Kyllä joskus vitutti kun esim. työmaa ruokalaan marssiessa yks viiskymppinen inssi heitti noin 30 ihmisen kuullen, etteivät nuo kädet ole kaurapuurolla hankitut, vaikea siihen oli keksiä mitään nasevaa vastausta. Äijä muuten kuoli sydäriin pari vuotta myöhemmin vaikka oli olevinaan kovakin urheilija.
Olen ollut suht kovarunkoinen ja kympin rasvoissa jo 16-17 vuotiaana pelkästään nyrkkeily taustalla. Testotasoja ei ole koskaan mitattu, mutta arvelen niiden olleen nuoruudesta lähtien korkeat libidosta ja känni-agresiivisuudesta päätellen. Ensimmäistä kertaa kun kokeilin penkkipunnerrusta nostin helposti alle 70 kiloisena noin 80kg. Olen aina palautunut harjoituksista nopeasti. Liikuntanumoro oli koko kouluajan 9, yleisurheilussa olin luokan, paras mutta joukkuepeleissä huonompi. Jouduin nuorempana aina jengitappeluihin, kun oli hiukan viinahöryjä päässä. Nuorena aikusenakin oli myös korkean libidon takia usein puolison kanssa riitoja, kun toinen osapuoli oli suht normaali mutta itse olisi halunnut aina.
30- kymppisenä oli muuten kolesterolit 2,9 ja jälkeen päin olen ajatellut senkin liittyneen kovaan testotuotantoon kun kolesteroli on mm. testosteronin esiaste. Roinaajilla kolesteroliarvot ovat lähes järjestään huimat. Suvussa on helvetisti harteikkaita väkivahvoja juoppoja, jotka ovat kuolleet onnettomuuksissa suht nuorina, enemmän kirous tuokin ja osa syy myös siihen etten itsekkään koskaan pystynyt harjoittelemaan kovin pitkiä aikoja sortumatta kaljoitteluun ja lopulta jättämään treenaamisen.
Epäilen että nyky yhteiskunnassa menestyy ja pääsee helpommalla matalamilla testotasoilla, ainakin niillä on helpompi säilyttää terve järki.