Niih.. Jotenkin tuntuu että osaamista mitataan pilkunnussintataidolla ja minua harmittaa tulla nöyryytetyksi omalla kentälläni (PNT). Kuka määrittelee hyvän pelaajan? Eivät palkinnot kyllä suoranaisesti sitä todellakaan tee. Huoh. Toisaalta tuo 50v menestyksekäs kilpakolopallourakin voitaisiin luokitella sitä tekemään.Hole in oneistakin olisi saanut varmaan pisteen.

Minullakin oli muuten kummassakin aukkotehtävässä ensimmäiset väärin. Huoh. No, kyllä sitä ehtii.
 
Mites kemian kirjottajat ovat täälät saaneet lähtöpisteiksi? Mä sain 30/36. Aika penkin alle meni koko kemia ku vähän typeriä huolimattomuus virheitä tuli. Taitaa M tulla, ehkä jollakin todella tuurilla voin E saada, noh syksyllä uudestaan jos M tulee :)
 
Onkos kemiassa maksimit muka 36? Eikö ne jokerit oteta siihen kans mukaan, eli maksimit ois 42 pistettä?(4x6+9x2) Näin ainaki historiassa ja yhteiskuntaopissa. Voin olla väärässäki ton kemian suhteen.. Asiasta kun en juuri tiedä. Selitänpä silti ^^
 
jep jep... ne vaihtoehdot on joskus niin outoja että oikean valitseminen on ihan mahdotonta vaikka osais joka sanan tekstistä ja tietäs aiheesta vaikka kuinka.
 
Pullahiiri sanoi:
Onkos kemiassa maksimit muka 36? Eikö ne jokerit oteta siihen kans mukaan, eli maksimit ois 42 pistettä?(4x6+9x2) Näin ainaki historiassa ja yhteiskuntaopissa. Voin olla väärässäki ton kemian suhteen.. Asiasta kun en juuri tiedä. Selitänpä silti ^^
Eiköhän se ilmoteta 30/36 sen takia koska L:n raja ei voi olla käsittääkseni yli 36 pistettä vaikka miten paljon olisi ylittäjiä. Voitte vaikka kuvitella mikä haloo siitä syntyisi, jos täydellisellä suorituksella ei saisi L:ää.
 
Tänää oli ne enkun kirjotukset. Niin - siin oli se toinen luetun ymmärtämis-tehtävä. Niin - siin yhdes kohas oli kysymys että mitä sen äijän salkussa olleista papereista kävi ilmi. Niin- vastaukset oli a)sillä on monta muijakaveria b)se äijä on vakooja c)se äijä on P.A. Niin - mikä noist oli oikee vastaus? Kahen kaverin kans just väännettiin siit ku yhen mielestä se oli vakooja, toisen mielestä se oli auki ja mun mielestä toi a oli oikee. Mitä työ vastasitte siihen?
 
kpsk sanoi:
Auttaa kun ottaa sen lärpäkkeen kotiin :rolleyes:

Eihän sen mukaan ottaminen tullut edes mieleen.

Normannista hyvän pelaajan teki suorat lyönit ja yksityiskohtaisen tarkka kenttä muisti tjms.... Otin riskillä ja pistin sieltä tekstin lopusta ton toisen kohdan, koska sopi siihen paremmin.

Deat sanoi:
Tänää oli ne enkun kirjotukset. Niin - siin oli se toinen luetun ymmärtämis-tehtävä. Niin - siin yhdes kohas oli kysymys että mitä sen äijän salkussa olleista papereista kävi ilmi. Niin- vastaukset oli a)sillä on monta muijakaveria b)se äijä on vakooja c)se äijä on P.A. Niin - mikä noist oli oikee vastaus? Kahen kaverin kans just väännettiin siit ku yhen mielestä se oli vakooja, toisen mielestä se oli auki ja mun mielestä toi a oli oikee. Mitä työ vastasitte siihen?

Ei se ainakaan vakooja ollut.
 
Majuri oli oikeassa elämässä varmaan P.A, mutta eivät laukussa olleet maksamattomat laskut ja vihainen kirje pankista vielä rahattomaksi tee, eihän?

Itse laitoin tyttöystäviä, kun siellä oli rakkauskirjeitä usealla käsialalla ja kun oli vielä naimisissakin. Se oli myös karpaasin postin mukaan a eli tyttöystäväsetti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom