Ympärysmitat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Big P
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ootko Archey oikeesti 50 vuotias? Jos olet, niin voi jestas kun on kova kunto!!

Joo täytin helmikuun 5. runeberginä, pituutta noin 181cm, mutta aamupaino vain noin 101kg, kyllä toi rinnanympärys on paljon kiinni rakenteestakin, itellä on luonnostaan levee luuston malli.

Markulle kysymys, et millä mittausmenetelmällä toi sun kehonkoostumus on katottu? siis rasva% ja kehon rasvaton massa.

Joo täytin helmikuun 5. runeberginä, pituutta noin 181cm, mutta aamupaino vain noin 101kg, kyllä toi rinnanympärys on paljon kiinni rakenteestakin, itellä on luonnostaan levee luuston malli.

Paljos sulla on treeniä takana kaikenkaikkiaan? Mutta on kyllä älytön kunto.

Paljos sulla on treeniä takana kaikenkaikkiaan? Mutta on kyllä älytön kunto.

Aloitin 13 vuotta sitten ja silloin sain noin 6kk treenien jälkeen käydä ilmaiseksi salilla, oli kuulemma niin hurja muodon muutos.
Pariin vuoteen se kyllä sitten jäi, tulin taas takaisin parin kolmen vuoden päästä ja tätä se on ollut sen kolmetoista vuotta, vuos puoltoista treeniä ja 1-5 vuotta taukoja välissä.
Nyt olen treenannut 2,5 vuotta yhteen menoon ja on varmaan pisin aika yhtä mittaa ja täysin rapakunnosta taas aloitettiin.

Tosin aina kun olen aloittanut kolmenkin vuoden jälkeen on kuitenkin esim. penkistä ensimmäisellä treenikerralla noussut suurin piirtein vitonen 130kg:lla joten kyllä jonkun verran on sitä perusvoimaakin.

Muistakko Markku mitä sulla oli offilla noi mitat vaikka ei niillä niin merkitystä olekkaan.

Kyse ei ole muistamisesta, vaan en offilla juurikaan mittaile. Ainoa mitä tuli seurattua edes jotenkin "säännöllisesti" oli olkavarren ympärys, koska se minulla suhteessa heikko kohta fysiikassa. 100 - 102kg painossa isoimmillaan olkavarsi minulla oli 45cm (kylmiltään ja aamulla mitattu). Pumpissa muistaakseni 46-47cm lukemankin joskus saanut. Nyt en ole muutamaan vuoteen mittaillut yhtään mitään... ei sillä, että enää kasvanutkaan olisin :)

Markulle kysymys, et millä mittausmenetelmällä toi sun kehonkoostumus on katottu? siis rasva% ja kehon rasvaton massa.

Sekä InBody 720 että pihtimittaus... olisko ollut 8 pistemittaus tai jotain sinne päin.
Molemmat tulokset oli minulla joka kerta erittäin lähellä toisiaan.

Ja nämä kaikki mistä nyt puhun on 2008 otettu... sen jälkeen seurantani ei ole ollut erityisen säännöllistä.

Ketjussa mainittu Serge Nubret ei ollut parhaassa kunnossaan Pumping Iron -elokuvassa.Paras kisapaino Nubretilla oli n.100kg.Pumping Ironissa se on 90kg koska Nubretille sanottiin ettei pääse kisaan mukaan vaikka oli luvattu.Kyseinen dokumentti on feikkiä.

Nubretin porinoita

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=972997

Nubretilla oli ihan nykyisten parhaidenkin PRO kisaajien rinta osasto, joten sekin vaikuttaa tuohon mittaukseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aloitin 13 vuotta sitten ja silloin sain noin 6kk treenien jälkeen käydä ilmaiseksi salilla, oli kuulemma niin hurja muodon muutos.
Pariin vuoteen se kyllä sitten jäi, tulin taas takaisin parin kolmen vuoden päästä ja tätä se on ollut sen kolmetoista vuotta, vuos puoltoista treeniä ja 1-5 vuotta taukoja välissä.
Nyt olen treenannut 2,5 vuotta yhteen menoon ja on varmaan pisin aika yhtä mittaa ja täysin rapakunnosta taas aloitettiin.

Tosin aina kun olen aloittanut kolmenkin vuoden jälkeen on kuitenkin esim. penkistä ensimmäisellä treenikerralla noussut suurin piirtein vitonen 130kg:lla joten kyllä jonkun verran on sitä perusvoimaakin.

Masterssiin kisaamaan hopi hopi! :rock: Äijä niin dominois...

Heitetään nyt omakin kuva sit ku Archey pisti kanssa :D

http://www.flickr.com/photos/purenatural-/6789779027/

Kuva on 4kk vanha jolloin painoin 105kg, nykyään 116kg. Natuna siis mennään ja alle vuosi treeniä.

Oishan se pitäny arvata kun luki noita mittoja..... :face::face::face: Mutta, oikeesti elämä löytyy. Hanki joku harrastus. Kasvata vaikka bonsai-puu tai nikkaroi jakkara. Trollaus on aika pentumaista.

Pidän bodaamisesta enemmän kuin mistää bonsai-puun kasvattamisesta. Ja mitä vikaa oikeasti mitoissa on kun en ole kisaajioiden rasvoissa?

Hartialinja: 138cm (anatominen asento, mitattu sivuhartian ½-välistä)

normal__D8N5056.jpg

Tämän päätin äsken myös mitata itse, kädet vedettynä kroppaan kiinni 146cm, tuohon mittaukseen ei edes rasvat vaikuta.

Suositut

Back
Ylös Bottom