Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arsi sanoi:Enkä muutenkaan usko, että ne sitä sisältöä niin hirveästi Englannin aineessa tuijottavat.. Kunhan näkee, että tehtävänanto on suurin piirtein ymmärretty.
Tomppa85 sanoi:33. Kumpi on sinulle läheisempi, Kolumbus vai Odysseus?
Reilu kolme sivua tesktiä. Paras äikän aine ikinä, mutta niin ne aina ovat, ennen kuin ne palautetaan...
Hoku sanoi:Sulle ja hatunnosto vielä päälle. Toihan on ainakin mun mielestä aika helvetin vaativa tehtävänanto. Saako tiedustella pikku referaattia ihan mielenkiinnosta, että mitä pistit sinne?
Mulla ei riittänyt rohkeus tohon tehtävään millään kun tuntui, että olisi vaatinut hiukan enemmän pohdintaa kuin sen kaksi-kolme tuntia mikä tuolla on aikaa. Eikä oikein muutenkaan ollut kauhean luova olo. :lol2:
Kerranhan oli joku tällaine 1+1=2? - niminen tehtävänanto. Aika mielenkiintoisia aineita varmaan tuosta tullut...
Hoku sanoi:Aika mielenkiintoisen tekstin olit, Tomppa, väsännyt. :thumbs:
Mä kirjailin niistä nöyryytysohjelmista ja analysoin ihmiset vahingoniloisiksi paskiaisiksi, noin niinkuin pääpiirteittäin. :D Vajaa viitisen sivua tekstiä ja sinänsä harmittaa, kun en oikein mitään tosi innovatiivista sinne mahduttanut.
Mä tykkään kanssa viljellä noita helvetin taiteellisen kuuloisia väännöksiä loppukappaleissa, antaa tosi runosieluisen kuvan ja ainakin opettaja tykkää :D :whip: . Tiedä sitten mitä ytl:n naavaparrat meinaa. Tämä aine oli kyllä enemmänkin sellainen pikku huumorisäväyksillä kyllästetty, kepeä analyysi.
Tomppa85 sanoi:5 sivua? Itsellä oli tänään periaate, että mitä vähemmän sivuja, sitä vähemmän virheitä. ;)