Yo-kirjoitukset kevät 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Andy-
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikutti aika helpolta juu. Toki joku 3-4 laskua meni nollanarvoisesti :D
Taisin vähän sählätä siinä loharitehtävässä. Sain 88 kyynärää Nidistä ja 112 Dracosta. Laskeskelin kotona hieman ja tais jäädä vähän puolitiehen toi. Mitä muut saivat tosta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Läpihän se meni niin että paukahti... Eilen availin kertauskurssin kirjaa ekaa kertaa ja päätin ekan laskun kohalla että en kyllä laske laskuakaa ennen koetta, oli sen verran hepreaa noi jutut. Tänään kuitenki kokeessa tuntu että 8 ainaki oli täysin oikein + ne 2 muutaki ois menny melkee täysin oikein.. :rock: näin siinä vaan sattu taas käymään. en oo lukenu hetkeäkää koko kirjotuksiin enkä aikonutkaan, se ei vaan yksinkertasesti toimi mulla niin se oppiminen :rolleyes:

pystyin kusee ekas ja tokas pahasti niitä kohtia, MUTTA SITTEN ounasin kolmostehtävän!! kait, oliks ne kateetit 12 ja 9 cm ?
pakko päästä läpi tai .. jotain

samout sanoi:
pystyin kusee ekas ja tokas pahasti niitä kohtia, MUTTA SITTEN ounasin kolmostehtävän!! kait, oliks ne kateetit 12 ja 9 cm ?
pakko päästä läpi tai .. jotain
9+15+12 = 36
9^2+12^2 = 15^2
Eli kyllä. Sain kokeilemalla ton 9 ja 12, mutten osannu vääntää kunnon laskuja niiden ympärille:D Pistin sit jotain omaa sinne. Kai siitä jotain kivaa tulee.

Tuntu ihan vitun helpolta, sain 10 tehtyä helposti ja mielestäni ihan oikein. Todellisuus on varmaan jotain muuta, mutta luulen että E tuosta ainakin tulee. Mites muillla? Oliko helppo? Nouseeko rajat pilviin?

5 sain omasta mielest' varmasti oikein ja pari lottoa....hyvin meni siihen että ~6 keskiarvlla ollaan kursseja veivattu.

Meni se lohikäärmetehtävä vituiks. Laitoin niiden painot väärinpäin. Vastaus siis ihan väärä. Mitenkähän onnistuin tekemään noin alkeellisen mokan vaikka tarkistinkin tehtävät. Ei kai tuo nyt nollille kuitenkaan mene kun laskemisperiaate muuten varmaankin oikein?
Muut tehtävät meni varmaankin oikein...
Kemiasta 34 pistettä.

Juups yllättävän helpolta tuntu tuo koe itsestänikin. Ei siis sillä et oisin osannu kaikki tehtävät mut noin niinkun yleisesti ei ollu mitään ihmeellisii tai vaativia tehtäviä ensimmäisen 11 joukossa, joita itse laskin. Toivottavasti rajat ei nouse paljoa, kun koe vaikuttanut ilmeisesti muistakin helpohkolta.

Mainitkaapas sitten onko kyseessä pitkä vai lyhyt. Minulla siis pitkä. Ois kiva kuulla vastauksia tohon loharitehtävään.

zuhi sanoi:
Kemiasta 34 pistettä.

Vaikka olenkin jo kirjoittanut niin aika mielenkiintoista odotella kemian pisterajoja. Tehtävät näytti helpoilta ja jos ytl päätyy siihen, että 8 tehtävän papereista valitaan 6 parasta niin nuo pisterajat voivat olla todella helvetilliset. En kyllä edes tuolla 34 pisteellä vielä systyttäisi sikaria L:lle.

E:tai sitten ne rupeaa nussimaan pisteitä jostain älyttömistä jutuista....saatanan tunarit.

Loharitehtävästä sain 91 ja 109.
Onnistuin kusauttamaan pari tehtävää osittain, toivottavasti nyt ei jäädä parin pisteen päähän L:stä. E:hen olen tyytyväinen, mutta kyllä syö jos tuollaisten virheitten takia jää pari pistettä vajaaksi.
Fysiikasta opettaja lupaili noin 35 pojoa, E:tä toivotaan sormet ja varpaat ristissä.

Taitaa olla C tulossa matikasta, vitun hyvällä tuurilla saattas olla mahdollisuudet M. Mitä kaasusäiliö tehtävästä onnistumis todennäköisyydeksi? Mulla tais tulla jotain 75% ja kaikilla kavereilla eri vastaukset...

zuhi sanoi:
Meni se lohikäärmetehtävä vituiks. Laitoin niiden painot väärinpäin. Vastaus siis ihan väärä
Oli virheet näköjään ihan muualla siinä tehtävässä.

vastauksia
Tuolla on jo vastauksia matikkaan.

Lohikäärmetehtävä meni melkein kokonaan väärin ja kahdessa muussa tehtävässä oli pienet virheet. Uskosin että noista lähtee suunnilleen 6-8 pistettä.
Vielä ois pienet mahdollisuudet ällään, mutta todennäköisesti tulee E.

Muut tehtävät oli mulla oikein (siis ton helsingin sanomien ratkaisusivun mukaan) paitsi aivan käsittömästä syystä lohikäärmetehtävässä kun olin muodostanut oiken f(x) funktion niin se derivoinnissa vahingossa lisäsin derivaatan potenssia, vaikka piti vähentää!! AIVAN käsittämätön moka :D Toivottavasti muutama piste tulee siitä lohikäärme tehtävästä ku muut oli oikein...

Edit. Eikös oo joku sellanen rahasto, joka lahjoittaa kaikille 60/60 pojoo kirjottaneille 1000e stipendin? Tai niin meidän matikan ope sano...

Kirjoitin lyhyen matikan tuntu että meni hyvin. Laskeskelin ainakin että ainakin kuudesta tehtävästä voisin saada jopa täydet+muiden tehtävien pisteet. Äidinkieli lähtee 88 pisteellä :hyper:

Ehkä hieman vaikeampi oli pitkän matikan yo mitä olin odotellut. 10 kuitenkin laskin ja kaikki muut paitsi prosenttilaskun toinen kohta on oikein :hyper:

Kylhän tuo vähän vituttaa jos tuohon se 60/60 kaatuu...

Odysseus sanoi:
Edit. Eikös oo joku sellanen rahasto, joka lahjoittaa kaikille 60/60 pojoo kirjottaneille 1000e stipendin? Tai niin meidän matikan ope sano...

Tuon ku ois joku mullekin aikasemmin sanonu niin oisin lukenu kyllä vähän enemmän ku pelkän kertauskirjan ja varmasti istunu siellä kokeessa siihen kolmeen asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom