Ympärysmitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Big P
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Archey lahjakkain harrastebodari mitä tiedän. Ei ihan heti uskoisi että 50v naturaali kyseessä. Jos valtion päättäjät näkisivät nuo kuvat niin eläkeiät nousisi ainakin 10 vuodella välittömästi :D

Kysymys kuuluu missä kunnossa herra olisi voinut olla, jos olisi aloittanut bodailun jo teini-iässä?

Nuo voimatasotkin järjettömät, jos pitkien treenitaukojenkin jälkeen otetaan 130kg sarjaa penkissä.

Nyt taas paremmin ymmärtää, mikä on lahjakkaan ja lahjattoman urheilijan ero!

Archey lahjakkain harrastebodari mitä tiedän. Ei ihan heti uskoisi että 50v naturaali kyseessä. Jos valtion päättäjät näkisivät nuo kuvat niin eläkeiät nousisi ainakin 10 vuodella välittömästi :D

Kysymys kuuluu missä kunnossa herra olisi voinut olla, jos olisi aloittanut bodailun jo teini-iässä?

Nuo voimatasotkin järjettömät, jos pitkien treenitaukojenkin jälkeen otetaan 130kg sarjaa penkissä.

Nyt taas paremmin ymmärtää, mikä on lahjakkaan ja lahjattoman urheilijan ero!

Kyllä hyvässä kunnossa voi olla vaikka 6-kymppisenä, varsinkin jos on aina treenannut natuna. Itse oon 52-vuotias ja aloittamassa treeniä tauon jälkeen. Mittoja en voi heittää, kun ei löytynyt mittaa mutta kuukausi sitten kun mittasin surkastuneen hauikseni mitta oli 46,5 cm. Siitä on kiva aloittaa ja kehitystä tapahtuu nopeasti johtuen tauosta. Pituuteni on 184 cm.

No kyllä ainakin kaikki minun tuntemat punttaajat, jotka kovassa kunnossa olleet aiemmin, niin jo 5-kymppisenä kuin varjo entisestään (rasvaa kertyy herkemmin, lihastakin alkaa hävitä). Naturaalit siis, ja myös nuorempana roinailleet. Kyllä niitä hyväkuntoisia 6-kymppisiä on todella harvassa, siis joilla lihasta löytyy ja kohtuullisella rasvaprosentilla. Tai jos on, niin ikänsä roinanneet.Aika paljon myös kyse varmasti luontaisista testotasoista, jos on nuorempana testot ylärajalla niin varmasti ne säilyy pidempään ns. normaalina. Sitten jos taas nuorella miehellä on jo testot alarajoilla, niin vähäinenkin kehitys pysähtyy äkkiä kun testot tippuu iän myötä.

Sikäli tollanen lihasmassa nyt ei mahdoton ole pitkäjänteisellä treenillä hommata (n.180cm/100kg ja ne rasvat kait sen 15%). Mutta itse ainakin kateellinen noille tumpuille. On kokoa. Paljon olen nähnyt suhtkoht lihaksikkaita naturaaleja salilla, mutta suurimmalla osalla kädet on jäljessä. Hauska nähdä että myös poikkeuksia löytyy. Sitä huimaa kehitystä& ilmaista salikorttia aloitellessa ei kyllä ihmettele yhtään kun ton tarinan lukee ja tsekkaa noi kuvat.

Lienee muutaman roinaepäilyksen nuo kädet herättäneet.

Linkeissä noita kuvia, - helvetin vaikea saada kunnon kuvia kun vaimo niitä yritti jotenkin räpsiä samalla kun itse yritin epätoivoisesti pitää kiinni mittanauhasta ja jännittää rintaa ja latseja samaan aikaan.
Läskiä toki on kilpailijoihin verrattuna mutta vyotarö on aamulla tyhjällä vatsalla 85cm ja hartialinjan mittaamiseen eivät normi nauhamitat riitä.

Olkavarsi on yli 50cm ja laitoin yhen huonon forkku-kuvankin et näkee vähän käden rasvoja.

http://i180.photobucket.com/albums/x229/Dynastes/rasvat.jpg

http://i180.photobucket.com/albums/x229/Dynastes/sivuh.jpg

http://i180.photobucket.com/albums/x229/Dynastes/mitta1.jpg

http://i180.photobucket.com/albums/x229/Dynastes/mitta2.jpg

Ei saatana :wtf:! Vaimos on on kyllä melko onnekas tapaus (no homo) kun mies on tuossa kuosissa viiskymppisenä. Siinä on tavotetta kerrassaan monelle punttipetterille.

Heitetään nyt omakin kuva sit ku Archey pisti kanssa :D

http://www.flickr.com/photos/purenatural-/6789779027/

Kuva on 4kk vanha jolloin painoin 105kg, nykyään 116kg. Natuna siis mennään ja alle vuosi treeniä.

Hetken jo luulin, että tällaisesta aiheesta saataisiin asiallinen threadi... olin väärässä :(

PS. Ainoa mitta mihin ei kehonrasvat vaikuta on pippelin pituus... ja juuri sen mittailuksi tämänkin TAAS meni.
PSS. Eikö näiden Riikan myostatiinipojujen pitänyt saada ikuista bannia?

Hetken jo luulin, että tällaisesta aiheesta saataisiin asiallinen threadi... olin väärässä :(

PS. Ainoa mitta mihin ei kehonrasvat vaikuta on pippelin pituus... ja juuri sen mittailuksi tämänkin TAAS meni.
PSS. Eikö näiden Riikan myostatiinipojujen pitänyt saada ikuista bannia?
Miten ylipäätään voidaan saada asiallinen thread jostain cbb-jätkien ympärysmitoista? Vaikka olis kuinka isot mitat, niin jos et osaa poseerata ja tuoda lavalla niitä lihoja esille niin ei sieltä kyllä menestystäkään heru. Siinä mielessä tää on IMO todella turhanpäiväinen ketju, paitsi jos haluaa mielenkiinnosta vertailla itseään cbb-ukkeleihin.

No kyllä ainakin kaikki minun tuntemat punttaajat, jotka kovassa kunnossa olleet aiemmin, niin jo 5-kymppisenä kuin varjo entisestään (rasvaa kertyy herkemmin, lihastakin alkaa hävitä). Naturaalit siis, ja myös nuorempana roinailleet. Kyllä niitä hyväkuntoisia 6-kymppisiä on todella harvassa, siis joilla lihasta löytyy ja kohtuullisella rasvaprosentilla. Tai jos on, niin ikänsä roinanneet.Aika paljon myös kyse varmasti luontaisista testotasoista, jos on nuorempana testot ylärajalla niin varmasti ne säilyy pidempään ns. normaalina. Sitten jos taas nuorella miehellä on jo testot alarajoilla, niin vähäinenkin kehitys pysähtyy äkkiä kun testot tippuu iän myötä.

Sikäli tollanen lihasmassa nyt ei mahdoton ole pitkäjänteisellä treenillä hommata (n.180cm/100kg ja ne rasvat kait sen 15%). Mutta itse ainakin kateellinen noille tumpuille. On kokoa. Paljon olen nähnyt suhtkoht lihaksikkaita naturaaleja salilla, mutta suurimmalla osalla kädet on jäljessä. Hauska nähdä että myös poikkeuksia löytyy. Sitä huimaa kehitystä& ilmaista salikorttia aloitellessa ei kyllä ihmettele yhtään kun ton tarinan lukee ja tsekkaa noi kuvat.

Lienee muutaman roinaepäilyksen nuo kädet herättäneet.

Kyllä joskus vitutti kun esim. työmaa ruokalaan marssiessa yks viiskymppinen inssi heitti noin 30 ihmisen kuullen, etteivät nuo kädet ole kaurapuurolla hankitut, vaikea siihen oli keksiä mitään nasevaa vastausta. Äijä muuten kuoli sydäriin pari vuotta myöhemmin vaikka oli olevinaan kovakin urheilija.

Olen ollut suht kovarunkoinen ja kympin rasvoissa jo 16-17 vuotiaana pelkästään nyrkkeily taustalla. Testotasoja ei ole koskaan mitattu, mutta arvelen niiden olleen nuoruudesta lähtien korkeat libidosta ja känni-agresiivisuudesta päätellen. Ensimmäistä kertaa kun kokeilin penkkipunnerrusta nostin helposti alle 70 kiloisena noin 80kg. Olen aina palautunut harjoituksista nopeasti. Liikuntanumoro oli koko kouluajan 9, yleisurheilussa olin luokan, paras mutta joukkuepeleissä huonompi. Jouduin nuorempana aina jengitappeluihin, kun oli hiukan viinahöryjä päässä. Nuorena aikusenakin oli myös korkean libidon takia usein puolison kanssa riitoja, kun toinen osapuoli oli suht normaali mutta itse olisi halunnut aina.

30- kymppisenä oli muuten kolesterolit 2,9 ja jälkeen päin olen ajatellut senkin liittyneen kovaan testotuotantoon kun kolesteroli on mm. testosteronin esiaste. Roinaajilla kolesteroliarvot ovat lähes järjestään huimat. Suvussa on helvetisti harteikkaita väkivahvoja juoppoja, jotka ovat kuolleet onnettomuuksissa suht nuorina, enemmän kirous tuokin ja osa syy myös siihen etten itsekkään koskaan pystynyt harjoittelemaan kovin pitkiä aikoja sortumatta kaljoitteluun ja lopulta jättämään treenaamisen.

Epäilen että nyky yhteiskunnassa menestyy ja pääsee helpommalla matalamilla testotasoilla, ainakin niillä on helpompi säilyttää terve järki.

Aijon julkaista hetken kuluttua poseclipin niin näätte! jos ei kuvaan ole uskomista niin se tietää sitä että ette tiedä bodauksesta mitään!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei jumalauta..taas sama ukko huutelee samaa paskaa. Riikamyostatiiniplaaplaa2vkotreeniänatunaetteuskovaivittueikiinnostajosetteusko :DDD

Syy että yli 50 ei ole enää niin hyvässä kunnossa johtuu usein motivaation puutteesta ja vammoista. Itse olen 52-vuotias ja treenannut vuosina 1978- 2011 niin paljon että nuorempia hirvittää. Olen ollut viimeiset 30 vuotta terveempi kuin 20-vuotiaana. Inttiin mennessä vuonna 1980 oli paikat - olkapää, polvi ja alaselkä enemmän tai vähemmän kipeenä. Syynä oli liian voimapainotteinen treeni.

Kun treenaa aina natuna niin kondis voi pysyä tasaisesti hyvänä hyvinkin kauan. Toisin on jos alkaa käyttää aineita. Kondis nousee aluksi mutta aineista on luovuttava jossain vaiheessa ja sen jälkeen oma hormonituotanto on aivan sekaisin ja kondis romahtaa ja motivaatio treenaamiseen natuna todella vaikeaa. Lisäksi aineiden käyttö lisää loukkaantumisriskiä. Olen vuosien kuluessa nähnyt todella paljon tapauksia joilla on käynyt näin.

Kyllä joskus vitutti kun esim. työmaa ruokalaan marssiessa yks viiskymppinen inssi heitti noin 30 ihmisen kuullen, etteivät nuo kädet ole kaurapuurolla hankitut, vaikea siihen oli keksiä mitään nasevaa vastausta. Äijä muuten kuoli sydäriin pari vuotta myöhemmin vaikka oli olevinaan kovakin urheilija.

Olen ollut suht kovarunkoinen ja kympin rasvoissa jo 16-17 vuotiaana pelkästään nyrkkeily taustalla. Testotasoja ei ole koskaan mitattu, mutta arvelen niiden olleen nuoruudesta lähtien korkeat libidosta ja känni-agresiivisuudesta päätellen. Ensimmäistä kertaa kun kokeilin penkkipunnerrusta nostin helposti alle 70 kiloisena noin 80kg. Olen aina palautunut harjoituksista nopeasti. Liikuntanumoro oli koko kouluajan 9, yleisurheilussa olin luokan, paras mutta joukkuepeleissä huonompi. Jouduin nuorempana aina jengitappeluihin, kun oli hiukan viinahöryjä päässä. Nuorena aikusenakin oli myös korkean libidon takia usein puolison kanssa riitoja, kun toinen osapuoli oli suht normaali mutta itse olisi halunnut aina.

30- kymppisenä oli muuten kolesterolit 2,9 ja jälkeen päin olen ajatellut senkin liittyneen kovaan testotuotantoon kun kolesteroli on mm. testosteronin esiaste. Roinaajilla kolesteroliarvot ovat lähes järjestään huimat. Suvussa on helvetisti harteikkaita väkivahvoja juoppoja, jotka ovat kuolleet onnettomuuksissa suht nuorina, enemmän kirous tuokin ja osa syy myös siihen etten itsekkään koskaan pystynyt harjoittelemaan kovin pitkiä aikoja sortumatta kaljoitteluun ja lopulta jättämään treenaamisen.

Epäilen että nyky yhteiskunnassa menestyy ja pääsee helpommalla matalamilla testotasoilla, ainakin niillä on helpompi säilyttää terve järki.

Samanlaisia kokemuksia kuin Archeylla. Libido oli niin kova vielä n. 35-vuotiaana että haittasi monia asioita. Olen myös palautunut treeneistä hyvin ja kehitys sitä luokkaa että on syytelty aineiden käytöstä.

Ruokavalio oli nuorena sellainen että kolestroliarvot ilmeisesti korkeat. Suvussa muutkin miehet harteikkaita ja luonnostaan lihaksikkaita.
Samaa mieltä että nykymaailmassa pärjää tyypit joilla ilmeisesti luonnostaan alhaiset testotasot.

Ei millään pahalla mutta mun mielestä nykyään parikymppiset kundit on aika neitejä.

Hyvä esimerkki. Olin parikymppisenä raksoilla töissä. Oli kunnia asia että nuoret kundit teki raskaat hommat ja jeesattiin niin ettei vanhemmat starat joutuneet esim. nostaa mitään painavaa. Nyt kun on itse yli 50-vuotias niin joutuu tekee kaikki raskaat hommat kun nuoret kundit ei jaksa tai viitsi.

Onkohan jotain tutkimuksia testotasojen muutoksista esim 25-vuotiailla miehillä aikavälillä 70-luku vs nykypäivä.

Varmaan suurin yksittäinen tekijä mikä laskee testotasoja nykypäivänä on elämäntapojen muutos. 40 vuotta sitten ihmiset olivat aktiivisempia verrattuna nykypäivään kun istutaan telkkarin tai tietokoneen ääressä. Liikkumattomuus taas johtaa ylipainoon mikä laskee testotasoja.

Olen lukenut, että nämä nykyajan pitkälle prosessoidut einespaskat laskisi myös testoja. Ja näistä eineksistähän nykynuorison ruokavalio pääasiassa koostuu.

Itse olen kerran käynyt CBB lavalla heilumassa. Vaikka omaan kuntoon en tyytyväinen ollut, niin tässä jotain mittoja. Rasvaa jäi ja tankkaus meni pieleen.

Pituus 183cm

Omia mittoja kisoissa 2011
Paino 75,4kg (Meni kroppa liian tyhjäksi)
Hauis 42 cm
Reisi 60cm
Vyötärö 75cm
Rasvat pihtien mukaan noin 5-6%

Jotain mittoja off kunnossa:
Paino 82kg
Hauis 44cm
Reisi 61cm
Vyötärö 80cm
Rasvat noin 10%

Paino on suurimmillaan käynyt itsellä voimatyyppisellä treenillä 103kg ennen kiinnostumista kehonrakennuksesta. Silloin mitat olivat muuten samaa luokkaa kuin nykyään, mutta vyötärö oli paljon isompi :)

P.S Samalla salilla treenaan Archeyn kanssa ja täytyy sanoa hänestä sen verran, että on oikeasti kovimmassa kunnossa kaikista 50 vuotiaista mitä tiedän.:thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom