Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä vain Ei taida kyllä lähteä se ällänä, niinkuin otsikkoaine teki. Miten sulla Hämmer lopulta ne Reaalin pisteet meni alustavasti? Mulle 7 fyssaa +1 kemma =47p. L näyttäis aika varmalta Josko sitä vielä onnistuis saamaan matikasta hyvillä pisteillä L:n ni vois unelmoida paperivalinnasta TUTA:lle (enkusta L syksyltä).Hämmer sanoi:Onko muita, jotka kirjoittivat siitä "urheilu on aikuisille annettu lupa leikkiä"-tehtävästä äidinkieli2:ssa?
No sähän se vasta nörtti oot Itsellä reaalista (filosofia ja ET) 42 pistettä alustavasti. Toivotaan ällää, mutta pitää olla tyytyväinen, jos "edes" E:n saa.Kiipijä sanoi:Kyllä vain Ei taida kyllä lähteä se ällänä, niinkuin otsikkoaine teki. Miten sulla Hämmer lopulta ne Reaalin pisteet meni alustavasti? Mulle 7 fyssaa +1 kemma =47p. L näyttäis aika varmalta Josko sitä vielä onnistuis saamaan matikasta hyvillä pisteillä L:n ni vois unelmoida paperivalinnasta TUTA:lle (enkusta L syksyltä).
Hämmer sanoi:Onko muita, jotka kirjoittivat siitä "urheilu on aikuisille annettu lupa leikkiä"-tehtävästä äidinkieli2:ssa?
number_one sanoi:Mut tosta lukemisesta pakko sanoo etten oo ikinä osannu opetella juttuja kirjoista :itku: sääli sinänsä...
Kiipijä sanoi:Kyllä vain Ei taida kyllä lähteä se ällänä, niinkuin otsikkoaine teki. Miten sulla Hämmer lopulta ne Reaalin pisteet meni alustavasti? Mulle 7 fyssaa +1 kemma =47p. L näyttäis aika varmalta Josko sitä vielä onnistuis saamaan matikasta hyvillä pisteillä L:n ni vois unelmoida paperivalinnasta TUTA:lle (enkusta L syksyltä).
Ranta sanoi:31 pistettä reaalista. Nyt harmittaa. Piti sitten mennä kämmii ET-vastaukset.
Hämmer sanoi:Reaalista 41 pistettä. Aivan törkeä pettymys, kun ajattelee, etten ollut tehnyt ainuttakaan tehtävää väärin...
number_one sanoi:Miten jengi voi olla näin käsittämättömän kovia?
Onko Pakkis joku Mensalaisten salaseura?
Kusettaako jengi tuloksissaan?
Vai olenko minä yksinkertaisesti jotenkin tyhmä?
Se on jotenki kummallista välillä ku juttelee jonkun tyypin kanssa esim. tulevasta kokeesta, ja sit vaikuttaa et molemmat tietäs asiat about yhtä hyvin...
Sit kaveri saa kympin ja ite saa seiskan :itku:
Tota oon aina ihmetelly
number_one sanoi:Se on jotenki kummallista välillä ku juttelee jonkun tyypin kanssa esim. tulevasta kokeesta, ja sit vaikuttaa et molemmat tietäs asiat about yhtä hyvin...
Sit kaveri saa kympin ja ite saa seiskan :itku:
Tota oon aina ihmetelly
number_one sanoi:Se on kyllä myös välillä hieman outoa, kun jotkut todella kovat koulu-äijät eivät pysty suodattamaan huippu osaamistaan arkielämään.
Kaveri jolla on äikän, reaalin ja matskun numerot täysiä kymppejä häviää väittelyssä perus ammattikoulu tyypille, ja näitä esimerkkejä on ylläri paljon :D
Itteäni aina naurattaa ku voitan melkeempä aina kaverini trivial pursuitissa, vaikka kyseinen heebo kirjoitti L reaalista L pitkästä matskusta
Kummallista :jahas:
Timbe sanoi:Miten on tyypeillä matikkaan lukeminen sujunu? Onko tullu luettua? 2 päivää aikaa
Ite oon laskenu jonku verran yo-tehtäviä, pääasiassa niitä helpoimpia (1-5) ja selannu melkee kaikki kurssien kirjat läpi kattoen esimerkkejä. Huominen ja ylihuominen vielä kiukulla laskien ja sitte kirjottelemaan, jonka jälkeen lomalle ja ---> :kippis1: